הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דור_האבודים

דור האבודים


מה הבדל בין דור האבודים של היום לדור המיושן של הפעם? > העולם הישן והעולם החדש.
מרוץ עכברים אחר כלום ושום דבר

חלק ממכם כנראה צפו בתכנית מגש הכסף. מביאים לנו במיקוד את מה שקורה כאן כבר קרוב לעשור ויותר. השתלטות של גורמים אינטרסנטים לשלוט בתודעה ובכסף של העם. בגדול זה לא חדש וזה קורה כבר שנים רבות. היום יש מידע שאפשר להניע בלחיצת כפתור ולכן אנחנו נחשפים אליו בצורה מהירה יותר.

רוב המדינות בעולם מושחתות זה לא משהו חדש. ישראל היא אחת מהמדינות הכי מושחות בעולם בעשור האחרון. ומי שרוצה לקצר תהליכים ואת החפירה שלי יכול פשוט להיכנס לכאן

אבל למה אנחנו בעצם דור אבוד?

בגדול זה בגלל החוב שהמדינה צוברת על הגב שלנו ואתם יודעים בסופו של דבר מי משלם את המיסים? שרי הכנסת? הממשלה? צה"ל? משרד הביטחון? אנחנו ורק אנחנו משלמים את כל הצבירת חוב של המדינה.

10 סיבות שמשאירות אותנו עניים במדינה שפועלת על שחיתות וטיפשות

1) חינוך מיושן > לעולם לא למדנו בבית הספר על כסף ואיך לנהל אותו בחוכמה
2) תודעה > לעולם לא לימדו אותנו מהיא התודעה ואיך היא יכולה לעזור לנו לגדול
3) פסיכומטרי > מבחן ליצירת עבדים ממושעמים שעובדים במשכורת רעב אצל תאגדי ענק (טייקונים)
4) ממשלה מושחתת מהיסוד > תמיד הממשלה הייתה מושחתת זה לא משהו חדש
5) ריכוזיות וחוסר תחרות > טייקונים ששולטים בריכוזיות ובמשאבי הטבע של המדינה (חוסר בתחרות)
6) תחרות אחד בשני בציונים ואגו > בית הספר מלמד אותנו להתחרות אחד בשני באגו וציונים
7) ערוץ 2 > גורם המרכזי להפחדת הציבור ולחוסר יצירתיות תודעתית. (שולט בתודעה בדרך הפחד)
8) ממשל הפקידים > גורמים אינטרסנטים שמסדרים לחברים שלהם עבודה ופותחים עוד ערוצי בירוקרטיה שמקשים עלינו בתור אזרחים.
9) ביטחון > אחד השקרים העלובים שמנסים למכור לנו זה שאנחנו תמיד נצטרך להישאר עניים בגלל הביטחון במזרח התיכון. כל התקציב בגדול מעובר ישר לצבא, ויש מי שלוקח מההון הזה ומחלק משכורות שמנות בלי שום קשר לאיומים הצבאיים שקיימים במזרח התיכון
10) חמדנות ואגו > יהודים תמיד היו חמדנים, רוב הבעיות שלנו נוצרות ממוחות מעוותים שרוצים לשלוט בכמה שיותר כסף ומשאבים בלי שום קשר לאיכות החיים שלהם שלא משתנה, אלא הם חושבים רק כל הכוח העוצמה שזה נותן לאגו שלהם. בגדול זה דור מיושן שפועל פחות מהלב ויותר מהראש.

ומה הבדל בין הדור המיושן לדור החדש של היום?

הדור המיושן פעל במתכונת של קביעות ובעיקר המשק היה רעב לעסקים. ישראל לפני 20 שנה הייתה פחות מפותחת. לא שהיום היא להיט. לדעתי אנחנו עדיין דומים יותר למדינת עולם שלישי ואף יותר גרועים מעולם שלישי.

לדור המיושן היה קל להתקדם דרך תארים וציונים למקום עבודה במשק להישאר בקביעות 30 שנה עד לפנסייה והכל בסדר. לדור המיושן היה קל לקנות בית במדינת ישראל משהו כמו 37 משכורות ויש לך דירה בבעלותך.

מדינת ישראל גדלה במספר התושבים מאז הדור המיושן כמעט ב100% ולכן התחרות במשרות גדלה. לדור המיושן היה קל יותר להתקבל לעבודות ולהישאר באותם עבודות שנים עד לגיל הפרישה. (אזור נוחות מובטח)

בגדול לדור המיושן היה כאן יותר קהל לנהל חיים.

דור האבודים

דור אבודים גדל למציאות של שחיתות והון שלטון. דור האבודים צריך להיות מקושר לאנשים חזקים בשביל למצוא עבודה בסחר הוגן. לדור האבודים אין קביעות והוא צריך להשתמש בפעלתנות שלו בשביל לשרוד.
בשביל לקנות דירה במדינת ישראל דור האבודים צריך לעבוד כפול פי 3 מהדור המיושן למעשה משהו כמו 137 משכורות בשביל דירה משלו. 

דור האבודים נמצא בעולם האבוד. דור האבודים לא יכול עוד להתקיים במצב כזה. מצב כזה יביא את מדינת ישראל לשפל שמעולם עוד לא ראתה. דור האבודים היחיד שיכול לשנות את התסריט שהמדינה כאן יצרה במכוון כלפי מטרה לעשות את העשירים עוד יותר עשירים ואת העניים עוד יותר עניים.

דור האבודים הוא העתיד של מדינת ישראל בלעדיו המדינה תלך ותעלם בצעד אחר צעד. דור האבודים הוא המנהיגים החדשים שיובילו לשינוי תודעתי בכל העולם. דור האבודים פועל מהלב ופחות מהראש. דור האבודים הוא החמלה שנשארה מהמדינה המזוינת הזו, ורק אנחנו דור האבודים נצליח לשנות בהצלחה לכולנו.











 


מה דעתך על דור האבודים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת zach ב 05/11/2015 10:51אוקיי חכם גדול אנחנו אבודים אז איך מוצאים את עצמנו?תגובה לתגובהבתגובה לzach מאת jonson ב 12/11/2015 13:38 ( הפרופיל שלי ) במצב הנתון של היום אי אפשר למצוא את עצמנו לא הגענו למספיק מחשבה בשביל לשנות את הדור האבוד. תתחיל לקרוא איפה אתה חיי ואז אולי יעלה לך רעיון חכם גדול.

ידוע כדור האבודים