הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אריהו

החיים כמתנה


נקודת המבט על החיים היא החשובה. קרא יותר.
מי שאמר שהחיים הם מה שעושים מהם צדק. בהחלט ניתן להצביע על איכות חיים בתור תוצר של מחשבות יפות אמוציות טובות ותחושות מושקעות, ומי שיודע איך לשפר את אלה האחרונים יהיה מאושר יותר.


מדי שנה נערכים סביב העולם מחקרים שונים ומגוונים המתחקים אחר הדברים הגורמים לאנשים לחיות טוב יותר ומסבים להם אושר אמיתי. לטענת עורכי המחקרים הדבר הינו מורכב יותר מאשר להניח את האצבע על עניין אחד בלבד אולם קשת רחבה של עניינים החוזרת על עצמה בקרב נשאלים רבים מעידה על הסיבות האמיתיות לאושרם. 


בין אלו נכללים תחושת קשר טוב ועמוק לאנשים תומכים הנמצאים סביבנו, סכום כסף המצוי בחשבון הבנק שאינו גדול במיוחד או תופח יתר על המידה - מרבית הנשאלים הסתפקו בסכומי כסף מינוריים יחסית ולא מוגזמים  או מנופחים. יתרה מכך, עניין נוסף המסב הנאה הוא כמובן בחירת מקצוע לא רע שבו ניתן להביא לידי ביטוי את כישוריך ואף לקבל פידבק על טיב עבודתך, ואם ניתן בצמידות אליה ולביצועה. במקצועות בהם הפידבק לא ניתן מיד לאחר סיום העבודה קיימת בעיתיות נוספת, ובמקצועות אשר בהם מרכיב הפידבק נעדר כליל, קיימת בעיתיות. הם לדוגמה, בשונה ממקצועות "פידבק מידי" מהווים מעמסה לא קלה.


עקב חשיבותה של תחושת האושר וההנאה מומלץ לטפח תשומת לב לנושא ולבחון את אלה אף בחיינו האישיים. זאת תוך נתינת דגש על קריאת חומר מעניין בנושא והתחקות אחר הסיבות המסבות לכל אחד מאיתנו הנאה יומיומית. בכל מקרה, האחריות לאושר - הדבר שאינו עולה כסף היא על כל אחד מאיתנו, ומי שטוב בהשגתה יוצא נשכר. מוגש כחומר למחשבה.  
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על החיים כמתנה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה