הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ביטוח_דירה-_מונחים_מקצועיים_ומה_הוא_כולל

ביטוח דירה- מונחים מקצועיים ומרכיביו


מבטחת דירה שמספקת מענה נרחב ומקיף לכלל הצרכים שלך, בעלת זמינות 24 שעות 365 יום ושאתה חשוב לה היא הטובה לך.
משלל סיבות רצוי כדאי ונכון לבטח דירה, ורובנו אכן עושים זאת. אולם לעיתים אנו עוברים מחברת ביטוח דירה אחת לרעותה בגלל ההצעות השונות. על מנת לקבל החלטה טובה חשוב ללמוד את העניין בכמה דקות.

איזו חברה ?

מחיר אטרקטיבי, זמינות החברה 24 שעות ביממה (מקרי הביטוח לא עובדים בצורה מתואמת עם היום והלילה ולצערנו תופסים אותנו בדקה ובשעה הכי לא נוחות) , התמורה בגין הפרמייה המשולמת על ידינו - כל אלה משפיעים לעין ערוך על בחירת חברת ביטוח.

להיות מרוצים

אחרי הכל - המטרה היא להיות מרוצים. כך שחוץ מהבנת מה קורה בחוזה וירידה לפרטי פרטים נצטרך גב כלכלי חזק בעל שם ידוע, וותק ומוניטין, ולעיתים כדאי לסמוך גם על זה. חברת ביטוח מוכרת המפרסמת במקומות רבים שזכתה להכרה רבה ומועדפת מעצם כך ומתוקף הכיסויים הביטוחיים הטובים והמספקים שהיא מעניקה "עושה את העבודה בגדול".

לשלם פחות  או לקבל יותר 

ניתן להגיע למצב זה אולם זו לא השאיפה. לעיתים כדאי לשלם אותו דבר כמו בחברת ביטוח דירה קודמת אך לקבל יותר. גם זו דרך חכמה לצלוח את העניין. כל זמן שכמובן אנחנו מקפידים שהכיסוי הביטוחי יתאים לקשת רחבה של מקרים. לדוגמה בעיות אינסטלציה, שכיחת ו או איבוד מפתח, פריצות - גניבות וכן הלאה.

להתמצא

כיום בעידן הנוכחי קל יותר להבין את העניין ולקלוט את הדברים. ובאמצעות האינטרנט  תוכל ללמוד אודות ביטוח דירה. גם בחברת הביטוח, באתרה הידידותי והמפורט קל לקלוט את העניין כך שתוך 5 דקות לכל היותר (אם בכלל נחוץ זמן) תוכל להתמצא בכל הנדרש ותהיה מוכן לקבל החלטה.

לסיכום : ביטוח דירה  מתוך הדירה ומבלי לצאת מהדירה זו יופי של אפשרות כל זמן שהכל מתנהל נכון בצורה מפורטת מאורגנת וגם ידידותית, כמו חברת הביטוח המבטחת את דירתך שאמורה להיות ידידותית ולא פחות מכך מקצועית כשתצטרך אותה ותזדקק לשירותיה והיא אמורה להיות שם בשבילך.





מה דעתך על ביטוח דירה- מונחים מקצועיים ומרכיביו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה