הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בניית_דגם

בניית דגמים


תחביב בניית דגמים בקנה מידה שונים
לכל אחד ואחד מאיתנו יש תחביב ,אני מצאתי לנכון בנות דגמים מפלסטיק ,כבר שהייתי ילד אני זוכר שהיה לי מנוי לבטאון חיל האויר  ,פעם בחודשים זה היה מגיע לי הביתה ונהנתי לקרוא את הבטאון,עד שהגעתי לאמצע החוברת וריאתי שם בניה דגם של מטוס זה היה עשוי מקרטון לא ידעתי איך להתחיל לבנות את זה אבל אחרי כמה פעמים שנכשלתי בבניה ,אצלחתי לנות את הדם הראשון שלי מקרטון .
מאז היה אצלי בבית סג של שדה תעופה של מטוסים וגם מסוקים ואז באיזה שלב היה חנות שנכנסתי אליו וראיתי דגמים מפלסטיק,ומאז אני בונה דגמים כאלו .,אני אוהב לבנות בקנה מידה 1:48  או 1:72 ,זה יוצא יפה מעניין .
אף פעם לא ניסייתי דברים קשים לבניה עד שעברתי לבניה של אוניות וזה היה בניה קשה ומענינית אחת הדברים שאפר להנות מבניה וגם להגיע לסיפוק מהנה  ,ואהבה מהבניה .
הדגם שעזרתי אומץ לבניה היא אונית מפרשים מלחמתי  בשם u.s.s constitution         קצת פרטים

"קוֹ‏נֶ‏סְטִיטוּ‏שְׁן" (באנגלית: USS Constitiution), הידועה גם בכינויה "אוֹ‏לְד אַ‏יירוֹ‏נְסַ‏יידְס" (Old Ironsides), היא פריגטת מפרשים תלת־תורנית בעלת 44 תותחים של הצי האמריקני והאונייה המפורסמת ביותר בתולדותיו. את עיקר פרסומה רכשה במלחמת 1812, אז גברה בשלושה קרבות ימיים על אוניות מלחמה של הצי המלכותי הבריטי והכניעה אותן. "קונסטיטושן", הנקראת על שם חוקת ארצות הברית, היא אוניית המלחמה הישנה ביותר בעולם שעדיין שטה ונמצאת בשירות פעיל.‏‏[1] היא עוגנת דרך קבע במספנת הצי בנמל בוסטון במסצ'וסטס, בקצה שביל החירות, ופתוחה למבקרים. האוניה יצאה לים הפתוח ב־1997, ביובל המאתיים להשקתה. ולאחרונה, באוגוסט 2012, ביובל המאתיים לניצחונה על ה"גֶּריֵיר"
מוכר לאספנים מצורף תמונה                                תהנו תודה 



מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על בניית דגמים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדגם,אוניה,מלחמה,מפרשים,תענוג ,כייף.
נכתב ע"י האחד
בתאריך: 07/06/2014
אברהם שלזינגר בן 58

1 מאמרים | 3262 כניסות
מאמר זה נקרא 3262 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
60%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!