הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דיאטה_דלת_פחמימומת

40,000 תשובות לשאלה אחת: מה לשים בצלחת?


לכאורה שאלה טריוויאלית, אבל תשובות אין ספור. מקהלת-רקע של 40,000 יועצי תזונה ישגעו אותך....
לכאורה שאלה טריוויאלית. אבל תשובות אין ספור. מקהלת-רקע של ארבעים אלף יועצי-תזונה שנימנו בעולם המערבי ישגעו אותך מרוב עצות שתחילתן סותרת את סופן, וכיוון שגופך מהווה זירה למאבקי נפש בין תאוות הנישנוש לבין שגעון הבריאות, אתה תבחר לבטח את עתירי-הפחמימות באריזות יפות וכתוביות מגניבות בצבעים עליזים ובטעמים משובבי-נפש עם מסר של בריאות.
שווה ציטוט
אתרמלב"ימרכז רפואי לטיפול בהשמנת יתר 9.12.2008                                    
 מדוע חשוב לעשות דיאטה דלת פחמימוות לפני ניתוח הרזיה?
"מועמדים לניתוח הרזיה יתבקשו על ידי הרופא לעשות דיאטה דלת פחמימות שבועיים לפני הניתוח.  מחקרים בנושא הוכיחו כי באמצעות הדיאטה ניתן להפחית 3-4 ק"ג מהמשקל, להשיג צמצום בנפח הכבד ולהקל על ביצוע הניתוח באופן לפרוסקופי דרך חורים קטנים מבלי לפתוח את הבטן".

אתר מוטק'ה 5.1.2010  ד"ר אסנת רזיאל, כירורגית מומחית בניתוחי הרזיה, המנהלת הרפואית של מלב"י:השמנת-יתר בגיל מבוגר: סכנה בריאותית: "איכות החיים בגיל הזהב שווה זהב, אך עלולה לחמוק בקלות, וכדאי לנסות ולצמצם את הופעתן של מחלות שכיחות הקשורות בהשמנה, בעיקר בשל השפעתן הקשה על תיפקודי הגוף בגילים מבוגרים".

"השמן והרזה – מדריך עוקף קלוריות": "אנחנו חיים במדינה צעירה שלא חונכה להזדקן, ולפיכך אנשים מתים בגיל חמישים ונקברים בגיל שמונים, ובין לבין הופכת איכות חיים לנכות חיים... הזיקנה הממארת היא בראש ובראשונה כשל תזונתי. זקנים מתים מפני שמערכות הגוף נחלשות ונשחקות לבלתי יכולת לייצר חלקי חילוף.   אבל ניתן לנצח את תיקתוק השעון הביולוגי אם נשמרים מפני בגידת הגוף. בסך הכל מדובר בתעלול של הטבע, שמעניק נעורים ורעננות בשפע וממהר להשתלט על מתנותיו עוד בטרם הספקנו להתרגל. אבל ניתן לרסן אותו באמצעות הזנה מאוזנת ושמירה קפדנית על משקל השמור לצעירים. ובחרת בחיים.   אל תסתפק בהישרדות"
 
www.fatgetslim.com
בלוג השמן והרזה מדריך עוקף קלוריות , חפשו בגוגל
bhsegal@017.net.il
057-5811409


 


מה דעתך על 40,000 תשובות לשאלה אחת: מה לשים בצלחת? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת arik5 ב 17/11/2014 21:10 ( הפרופיל שלי ) יפה מאד ברוך מה שכתבת.רצוי בקצה המאמר גם הכינוי או השם.תגובה לתגובהבתגובה לarik5 מאת baruch ב 18/11/2014 15:26 ( הפרופיל שלי ) תודה לך אריק היקר על תגובתך התומכת. קיבלתי את הערתך לגבי השם בקצה המאמר.

ידוע כדיאטה דלת פחמימות, השמן והרזה מדריך עוקף קלוריות, ברוך הלוי-סגל, הרזיה,
נכתב ע"י baruch
בתאריך: 03/12/2014
ברוך הלוי-סגל בן 91

22 מאמרים | 50615 כניסות
דירוג המאמר
44%
 השארת תֶּשֶׁר לbaruch
הזדהית עם רעיונותי העבר הלאה לחברותיך ולחבריך.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!