הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גזענות

האם גזענות קשורה לכסף?


האם גזענות קשורה לכסף שאנו מכניסים לכיס, ולמעמד שלנו בחברה?

ויקיפדיה:
גִּזְעָנוּת
 היא עמדה, שלפיה, בקרב בני אדם מתקיים קשר בין מוצא ביולוגי (וסממנים גופניים המעידים על מוצא כזה) מחד, לבין תכונות אופי וכישורים קוגניטיביים מאידך. ברוב המקרים משתמעת מהגישה גם עליונותה של קבוצה אחת על האחרת, והיא משמשת צידוק למעשים ולהתבטאויות שעיקרם העדפה של קבוצה אחת על האחרת‏.

על פי חוק העונשין הישראלי מוגדרת הגזענות כרדיפה, השפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות או אלימות, או גרימת מדנים כלפי ציבור בני אדם או חלקים של האוכלוסייה או יחידים, והכול בשל צבע או השתייכות לגזע או למוצא לאומי-אתני

גזענות

גזענות קיימת בכל העולם. בארץ ישראל מרגישים אותה בחוזקה, מפני שאנו שילוב של הרבה עמים במקום קטן. סלט של דעות שונות ותרבויות שונות.

אנו עם גזען עם רגשי נחיתות, ערבוב של דעות קיצוניות. אחד רוצה לאכול את השני, ואף אחד לא רוצה להקשיב לשני.

אשכנזים נגד מזרחים, דתיים נגד חילונים, זה לא נגמר כולם נגד כולם. אם הצבע שלך שחור כנראה שאתה לא מרוויח מספיק כסף בשביל להתקיים. אתה לא יכול להביע דעה אם אתה מגיע מרקע שונה וסביבה שונה. אנחנו לא באמת דמוקרטים זה שקר שמספרים לנו.

פרימיטיביות שולטת וקושי לקבל את האחר. אשכנזים מרגישים מעל המזרחים, והמזרחים מרגישים רגשי נחיתות מתחת לאשכנזים.

למעשה האשכנזים שולטים מאז קום המדינה. הם התחילו את השחיתות ועד היום הם שולטים מאחורי הקלעים בחבר מסדר לחבר.

האשכנזים שולטים על הבירוקרטיה של השחיתות. האפליה היא ידועה וקיימת בתודעה של האוכלוסיה. הידע בשנים הבאות יביא לאיזון, מפני שאי אפשר לעצור את הידע שמופץ בתאוצה מגוברת מיום ליום זה עניין של זמן.

אשכנזים מרגישים בתודעתם שהמדינה שייכת להם ולכן הם שולטים באפליה ובשחיתות. מרגישים שהם מעל חלק גדול מאוכלוסיה, ומתנהגים כמו גרמניה הנאצית. אין הבדל בהתנהגות, רק שאצלם התנהגות היא "בעיקר מוסרית."

הם חושבים שהם יותר מוסריים ומגיע להם יותר. בקיצור הם חושבים שהם זן טהור יותר. הצורת חשיבה שלהם מתבססת על זה "לי מגיע יותר ממה שלך מגיע" הם חושבים כמו שהגרמנים חשבו על היהודים אין הבדל, חוץ מזה שהם עושים את זה מאחרי הקלעים ועובדים בצורה שקטה.

קיפוח ואפליה

זה ידוע שלמזרחים קשה יותר למצוא עבודות ולהתנהל מול הממסד, אבל לא רק המזרחים נדפקים, גם אתיופים, זה לא כמו מה שהיה פעם, אבל זה עדיין עובד בצורה הזו. וכן זה קשור לצבע עור, גם שם המשפחה שלך יכול להשפיע אם תתקבל למשרת עבודה, או שלא תתקבל.

אז גרמניה הנאצית לא רחוקה מאפליה שקיימת בישראל בנושא הזה, ובכלל בעולם כולו. כולנו גזענים, גם שאנחנו מנסים להתכחש לזה. חונכנו ככה. ילד קטן גדל ללא אמונות ושואל שאלות.

אם ילד שואל את אבא שלו הפרימיטיבי, תגיד אבא, למה הבן אדם הזה בצבע עור שונה ממני.

ואבא יענה בצורה כזו "בגלל שהוא כושי מסריח בני" או בדעה קיצונית אחרת, שלא מבינה את חוקי הטבע והמדע, אז הילד גדל בבורות מוחלטת ורוכש את אותה גזענות. הכל מתחיל בילדות שלנו.

