הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אף_אחד_לא_מבין

אף אחד לא מבין אותי


מילים שמהדהדות בכל מתבגר/ת
הכאב הזה
שקורע אותי מבפנים
אף אחד לא מבין

הלבד הזה
שארגיש גם בין המון אנשים
אף אחד לא מבין

הרצון למשמעות
וחוסר ההבנה של המציאות
אף אחד לא מבין

הבריחה והחיפוש אחר אות
מחשבות אובדניות
אף אחד לא מבין

אז נכון.. ככה זה מרגיש.. גם אצלי גם אצלך.. שאף אחד לא מבין.. את המקום הזה.. עמוק עמוק בנפשך..
אבל אני פה כדי לספר.. גם אני הייתי שם.. גם אותי עטף הכאב.. עד כדי חוסר יכולת לראות משהו אחר..
והבלבולים האלו.. שמשתלטים על החיים.. האי רצון לעשות.. ואי ידיעה מה הוא הרצון.. התפרצויות של רגשות כהר געש לא צפוי.. וחשבון נפש שמותיר אשם ויסורי מצפון.. אני פה כדי לספר.. שאת/ה לא לבד.. שאני מבינה אותך.. ויודעת שקשה לך.. כי החיים האלו באמת נראים לפעמים דפוקים מכל כיוון.. ואת/ה לא מבין למה להמשיך להתמודד איתם.. אז אני פה כדי לספר.. שאפשר להיות במקום אחר.. שיש רגעים של אושר עילאי.. של סיפוק גשמי ורוחני.. של נחת.. של אהבה.. של הצלחה.. של שלמות.. כן זה אפשרי.. אני פה כדי לספר.. שלמרות שלא הכל מושלם.. אפשר להיות שלמים.. את/ה יכול/ה להיות מחובר/ת לאינסוף.. ולהרגיש שצומח בך משהו חדש וחי.. משהו שרוצה לטרוף את העולם.. גם אם אין תשובות לכל השאלות.. אז אני פה כדי לספר איך זה קרה לי.. ואולי גם לך זה יעזור..

אתחיל מהסוף -כל התשובות נמצאות בתוכך- כל אדם הוא גוף ונשמה. הגוף כמובן מוגבל אך הנשמה היא אינסופית.. הניגוד הזה יוצר כל הזמן התמודדויות ובחירות. אבל אם נצליח להיות מחוברים לנשמתנו = עצמנו נוכל להנות מהיכולות המדהימות שיש לנו.. כדי להתחבר לעצמנו חשוב ללמוד מהו העולם ומהו האדם ולהקשיב לקולות הפנימיים שלנו שמאותתים לנו מהי האמת.. והאמת היא רק טוב.. היא שמחה ואושר.. סיפוק ונחת.. בריאות והצלחה.. לכן אם נרגיש משהו לא טוב נבין שאנו רחוקים מהאמת.. 
וכשאנחנו רחוקים מאוד מהאמת אנחנו מרגישים בדידות נוראית.. וכשזה קורה חשוב לאהוב את עצמנו כי יש לנו רק את עצמנו ברגעים שכאלו.. חשוב לאהוב את עצמנו ללא תנאים עם כל החסרונות שאנחנו רואים בעצמנו.. כי האהבה המכילה הזו תעזור לנו לצאת מהמקום הבודד הזה ומימלא כל האנשים שאוהבים אותנו יוכלו לעזור לנו.. כי רק מי שרוצה שינוי יוכל להשתנות וכדי לרצות שינוי חשוב לאהוב את עצמנו וכדי לאהוב את עצמנו חשוב להשקיע בעצמנו וכדי להשקיע בעצמנו נקשיב לאמת שבתוכנו וכדי להקשיב לאמת שבתוכנו נלמד איך פועלת הנשמה שלנו ואיך אפשר לנתב את הרגשות והרצונות שלנו למקומות טובים שמצמיחים אותנו וגורמים לנו אושר.. וההתחלה של התהליך היא נקודה אחת לזכור.. שהכל עובר.. ומה שנראה לנו כל כך חשוב עכשיו בעוד זמן מה כבר לא יהיה חשוב בכלל.. והרגשות הרעים שמנסים להשתלט עלינו הם מחשבות שקרניות שאנחנו אימצנו בעקבות כל מיני חוויות ומסקנות שבחרנו להאמין בהן וברגע שנחליט לשחרר אותן יתפנה מקום לרגשות הטובים והאמיתיים.. תזכור/תזכרי את/ה טוב מוחלט כלוא/ה בגוף מוגבל.. זו לא מלחמה זה אתגר שכל פעם שאנחנו עוברים אותו אנחנו מתחזקים יותר.. תנסה/תנסי רק היום - השעה - הדקה הזו לראות כמה טוב יש לך בחיים.. ולראות כמה טוב יש לך בפנים.. ולאהוב את עצמך כי את/ה בדיוק מה שאת/ה צריך/ה להיות.. ואין עוד כמוך בעולם.. אז אני פה כדי לספר.. כי כל רגע שהתאמנתי קצת לאהוב את עצמי כמו שאני.. ולעשות טוב לעצמי.. ולהאמין בעצמי.. התחזקתי ופרחתי.. ועודני.. אז אני פה כדי לספר :)  


מה דעתך על אף אחד לא מבין אותי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י עוגיה
בתאריך: 10/11/2019


29 מאמרים | 46154 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לעוגיה
היי! אהבתם? פנקו אותי בטיפ שארגיש עוגית מזל :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!