הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אקטואליהלעקרותבית

אקטואליה לעקרות בית


כמה מילים על הנאום השנוי במחלוקת של נתניהו, אובמה והסכם הגרעין עם איראן...


          בזמן שבישראל עסוקים בתחרות על כסאות ההנהגה ובספירת בקבוקים כמו שנאמר כבר במקומות אחרים (ראה פייסבוק), מנהיגה של מדינת ישראל יצא למשימה חשובה. ייצוגית אך חיונית ולו רק לצורך הרקורדס. בארה"ב מתגבש לו  הסכם בין האמריקאים לבין מעצמת הכוח המוסלמי הקיצוני כמו שאוהבים לקרוא להם בממשלת אובמה. הסכם שתכליתו היא ליצור איזשהו איזון בין הכוחות במזרח התיכון כאשר האמריקאים באמת מאמינים שיש להם איזשוהי סמכות אמיתית או יכולת לשלוט על המעצמה האירנית.  גם היום כאשר אירן נתונה באמבארגו על סחר הנפט מתברר שבנקים וסוחרים רבים ממדינות אירופה עדיין סוחרים עם איראן. ייצוא הנפט של איראן , אומנם ירד בשנים האחרונות אך שווקים חדשים נפתחו עבורו כמו יפן הודו ואינדונזיה. 
      אמריקה חושבת שאפשר לדון ולהתדיין עם אותם מוסלמים קיצוניים? מי אמר "אנחנו לא עושים משא ומתן עם טרור? לא היה זה אחד מאחרוני הנשיאים האמריקאיים (בוש?) אז מה עושה ארגון הטרור? משתלט על מדינה, דוחק מתוכה נוכחות חיצונית וזרה, מחליף ממשלת בובות, מתחמש בכלי נשק רציניים, משקיע בפיתוח של מפעלים לייצור נשק גרעיני יוצר לעצמצו פלטפורמה ליגאלית, והנה, עכשיו אמריקה כן מתדיינת עם ארגון טרור. סליחה, מדינת איראן. 
בעוד מעצמות העולם חתמו על תוכנית לפירוק הנשק הגרעיני, איראן שמה קצוץ על ההחלטה ועדיין ממשיכה בפעילות הסודית המוסווית שלה ומטפחת אותו היטב . 
      ולתוך כל זה מגיע עת לנאום שפורסם ונאמר עליו כל כך הרבה עוד לפני שבכלל ניתן למעשה,  כמו שאמר נתניהו אתמול בהפגנת התמיכה לכבודו  על ידי אייפק מול 13000 יהודים שהגיעו מכל רחבי אמריקה מזרח ומערב להביע תמיכה באסטרטגיה של נתניהו. לכל אורך הנאום שארך קצת יותר מ 6 דקות, הקהל עמד על רגליו שוב ושוב. זה לא משנה שסנטור קרי שילם לנתניהו 10 מיליון דולר לבוא ולנאום, זה לא משנה שאובמה "נפגע" שלא ביקשו ממנו אישור לכך שנתניהו יבוא וינאם ונמנע מלהקשיב לנאום בשעת אמת (כן, בטח! ) ושהגברת הראשונה שרה נתניהו נראתה בעצמה מיליון דולר. עמדת ישראל  אומרת שעלינו להביע עמדה חזקה והחלטית ולקחת את היוזמה ליידע את העולם ואת מקבלי ההחלטות באמריקה על הסיכון העצום שלמולו עומדת ישראל והעולם כולו כאשר אמריקה חושבת שאפשר לעשות עסקאות עם השטן.
מה שאני לא מבינה בראשי הקטן, זה למה יאיר לפיד עסוק עכשיו ביצירת מניפסטו להגנת נשים לאור הזרקורים, ולא תומך בעמדת ישראל בפומבי כאשר עלינו להגן על עצמנו מעתיד מאיים?
כבר אמרנו שאיראן היא פרס היא שושן של מגילת פורים?..
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על אקטואליה לעקרות בית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י דלעילא
בתאריך: 03/03/2015
Hanit Philosoph Stocker בת 51

1 מאמרים | 2499 כניסות
מאמר זה נקרא 2499 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
59%
 השארת תֶּשֶׁר לדלעילא
ינתן מעשר לילדים רעבים ונשים. תבורכו.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!