הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גלוסיבוקס_אפריל_2012

גלוסיבוקס אפריל 2012


קופסת גלוסיבוקס אפריל גם הפעם כיסתה את העלות שאני משלמת מידי חודש על המנוי, התאכזבתי מהבושם, הדוגמית של הסבון קטנה מידי לטעמי אך בשפתון ובמסיר איפור אני בהחלט כבר משתמשת ונהנת מאוד מהמוצרים
 
כמידי חודש, איפושהו שם לקראת ה20 לחודש אני נזכרת בגלוסיבוקס, מציצה שוב ביומן ומתחילה מעט להתרגש לקראת קבלת הקופסה החודשית. סקרנית לגלות מה היא תכיל הפעם.  כפי שהובטח, התקשרו אלי מהחברת שליחויות לתאם שעה שבה אוכל לקבל את החבילה. כעת כשהחבילה כבר בידי וחיוך על פני, אני לגמרי מתעלמת מהעובדה ששוב הקופסה הגיעה באיחור של כמה שעות.
 
הקופסה של חודש אפריל הכילה הפעם יחסית מספר מצומצם של פריטים בשונה מהחודש הקודם שקיבלתי אמנם שפע מוצרים בגודל דוגמית וקופונים, הקופסה של חודש אפריל התמקדה בכמות המוצר ולא בשפע.

 מה קיבלתי?
 
שמפו ומרכך של DOVE בגודל קטן שיספיק לי ל2-4 חפיפות,תלוי עד כמה אשתגע ואתפנק במקלחת. עד שגלוסיבוקס יעברו לספק חשיפה למוצרים שלא נוסו על בעלי חיים כנראה שאני אמשיך להשתמש במה שנותנים לי. הריח של השמפו יש לציין מעולה. גם גודל האריזה חמוד ביותר ויכול לשמש לקחת בתיק נסיעות אם יוצאים ללילה או שניים מחוץ לבית.
 
 

מסיר איפור של REVLON בגודל של 50 מ"ל שהם קצת פחות מהגודל של האריזה המקורית  125 מ"ל(מכובד ביותר). ניסיתי את המסיר איפור בערב קבלת הקופסה לפני השינה, החומר עשה את העבודה ולא השאיר על עיני גרגיר של מסקרה, אמנם הותיר על פני הרגשה מעט שמנונית אך נסבלת בהחלט.
 
 




שפתון של מייבלין ניו יורק בגודל מלא מסוג קולור סנסשיונאל, דגם 842, צבע בהיר ועדין, מתאים לשימוש יומיומי. זה המוצר החביב עלי ביותר מכל קופסת גלוסיבוקס לחודש אפריל, המוצר בהחלט מתאים לי לפי פרופיל היופי שהגדרתי באתר החברה, בהחלט אשתמש בו ואשקול לרכוש כשיגמר. ניסיתי את השפתון, יש לו מרקם נעים וגם טעם עדין מתקתק. אהבתי.
 





בושם בבקבוקון מיוחד וקטן המכיל 5 מ"ל. הבושם ANGEL שע"פ התיאור בגלויה של גלוסיבוקס מדובר בבושם יוקרתי שבין מרכיביו מכיל גם שוקולד. המחיר המלא ע"פ הגלויה הוא 845 ש"ח ל100 מ"ל ומגיע בגדלים שונים, גודל נוסף אפשרי הוא 25 מ"ל עבור 350ש"ח בלבד. יקר מאוד, הריח לא היה לטעמי בכלל, ריח מתוק מידי,עז מידי כזה שמזכיר בשמים של סבתות משנות ה90, לא ריח שהתחברתי אליו במיוחד.
 
 



דוגמית סבון EVA בניחוח אבטיח ופלפל שחור, הריח של הפלפל השחור בהחלט מודגש, השילוב של שני הרכיבים אכן מעניין אך אני לא בטוחה עד כמה אני רוצה להסתובב עם ריח של פלפל שחור על גופי. לאור החשדנות טרם ניסיתי את הסבון.

לסיכום, קופסת גלוסיבוקס אפריל גם הפעם כיסתה את העלות שאני משלמת מידי חודש על המנוי, התאכזבתי מהבושם, הדוגמית של הסבון קטנה מידי לטעמי אך בשפתון ובמסיר איפור אני בהחלט כבר משתמשת ונהנת מאוד מהמוצרים.
 
מחכה כבר לקופסה של החודש הבא שגלוסיבוקס מבטיח שתהיה קייצית ומלאת חיוכים.

קישור לגלוסיבוקס
 
 


מה דעתך על גלוסיבוקס אפריל 2012 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מיכל ב 18/05/2012 09:16אני מאוד התאכזבתי מהקופסא של חודש אפריל, לא כיסה את העלות בכללתגובה לתגובהמאת שלומית אליהו ב 02/05/2012 01:06נחמדתגובה לתגובהמאת שרית ב 30/04/2012 19:26מאוד מאוד מאכזבתגובה לתגובהמאת אנה ב 24/04/2012 14:11וואו את היחידה נראה לי שאהבת את השפתון, ומוזר שהלך לך טוב עם המסיר איפור... לי הוא לא הסיר כלום, מה שכן השמפו והמרכך של דאב פשוט הפתיעו לטובה! ממש התאבסתי לקבל אותם כי זה סתם מוצר פשוט אבל אחרי שחפפתי אנשים שאלו אותי אם עשיתי החלקה או אם צבעתי שיער... :) זה נחמד כי ככה בחיים לא הייתי חושבת לקנות את זה.תגובה לתגובה

ידוע כגלוסיבוקס חודש אפריל,קופסת גלוסיבוקס אפריל