הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ברמנים

משקאות, שילובים,טיפוסים - ברמן


עם מה מערבבים קוניאק, עם מה שמפניה, ולאיזה כוסות מוזגים קוניאק ? מתלבט ? זה טורד את מנוחתך ? לא עוד !
מי אמר שאת הכול צריכים לדעת ? מה ? כבר אי אפשר להמשיך לחיות בלי לדעת משהו ? אז זהו .... שלא !
 
יש כאלה שמטריד אותם למה היין שהם מוזגים לא משתלב נכון בכוס (זה לא נראה טוב ולא נשמע טוב - צליל המזיגה לא מושלם והכוס אולי עבה מדי או דקיקה מדי), יש כאלה שמטריד אותם למה היינות שהם מערבבים אחד בשני (לפני שמוסיפים את הזית המפורסם) לא טעימים. בסופו של דבר - התוצאה רחוקה מלהשביע רצון, ויש כאלה שמטריד אותם למה הדברים האלה שמטרידים אחרים - לא מטרידים אותם בכלל ! 


אז זהו - שאלה הם לא אנשים שיילכו ללמוד קורס ברמנים מקצועי, אבל אם אתה כן - כדאי שתדע דבר אחד או שניים אודות קורס ברמנים.  וככל שתדע יותר סביר שכך תצליח יותר.

קורס ברמנים מלמד אותך אודות סוגי משקאות נפוצים - כמובן שאת כל השמות אחד אחרי השני כולל מקומות ייצור וכן הלאה. בנוסף את התאמת היינות לכוסות ואת אופני המזיגה שלהם. מה הולך עם מה לפי קביעות של מומחי יינות, גם הוא נושא שיילמד לעומקו. בנוסף, עניינים טכניים לגבי ניהול בר והתייחסות ליושבים בו - הן פסיכולוגית והן פרקטית יומיומית. 


טיפוסים שונים הנוהגים לפקוד ברים, ובהם : הנחמדים, המסתוריים, השגרתיים לכאורה והנהנים מרגעי שלווה של לגימת משקאות טובים שיגיש להם ברמן מקצועי - ממתינים גם לך.  יש בזה מקצועיות וידע, יש בזה בידור, ויש בזה המון פסיכולוגיה, הן כמקצוע זמני או הן כמקצוע לחיים. להיות ברמן זה עניין מרתק.

 



מה דעתך על משקאות, שילובים,טיפוסים - ברמן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבירה,משקאות