הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אתרי_ההיכרויות

אתרי ההיכרויות


קיימים ברשת אתרים שונים כשם שקיימים אנשים שונים ואלו מציעים מגוון רחב של פעילויות היכרות:
 

אתרי ההיכרויות

אתר ג'יי דייט
אתר ג'יי דייט
דף הבית של אתר ג'יי דייט, 6.2.2008

קיימים ברשת אתרים שונים כשם שקיימים אנשים שונים ואלו מציעים מגוון רחב של פעילויות היכרות: אתרים בהם הגולשים מקיימים רומן מילולי (רומן-נט), גלישה באתרי סקס, אתרים המשדכים אנשים למטרות מין בלבד, אתרי שידוכין לנכים, לסטודנטים, נוצרים, מוסלמים (MuslimSingles.com) וליהודים; גם לאינדיאנים יש אתר שידוכין משלהם. קיימים גם אתרים שמכירים בין אנשים עם סטיות שונות למשל, אתרי סאדו-מאזוכיזם וישנם אתרי שידוך לאנשים בעלי תארים מאוניברסיטאות נחשבות (goodgenes.com), אתרי הכרות לדתיים ("שדכנט", "דתי-דייט", "dosidate.com"), אתרים לצמחוניים (Veeggiedate.com), אתרים לנשאי איידס ועוד. הרשימה אינה נגמרת. 

האינטרנט מתאים לרוב סוגי האנשים והם יכולים למצוא בו את טיב הקשר בו הם חפצים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אנשים בעלי חיי חברה ענפים מרבים להשתמש באינטרנט, לעתים אף יותר מאנשים ביישנים. כך למשל, אפשר למצוא זקנים, אלמנות, הומואים ולסביות, אמהות חד-הוריות ואוכלוסיות נוספות רבות. יחד עם זאת, ניתן למפות או לחלק את סוגי אתרי ההיכרויות לכמה רמות: 

ברמה הנמוכה ביותר של אתרי ההיכרויות ברשת נמצאים פורומים וצ'אטים המהווים נקודת מפגש חברתית לכל הרוצה להצטרף, "תפוס" כ"פנוי". האופציה הזו חופשית לגמרי ואינה דורשת תהליך הרשמה מפרך. מכיוון שהאוכלוסייה בצ'אטים הללו היא לרוב הטרוגנית - אחוזי ההצלחה בה אקראיים כמו למצוא דייט מחוץ לרשת.
 
ברמה מעליה, נמצאים אתרי היכרויות הנותנים שירותים בחינם. אתרים אלו נתפסים לעתים כמקומות למציאת סטוצים. כמו כן, לאתרים שהשרות בהם ניתן חינם, אין מספיק תקציבים כדי לפרסם את עצמם, ואינם מושכים אליהם קהל גדול ומגוון, ולכן הסיכוי למצוא דייט הנחשב ראוי- קטן יותר. 

גם באינטרנט המציאות הכלכלית טופחת על פניהם של החפצים לחסוך בכסף ואין מנוס מהגילוי, שבשביל לקבל תמורה צריך לשלם. לכן, גבוה מכולם, בראש השרשרת ההיררכית של אתרי ההיכרויות באינטרנט, נמצאים אתרי ההיכרויות בתשלום. 

אפשרויות החיפוש באתרי ההיכרויות בתשלום, נותנות למחפשים לפלח קבוצת אנשים לפי הקריטריונים המתאימים להם, למשל מקום מגורים, השכלה ותחביבים. כך נוצרת אפשרות יקרה מפז: לחפש בן זוג מתוך קבוצה הומוגנית ככל האפשר. מכאן ואילך, הכול תלוי בציפיות הגולשים.
 
אנשים ישראל



מה דעתך על אתרי ההיכרויות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאהבה,זוגיות,נשים,סקס,היכרויות,אתרי היכרויות