פרימיטיביות

עוד במהלך ההיסטוריה כשבני האדם ממוצא לבן גילו שיש צבע עור שונה מהם. החליטו לתייג את השונה כנחות, וזן שצריך להעביד אותו בפרך, או לרמוס לו את האדמות ואת כל הרכוש.

הדעות האלו הגיעו מחוסר ידע מדעי. זאת אומרת, אם האדם היה שואל מדוע לאדם הזה יש צבע עור שונה משלי? או, למה האדם הזה נחשף שאני לא נחשפתי?

טענות חסרות בסיס מדעי הובילו לגזענות ועבדות. בעולם של היום הגזענות לא נעלמה היא עדיין קיימת בהרבה מקומות בעולם.

זה הושרש בחינוך שלנו אלפי שנים. תמיד שונה מאיתנו נחשב כמוזר, כי אף פעם לא הסבירו לנו את האקלים של כדור הארץ בצורה שנוכל לקבל את השונה. בגדול זה בורות וחוסר ידע מדעי.

הגזענות מושרשת בדורות אלפי שנים, ובשביל להעלים אותה צריך להבין את הבסיס של המדע, ולצאת מדעות קדומות. בקיצור הדבר שהכי קשה להילחם בו זה בורות.

שינוי באקלים במקומות מסוימים בעולם יוצרים את הגזענות, אתם קולטים?

למשל, לונדון השמש לא מרבה לצאת, ולכן יוצאים שם אנשים לבנים. באפריקה השמש מחייכת רוב שעות היום, ויוצרת שם זן שהסתגלות ההישרדותית שלו חייבת לקבל את השמש בחיוך בשביל לשרוד. 

כושים הם לא כושים בגלל שהם נחותים, או מוזרים. הם כאלה, כי הם נחשפו לשמש אלפי שנים. הפגמנטים של גופם חייבים להכיל  צבע עור שונה, על מנת לשרוד מפני השמש. 

גזענות כסף ומשאבים

בסופו של דבר הכל מתקשר לכסף שאנחנו מכניסים לכיס. הגזענות מתבססת על זה שלי מגיע יותר ממה שלך מגיע. אני הוא זן טהור יותר ולכן מגיע לי יותר כסף. אתה זן נחות יותר ולכן מגיע לך לעבוד תמורת משכורת רעב. (אתה פשוט נראה מוזר בעניי)

אתה מזרחי ואתה צריך להרוויח פחות ממני, אתה אתיופי ולכן אתה צריך להרוויח פחות ממני.

אתם קולטים באיזה עולם ומדינה פרימיטיבית אתם חיים?

אנו חיים בעולם מודרני, אבל מתנהגים בערכים של עולם מיושן יותר, שדי מזכיר את ימי הביניים. אנו משחקים אותה מוסריים, ומאחרי הגב מזיינים את את אלו שנראים לנו נחותים יותר. אנחנו לוחמים אחד בשני באגו, שנאה, ומלחמה. 

אלו שקרובים לצלחת נותנים ביס מעוגת שוקלד עסיסית, ואלה שרחוקים מהצלחת מסתפקים בלפצח גרעינים. חבר מביא חבר. הפרוטקציה במדינת ישראל היא מהרקובה בעולם.

מעיניים של ישראלי "שמע אתה יכול לסדר לי מקום עבודה באחד המקומות שאת פעיל בהם?"

עד שלא נראה את העובדה > שחבר מביא חבר זה שחיתות לכל דבר שום דבר כאן לא ישתנה. 

עד שהאשכנזים לא יפסיקו עם האפליה נגד המזרחים שום דבר לא ישתנה. עד שהמזרחים לא יפסיקו להרגיש נחותים שום דבר לא ישתנה. עד שלא נבין שאנחנו בני אדם שחיים בכדור משותף במשאבים שמספיקים לכולם שום דבר לא ישתנה. עד שלא נפסיק להתחרות באגו מול אחד בשני שום דבר לא ישתנה. עד שלא נשנה את התודעה שלנו שלכולם מגיע יותר שום דבר לא ישתנה.

כסף מגיע למי שגדל בסביבה נכונה שלמדה את הערכים של הכסף. כסף מגיע לאלו שהיו קרובים יותר וקיבלו יותר כלים מאחרים. כסף מגיע למחזיקי השליטה וממצאי הבירוקרטיה. כסף הוא המתכון לאסונות, מהומות, ומחאות.

הכסף  > בהחלט קשור לגזענות ואפליה בין אחד לשני. 

מה עושים בעניין הגזענות, תכל'ס?

אין יותר מדי מה לעשות, זה קיים בתודעה אלפי שנים. פשוט להפיץ מידע מדעי ולשתף פוסטים נגד גזענות. אבל לא בתור מחאה, אלא להסביר לאנשים את המדע בעניין הזה.

אם תגיד לבן אדם שאתה שווה בדיוק כמו שהוא שווה, זה לא בהכרח יעזור לו להבין. מפני שהוא חונך בצורה שגויה. חונך בצורה שלא מבינה את המדע של כדור הארץ.

יש בתודעתו מסרים גזעניים מהסביבה שבה הוא גדל. אם תבוא לבן אדם ותסביר לו איך האקלים משנה את הצורה של שחור ולבן הוא בהחלט יהיה מוכן לשמוע את הסבר שלך מתוך סקרנות להבין איך דברים פועלים. (ידע)

לבוא לבן אדם ולהגיד לו "שמע אתה גזען" זה שיט להגיד לבן אדם שהוא גזען, וזה לא יעזור לו להבין. המחאות השטחיות האלה לא עוזרות להוריד את הגזענות. רק מדע יציל אותנו בנושא הזה.

אנשים רוצים הוכחות לדברים, וברגע שיש לך הוכחה מדעית ההתקדמות להסבר היא בהרבה יותר פשוטה, מאשר לנסות לשכנע על טענות שאין להם בסיס לקיום מדעי. אנשים תופסים את רוב הדברים בלוגיקה ומספרים.

אם אין לך הסבר מדעי משכנע על איך דברים קורים מיותר לציין שלא תצליח בהסבר. לכן מחאות של אנשים פרימיטיביים לא בהכרח יעזרו לנו להבין את הנושא ולנסות לסדר אותו.

אולי פרימיטיביים יודעים שהם שווים לאחרים, אבל זה רק מהצד שלהם, ולא מהצד הגזעני. הצד הגזעני ימשיך לחיות בדעה קדומה מהסביבה שבה הוא התפתח, אם הוא חונך לשנוא מגיל קטן. זה מושרש באמונות שלו לשנוא. להגיד לבן אדם כזה שהוא גזען לא בהכרח יפתור את הבעיה.

אדם כזה יכול להגיד "אני שונא אותך אתה שונא אותי הכל בסדר לא קרה כלום"

את הצעד הגזעני צריך להשכיל בידע בשביל שדברים ישתנו. איך עושים את כל זה? על ידי חינוך של ילדים מהיסוד. חינוך מגיל אפס, ידע אמיתי, ולא שקרים בנוסח של הממסד. 

במוסדות של הממסד לא מלמדים ילדים את הדברים האלה, ולכן הגזענות די חזקה ופעילה בעולם. עד שלא יכניסו לאחד מהשיעורים של בית הספר היסטוריה של גזענות לא נוכל לשנות את ההבנה בנושא. (זה בעיקר חינוך)

בשביל שהגזענות תעלם צריך להכניס בנוער ערכים שונים, וידע שונה שעדיין לא הגיע לבתי הספר המודרנים. במקום זה מלמדים אותנו על מלחמות, אבל את האמת די מסתירים מאיתנו למה נוצרות מלחמות.

למשל, לא יספרו לנו בבתי הספר שמלחמות מתחילות בגלל משאבים שקיימים בכדור הארץ. נפט, זהב, כסף. בקיצור, את החלקים הכי חשובים מסתירים מאיתנו. 

מלחמות נוצרות בגלל משאבים שיש בכדור הארץ (בגדול המשאבים האלו הם כסף) פעם למדתם את זה בבית הספר?

סביר להניח שלא, ויש מצב גדול שגם המורה שלכם, או המרצה שלכם לא יודע את זה בכלל, מפני שגם הוא עם כיסוי על עיניים.

מי נלחם על המשאבים בכדור הארץ? > כמובן אנחנו בני האדם אחד נגד השני, מדינה נגד מדינה, שבט נגד שבט, וכך אללה לכל אורך ההיסטוריה של כדור הארץ. 

תפיצו לאנשים גזענים את הפוסט הזה. אם אבא שלכם גזען מלידה הוא אשמח לראות צורת חשיבה שונה שמתבבסת על המדע ולא על דעה קדומה.





 



מה דעתך על האם גזענות קשורה לכסף? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהאם גזענות קשורה לכסף?, גזענות, גזענות וכסף, הגזענות