הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בדיקת_דירה

בדיקת דירה


לפני שאנחנו רוכשים נכס חדש או ישן עלינו לבדוק היטב את מצב המבנה כדי שנדע מה אנחנו למעשה קונים.
במסגרת בדיקת דירה נבדקת כל העבודה הבנאית, נבדקים ליקויים שונים אם הם קיימים כאשר הבדיקה תיערך על ידי איש מקצוע. כך נוכל להיות בטוחים כי הנכס שקנינו הינו מושלם ללא כל דופי.
דירה חדשה טומנת בחובה לא פעם הפתעות לא ממש נעימות. אלו עשויות להיות בעיות של רטיבות, בעיות מבניות שונות בנכס וכדומה. אז האם אנחנו חייבים להשלים עם העובדה ולכוש דירה תוך ציפייה לבאות? האמת היא שלא ממש אנחנו יכולים בהחלט לצפות מראש תקלות עתידיות שונות ולדרוש את הטיפול בהם מהקבלן או ממוכר הדירה. בדיקת דירה על ידי איש מקצוע יחסוך לנו הרבה כסף וגם הרבה עוגמת נפש.
איך נעשית בדיקת הדירה?
כאשר אנחנו מדברים על בדיקת דירה למעשה מדובר בבדיקה מקיפה ויסודית של אנשי מקצוע אשר מצודים במכשור וכלים מיוחדים לצורך הבדיקה. כמו לדוגמא – פלסים דיגיטליים, מד לחץ דם, מדידים לסטיות, מכשירים לאיתור רטיבות כמו מצלמות תרמיות, כדומה. לאחר שמסתיימת הבדיקה נכתבת חוות דעת מפורטת שמתעדת את כל הליקויים בנכס אם נמצאו כמו כן כוללת חוות הדעת גם צילום של אותם הליקויים בצירוף ציטוט התקנים שרלוונטיים לאותם הליקויים.
מתי תפנו אל אנשי מקצוע לצורך בדיקת נכס?
הבדיקה של איש מקצוע הינה בדיקה נחוצה הן לפני רכישת בית חדש והן לפני קנייה של דירה מיד שנייה, אך גם כאשר מדובר בשיפוצים בבית. גם אז עשויות להתגלות בעיות שונות אשר לא נוכל לראות אותם בעיניים עד שהם יצוצו תוך כדי שימוש במבנה.
אין ספק כי הבדיקה המקצועית שווה את המחיר שלה והיא חוסכת הרבה עוגמת נפש וגם הוצאות מיותרות בהמשך.   
 


מה דעתך על בדיקת דירה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה