הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ביצוע_ניסויים_על_בעלי_חיים

ביצוע ניסויים על בעלי חיים


בשנים האחרונות התפתחה שיטת מחקר על בעלי החיים. בני האדם מבצעים על בע"ח ניסויים כדי לפתח: תרופות, מוצרי קוסמטיקה, חומרי ניקוי, חומרי הדברה ועוד. מדוע ניסויים בבעלי חיים אכזריים לדעתי?
בשנים האחרונות התפתחה שיטת מחקר על בעלי החיים. בני האדם מבצעים על בע"ח ניסויים כדי לפתח: תרופות, מוצרי קוסמטיקה, חומרי ניקוי, חומרי הדברה ועוד...

 אני מתנגדת לניסויים בבע"ח מהסיבות הבאות:
ראשית, כל הניסויים בבע"ח גורמים להרבה סבל וכאבים לחיה. ניסויים אלו כוללים: ניתוחים ללא הרדמה, גרימת מחלות קשות, הרעבה, חשמול, גרימת כוויות ועוד...
למרות זאת עדיין ממשיכים לבצע ניסויים על בע"ח. בע"ח אינם כלים שנועדו לשימוש בני האדם, הם אינם יכולים להגן על עצמם הם חסרי אונים, מה שהופך את המעשה הזה לאכזרי ביותר.
בנוסף ניסויים בבעלי החיים אינם הכרחיים מכיוון שמבחינה ביולוגית קיימים הבדלים בין בעלי החיים לבני אדם לכן, תוצאות הניסויים שנוסו על בעלי החיים אינם יכולים לשמש דוגמה מדויקת לגבי ההשפעה על בני האדם.
ניסויים אלו הם צער בעלי חיים. הן מוחזקות בכלובים שאינם רגילים להם, רוב בעלי החיים מתים לאחר הניסויים שבוצעו עליהם או במהלך הניסוי עצמו. במקרים מסוימים לא נעשה שימוש באמצעי הרדמה מה שגורת לחיות סבל רב יותר. צער בעלי חיים זהו גם דבר שאסור בתורה.
 
יש אנשים המצדיקים את הניסויים האלו וטוענים שללא הניסויים לא היה אפשרי לפתח תרופות ההכרחיות לאדם ובכך היו מתים אלפי בני אדם. הם טוענים כי בני האדם הגיעו להישגיים רפואיים בזכות ניסויים אלו. למרות שהניסויים בבעלי החיים תורמים למדע ולרפואה אני עדיין תומכת בדעה שאסור לעשות ניסויים בבעלי חיים.
לסיכום, ניסויים אלו לא הכרחיים ואכזרים ביותר. ותוצאות ניסויים אלו אינן מדויקות.


מה דעתך על ביצוע ניסויים על בעלי חיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה