הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בזק_גונבים

בזק תפסיקו לגנוב!


בזק שוב העלו מחירים על תשתית האינטרנט, כבר אי אפשר להתמקח, הניתוק הוא מיידי והאלטרנטיבה של הוט לא זולה יותר. מישהו מריח כאן קרטל?
תזכורת קפצה לי בחשבון המייל שלי ובלוח השנה בסמרטפון. צריך להתקשר לבזק, המבצע נגמר והמחיר עוד שניה קופץ לשמיים. באיחור של כמה ימים נזכרתי להתקשר לבזק וביקשתי להמשיך את המבצע שנגמר ואולי לשמוע על הצעות למחירים זולים יותר. לאחר המתנה קצרה במיוחד על הקו ענה לי מתן שהסביר לי שהמבצע שלי  של 65 על 15 מגה+ 10 שקלים אחריות על הנתב הסתיים והמחיר השתנה וכעת המחיר הזול ביותר שאוכל לקבל למהירות של 15 מגה עומד על 99 שקלים לחודש למשך שלוש שנים.
וואלה?! התעצבנתי באופן טבעי שהמחיר מוגזם וממש לא מתאים לי לשלם יותר. מתן המשיך בהסבר ושאם לא אעדכן את המבצע אשלם למעלה מ-125 שקלים לחודש עבור 15 מגה שהוא "מחיר מחירון". הלסת שלי נפלה ונתקעה במקום ולא האמנתי למשמע אוזני, על מה ולמה המחירים פתאום כל כך גבוהים? הלא לפני שנה הוט ובזק נלחמו ונאבקו אחת בשניה ומחירי האינטרנט צנחו עד למחירים נמוכים במיוחד וכעת העליה חוזרת.
עם הנציג על הקו בדקתי באתרי האינטרנט השונים מה האפשרויות שלי , באתר "כמה זה" ראיתי את המחיר 69 שקלים ל15 מגה ללקוחות בזק אבל מחיר זה מיועד ללקוחות חדשים בלבד. ומה אני? לקוחה ותיקה ונאמנה נענשת על כך ונאלצת לשלם יותר. לעבור להוט והופתעתי לגלות שהצד השני יישר קו עם בזק והמחירים כמעט זהים. בהוט אני יכולה לקבל מחיר של 79 ש"ח בלבד אבל... אצטרך לשלם התקנה חד פעמית בסך 230 שקלים אשר בחישוב קל פשוט איננה משתלמת והמחיר זהה לבזק.
מה עושים?
ביקשתי לנתק את הקו בטענה שהמחיר יקר מידי, הנציג שלא התרגש מהבקשה שלי אמר שהניתוק מיידי וכך היה, תוך כדי שיחה נעלם לי החיבור לאינטרנט ואני ממשיכה להיות המומה ביקשתי להחזיר את האינטרנט במהרה.
הנציג חסר תודעת השירות הרגיע אותי ולא הבין על מה המהומה, זה בסך הכל עוד 25 שקלים בחודש, "רק 80 אגורות ליום"
רגע רגע... מה קרה לכל מסלול העינויים של שימור לקוחות ומחלקת ניתוקים שיחזרו אלי תוך חמישה ימי עסקים? בזק התייעלו והתייקרו הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות, גם עונים לך מהר וגם מנתקים אותך מיידית!
מופתעת מהיענות המידית לבקשה ביקשתי להשאיר את האינטרנט עד שאסתדר מול הוט וכי אינני יכולה להרשות לעצמי שלא להיות מחוברת לרשת.
לאחר סקירה מדוקדקת יותר בין מכרים ובאתרי השוואות המחייים השונים הבנתי ששוב הצרכן הישראלי נתקע בביצה. פעם זה היה קוטג' עכשיו זה האינטרנט ובאמת תודה שמישהו עשה לנו טובה שם במשרד התקשורת והכניס את גולן טלקום .. לפחות על חשבון הסלולרי שלי אני לא פראיירית יותר ואת מה שחסכתי בחשבון הסלולר כעת אני משלמת חזרה אל בזק. גניבה.
נכון לעתה שוק האינטרנט נסגר לתחרות וכל שנותר לנו הוא לשבת בשילוב ידיים, לשלם כפליים ולהמתין בסבלנות לאינטרנט שתציע לנו חברת החשמל, מתישהו... אנחנו בינתיים משלמים ומחכים.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על בזק תפסיקו לגנוב! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבזק גנבים,מחיר תשתית בזק,מחיר אינטרנט בזק,כמה עולה אינטרנט בבזק,להתמקח עם בזק,הורדת מחיר בזק
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 01/08/2013
בת 36

240 מאמרים | 1301441 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!