הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בשעה_טובה

בשעה טובה


כולנו רוצות ללדת תינוק בריא, שהלידה תעבור בשלום ועם כמה שפחות כאבים. איך תכיני את עצמך ללידה .
חויית הלידה היא החוייה המדהימה ביותר אך לפעמים גם הקשה ביותר שנשים חוות בחייהן.
מצחיק שלמרות שנשים רבות חוות לידה קשה ,הן לא יוותרו על ילד נוסף.(לא שאני פמינסטית אבל לדעתי אם גבר היה חווה פעם אחת לידה, היינו נכחדים מהר מאוד). 
ברוב המיקרים הלידה היא לא כמו שאנו רואים בסרטים: האישה מרגישה כאב, קוראת לבעלה, יחד הם ממהרים לבית חולים ואחרי כמה דחיפות התינוק כבר מבצבץ החוצה ויוצא בגודל של ילד בן חצי שנה.

איך תכיני את עצמך?

אז כך, לקראת השליש השלישי של ההריון, האישה מתחילה להעסיק את עצמה בשאלות כמו: איך תעבור הלידה, האם זה כואב (פעמים רבות יש פחד ממשי מהכאב), איך ללדת (לידה טבעית או עם משכחים למינהם), באיזה בית חולים ללדת, מי יהיה נוכח בחדר הלידה ועוד. אילה הן שאלות שחשוב לקבל או לגבש תשובות עליהן, כך שכשתגיעי לחדר הלידה תיהי הרבה יותר בטוחה לקראת המצפה לך.
אם זו הלידה הראשונה, מאוד מומלץ לקחת קורס הכנה ללידה. מדובר בקורס בו תקבלו את ובן זגך מושג על איך להתנהג לקראת סוף ההריון, מה קורא לגופך ולעובר שלך, איך מזהים צירים וירידת מים,מתי לנסוע לבית החולים, תנוחות שונות להקלת הכאבים ונשימה נכונה בלידה. קורס זה מתבצע בנוכחות שני בני הזוג, דבר אשר גורם גם לבן זוגך להבין טוב יותר את מה שאת חווה ויעזור לו להבין איך עליו להתנהג בחדר הלידה.
אך גם אם לא יצא לך מסיבה כזו או אחרת לקחת את הקורס, אין לך מה לחשוש, היום יש פורומים רבים בהם נשים משתפות אחת את השניה בחששות וחויות שלהן מההריון והלידה.

מתקרבת ללידה. מה תיקחי איתך לחדר הלידה:

נשים רבות לא יודעות מה לקחת איתן לבית החולים, אז כך: קודם כל טלפון סלולרי (כדאי עם אוזניות- בשביל לשמוע מוזיקה כמובן), בקבוק מים, טרנינג או פיג'מה, מגבת, תחתוני רשת, פדים גדולים(לא בכל חדרי הלידה יש, לכן כדאי שיהיו), שמן שקדים (לעיסוי הפרנאום בזמן הלידה), גרביים, נייר טואלט ו/או מגבונים). כל דבר אחר (בקבוק לתינוק, מוצץ, משחת החתלה, חיתולי בד,בגד ליציאה מבית החולים- בבית החולים יספקו לך הלבשה לתינוק לזמן שהותו שם) ניתן להשלים אחרי הלידה, מישהו כבר ידאג להביא לך את כל מה שאת צריכה (בן זוג/ אמא/ חמה/ חברה..).
הכי חשוב שתגיעי לחדר הלידה בגישה חיובית, כך גם הצוות יתייחס אליך בחיוב וגם הלידה תעבור בשלום.

שיהיה בשעה טובה!!!


מה דעתך על בשעה טובה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כלידה, תינוק, אמא, הריון, ללדת, נשים