הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ברכה

ברכה


החוקר מספר 1 שם קץ לחייו.החוקר הקשוח שלא נרתע מאיש
התקשורת עסוקהבחפותו או חוסר חפותו של תת-ניצב אפרים ברכה.כותרות כמו "השוטר שהופקר""הופקר במערכה""נשאר לבד"
אני איני בא להביע דעה על תת-ניצב ברכה.אצטט את חבריו "אפרים הוא החוקר התחבולן ביותר שהכרתי""הוא הצליחלחלץ פליטות פה מפלילות מכל חשוד,וזה תיסכל את העבריין שנפל בפח ואת פרקליטו".הוא הגיע לתפקיד ראש חטיבת החקירות והמודיעין במשטרה.מונה לראש היחידה הארצית לחקירות הונאה.לפנינו נמצא האדם שהשפיע יותר מכל על יחידות החקירה בכל רחבי הארץ.האם הוא נטל את חייו בידיו משום שידע שהחוקרים אותם לימד יוציאו אותו חייב במעשיו גם אם הוא צדיק תמים.כי ככה הוא לימד אותם.ללכת כנגד חשוד עד הסוף ללא קשר לאמת.בשנים האחרונות ידענו מספר מקרים שיצאו לאור בדבר טעויות גסות בהאשמת עבריינים.מקרה ההתאבדות של תת-ניצב ברכה רק מעידה שהוא הבין שאין לו סיכוי נגד חוקריו.
עתה אעבור לחוקרים השונים ברחבי המדינה .תלמידיו של המנוח.כיצד הם חוקרים נאשמים.האם הם מחפשים את האמת או את הסטטיסטיקה לעוד אישומים.
לצערי אני מדבר גם מחוויה אישית שעברתי.
נעצרתי על לא עוול בכפי כמי שהתחזה לעובד חברת חשמל שהונה זקנים וגבה מהם כספים.אשה בת 80 ראתה צילום במשטרה ואמרה זה לקח את כספי.
נעצרתי ל-10 ימים .במסדר זיהוי לא זיהו אותי.בחקירות לא הוציאו ממני אינפורמציה ,כי לא ידעתי דבר מהמקרה.בבדיקה בפוליגרף יצאתי זכאי.למזלי השופט במקרה דרש את שיחרורי כעבור 10 ימים שכן המשטרה ביקשה הארכת מעצר.אגב העילה של השופטת למעצרי כי התאור שנתנו לגבי שאני שמן עם שיער לבן ואני אכן שמן עם שיער לבן.לא יכולתי שלא לחייך לעצמי כאשר באולם המשפטים זיהיתי לפחות 10 גברים שמנים עם שיער לבן.
שוחררתי ולאחר מכן זומנתי עוד פעמיים בחשד להתחזות כאיש חברת חשמל.בתחנת פ"ת אמרה לי חוקרת שנראתה בגיל הבת שלי.אז מה אם יצאת דובר אמת בפוליגרף יש הרבה אנשים שמרמים את הפוליגרף.זה מסוג החוקרים שאותם מגדלים במחוזותינו.בפעם השנייה נעצרתי במשטרת ר"ג,והחוקר בחשיבות עצמית מרובה אומר לי:אם אני הייתי חוקר אותך היית יוצא חייב ולא מתחמק.
זה סוג החוקרים אותם אנו מגדלים.
תארו לכם איך אני מרגיש בפעם הראשונה שעוצרים אותי ,על מעשה שלא עשיתי,למשך 10 ימים.
אגב בית המשפט הורה לא לפרסם את שמי ותמונתי,אבל המשטרה הוציאה כתבה בת רבע עמוד בעיתונים השונים על כך שנתפס מתחזה לעובד חבת חשמל שגבה כספים מזקנים.
הגיע מצב לידי כך שגיסי שאל את אשתי אם היא בטוחה שלא בצעתי המעשה.
כאשר אלה החוקרים של משטרת ישראל מה הפלא שכאשר הם הופכים לחשודים על לא עוול בידם,הם נשברים ומתרסקים.


מה דעתך על ברכה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י sd1952
בתאריך: 06/07/2015
שרה דרומי בן 71

39 מאמרים | 105637 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לsd1952
אשמח לקבל תשר שיביע את התודה על ההנאה והתועלת
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!