הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ביטוח_טוב_לבית

ביטוח טוב לבית


כדאי ? למה ? כמה ? והיכן ? כל זמן שאתה על כדור הארץ, ניחא. אבל גם הבית הקטן יותר חשוב.
ונתחיל מהשאלה האחרונה - היכן ? והתשובה תהיה מהבית לבית. ביטוח טוב לבית עושים מהבית, איפושהו על כדור הארץ התכלכל. ראשית סוקרים אותו ואת תכולתו כדי להבין מדוע נזדקק לביטוח. מה שנביט בו הוא שלנו ואם נרצה שיוותר שלנו או שנעביר אותו למקום אחר - שנוכל.

בקרות מקרה אסון, שלא נדע, חשוב להעביר את התחושות שהיו לנו בביתנו למקום אחר, ובכך "לשמר" את מי שהיינו. את אותן תקןפות חיים יפות שבילינו בו, רצוי לארגן מחדש במיקום העדכני, את אותם רהיטים פלוס מינוס, בהתאם לטעמנו כעת, להניח בבית החדש, ואת מה שנוכל להעביר למקום החדש - על משקל משנה מקום משנה מזל, והפעם בלית ברירה. 

על מנת שנוכל לבצע את כל אלה כהלכה יהיה עלינו  להצטייד בכסף. אותו, בין השאר יספק לנו הביטוח.

לשאלה השנייה "האם כדאי? " התשובה הוסברה בפתיח.

לגבי השאלה "למה?" התשובה תהיה תלויה באופי המבטח. אם המדובר באדם אחראי החושב לעומק והרואה גם את טובת ילדיו אישתו ובני משפחתו, יהיה ברור שהוא יבטח את ביתו. הלוא בית מעבר להיותו  מקום מגורים הוא ההשקעה הגדולה ביותר של אדם בימיו חייו ומובן כי יש צורך לבטחה מבעוד מועד בצורה המניחה את הדעת. 


כמה - זו שאלה התלויה במקום בו אתה מבטח ואף תלויה בתמורה אותה מקבלים בעד הסכום. הן הביטוחית, הן הפיננסית והן הפרוצדוראלית.  ולכן , עולה הצורך לבדוק במקומות שונים ואצל מבטחים שונים, וגם, לא פחות חשוב - מהי התמורה ל"כמה".


לסיכום : ביטוח בית - רצוי לעשות כמה שיותר מהר.  הדבר מובן ומודגש לאור רצינות דייריו, הרואים לנגד עיניהם תקופות יפות במהלך שהותם בו, ולצידם אף ניהול סיכונים נכון ונבון. 


מה דעתך על ביטוח טוב לבית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כביטוח בית