הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אני_ואלוהים

אני ואלוהים


איך האלים היווניים , המפץ הגדול ואלוהים מתקשרים ביחד!


לפעמים אני יודע שזה קשה, איך אפשר לאהוב מישהו שלא רואים ? שלא מרגישים? איך אפשר להאמין בו ? אבל בכל יום שעובר אני מאמין טיפה יותר , אני רואה דברים מדהימים איך כל דבר הכי קטן בעולם מתקשר בדרך ישירה או עקיפה לכל השאר..  
אני מסתכל על השמיים כמה נהדרים הם כה גדולים ורחבים עם בדיוק כמות הגזים וסוג הגזים שנמצאים בדיוק במקום הנכון כדי ליצור את האטמוספרה שמגנה עלינו , 

אני מסתכל על האדמה כמה היא עמוקה , בנויה בצורה מיוחד במיוחד בשבילנו את החרקים הכי קטנים ואת הפילים הענקיים הלוויתנים , אני מסתכל על בני האדם ואני לא מאמין שהכל נוצר במקרה ! חייב להיות משהו , מישהו , שחשב על כל פרט ופרט בדיוק מקסימאלי כדי ליצור את העולם בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות .

יש הרבה דעות על איך העולם נוצר , יש כאלה שמאמינים בזאוס ובאלים היווניים , יש כאלה שמאמינים באלוהים ויש כאלה שמאמינים במפץ הגדול , לדעתי אף אחד מהם לא סותר את השני, כתוב ברש"י על סיפור של דוד וגוליית שלכל נושא ונושא יש מלאך שהוא אחראי עליו, זא"ת יש מלאך שאחראי על אהבה ויש מלאך שאחראי על הגשם ויש מלאך שאחראי אפילו על האדמה ועל הרי ההר געש , זה לא ממש שונה מהדעה על האלים של היוונים , הם צדקו בערך אבל הם חשבו שבאלים האלה זה נגמר ושאין מישהו מעליהם ופה הייתה הטעות שלהם , אז אלוהים והאלים היוונים לא נוגדים אחד את השני כי הרי רש"י האמר שהם מלאכים בשליחות אלוהים , והמפץ הגדול ? פרשת "בראשית " היא מדרש , גן עדן הוא עולם רוחני , אין שם תפוח אין שם גוף אין שם עץ , אבל בני האדם הרגילים הם נחותים מלהבין רוחניות ובשל כך משה רבינו כתב את הברשית בתור "מדרש" סיפור בדיוני שרומז על מה שקרה באמת , משתמשים בו הרבה בגמרא כדי להסביר דברים או לשמור על דברים בסוד מאנשים שלא אמורים לדעת מה קרה שם . אני אינני יודע את הפירוש של כל המדרש בראשית , אתם מוזמנים לחקור ולגלות דברים שיפתיעו אותם , אך מה שאני כן יודע ששכתוב יום במדש זה כוונה לתקופה של זמן , לא ליום כמו שאנחנו מכירים , זה יכול להיות שעה וזה יכול להיות מאות שנים ויותר .. כך שהם מדברים בבראשית על שבע תקופות  , שכל אחת מהם יכולה לקחת מיליוני שנים, כך שזה גם לא סותר , יכול להיות שבהתחלה האדם כן היה קוף והסיפור של בראשית התחיל מהרגע שהקוף הפך לאדם , הקטע מעבר הזה של מגן עדן העולם הרוחני והעולם הגשמי הזה הוא מאוד מסובך והסביר אותו במקרה ויהיה בשבילו ביקוש , של אנשים שאכן רוצים להבין איך הכל מתקשר , 


אני יודע לפעמים זה קשה לעמוד בדברים שהוא מבקש אבל בחיים לא הייתה לי מחשבה שנייה אם יש אלוהים או לא . פעם כעסתי עליו , פעם רציתי להיות הוא , אבל תמיד אהבתי אותו , תמיד. 


מה דעתך על אני ואלוהים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אמרלד ב 25/08/2016 14:20 ( הפרופיל שלי ) לגבי הפסקאות הראשונות: יש בערך 300,000,000 גלקסיות, ובכל אחת יש משהו כמו 100,000,000 כוכבי שבת (כמו השמש). זה לא כל כך בלתי סביר שבכוכב לכת אחד או יותר מתוך מיליארדי מיליארדים תהיה אטמוספירה שמתאימה לחיים. בנוסף, גם אם האטמוספירה לא הייתה בדיוק כזאת, היו יכולים להתקיים חיים, אבל חיים אחרים. אנחנו מתפלאים איך כדור הארץ מתאים כל כך לנו, אבל זה בדיוק כאילו ששלולית תתפלא שהבור הוא בדיוק בצורה שלה - אנחנו הסתגלנו לכוכב, לא הפוך.תגובה לתגובהמאת Agnus_Dei ב 17/04/2014 10:58 ( הפרופיל שלי ) אמרת שיש כאלה שמאמינים במפץ הגדול. המפץ הגדול לא קשור לאמונה. זו היא תאוריה מדעית תאורטית שקיבלה אישוש פיזיקאלי מעשי לאחרונה עם התגלות עיוותים בקרינת הרקע שתומכים את התאוריה. לצורך העניין אם יתגלה בהמשך שהראיות האלה מוטעות או שהתגלו ראיות סותרות המדע ינסה למצוא הסבר אחר (תאוריה) וינסה לצבור עדויות לקיומה עד הסתירה הבאה.

לסיכום זו השוואה לא נכונה ומיותרת שכן האמונה והמדע מייצגים אספקטים שונים לחלוטין של המציאות ולא ניתן לאחד אותם מבלי לשלול האחד את השני.
תגובה לתגובהבתגובה לAgnus_Dei מאת yoos ב 01/10/2014 13:54 ( הפרופיל שלי ) לא הבנתי למה הוכחה למפץ הגדול שוללת את קיומו של אלהים לדעתך. למעשה הכנסיה הקתולית אימצה את תיאוריית המפץ הגדול דווקא מפני שהיא מאותתת על קיומו של אלהים. היא אומרת שלזמן יש התחלה, בניגוד לדעת המדע עד אז, שהעולם היה קיים לעד. בונדי וגולד ניסו להציע תאורייה חילופית בשנת 1948 כי הם לא אהבו את תיאוריית המפץ, דווקא בגלל שהיא מכווינה לחשוב על קיומו של אלהים. איך זה מסתדר עם מה שכתוב בתורה זו באמת שאלה.

ידוע כרוחניות,יהדות,אלים,יווניים, המפץ הגדול,אלוהים, גן עדן, מדרש ,אהבה לבורא, אמונה