הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דיגי-לאירוע

איך לבחור נכון די ג'יי לבר מצווה


כאשר הילד מגיע לגיל 13 זהו רגע מיוחד עבור כולם. כעת כשהילד הגיע לגיל מצוות הוא כבר ילד בוגר, ייתכן שתחביביו כבר השתנו לחלוטין ודברים שהוא אהב בעבר כבר לא חלק מחייו
כאשר הילד מגיע לגיל 13 זהו רגע מיוחד עבור כולם. כעת כשהילד הגיע לגיל מצוות הוא כבר ילד בוגר, ייתכן שתחביביו כבר השתנו לחלוטין ודברים שהוא אהב בעבר כבר לא חלק מחייו. הדרך הטובה ביותר לחגוג את רגע ההתבגרות של הילד היא באירוע נוצץ וחגיגי יחד עם כל המשפחה והחברים. כעת שהילד בוגר, שתפו אותו בכל ההחלטות לתכנון האירוע ותנו לו להחליט היכן הוא רוצה לחגוג. כמובן שספרו לו על התקציב הרצוי לאירוע כך שהוא גם ילמד כיצד מתנהלים נכון מבחינה כלכלית, ואיך אפשר להתפשר לפעמים על דברים שאוהבים מאוד בגלל חריגה מהתקציב.
 

בחירת די ג'יי לבר מצווה


בין הדברים שיש לתכנן ולארגן לאירוע הוא גם בחירת די ג'יי לבר מצווה. הדי ג'יי ידאג לכך שכל המוזמנים יבלו בנעימים במהלך כל האירוע, הוא יידע איזה בדיוק מוזיקה כדאי לשים ברחבה כך שכולם יתחברו אליה והיא אף פעם לא תישאר ריקה.
בחלק מן המקרים תפקיד סמפל די ג'יי אינו נגמר רק בהשמעת מוזיקה מעניינת, אלא הוא גם אחראי על מהלך כל האירוע החל מכניסתו המרשימה של חתן השמחה, דרך חלוקת הפסקות האוכל בין לבין הריקודים ועד הסיום החגיגי של האירוע.
חשוב לבחור את הדי ג'יי הטוב ביותר עבורכם כדי שאירוע בר המצווה יעבור בהצלחה רבה.

המלצות וחוות דעת ברשת
 

כאשר אתם ניגשים לחפש את הדי ג'יי שינגן באירוע, היעזרו בחוות דעת והמלצות שונות הנמצאות באינטרנט. העדיפו תמיד לבחור את הדי ג'יי עם מספר חוות דעת החיוביות הרבות ביותר, זוהי דרך מצוינת לדעת שהאיש שבחרתם הוא אכן טוב ומומלץ על פי אנשים אחרים שחגגו אירוע.
דבר נוסף שיש לוודא כאשר בוחנים חוות דעת והמלצות באינטרנט הוא הרלוונטיות של חוות הדעת, במידה ורוב חוות הדעת החיוביות מתייחסות רק להמלצות מלפני שנה ויותר – אלו המלצות אינן רלוונטיות מכיוון שהן ישנות מאוד. העדיפו לבחור המלצות עדכניות של חודש עד 4 חודשים.
 

פגישת היכרות


לאחר שמצאתם די ג'יי עם המון חוות דעת טובות ורלוונטיות, ערכו עמו פגישת היכרות בטרם תסגרו את תאריך האירוע. בפגישת ההיכרות תוכלו לשבת יחד עם חתן השמחה ולהכיר מקרוב את האיש שידאג להרים לכם את האירוע, הוא ישוחח עם הילד ויבין מהו סוג המוזיקה המועדף עליו ביותר.
כדי שהדי ג'יי ידע לנגן לכל אורך הערב מוזיקה מעניינת ומקפיצה לכולם, ספרו לו על אופי האירוע וכמה מוזמנים צפויים להיות. כמה מוזמנים בגילאים צעירים וכמה מבוגרים, כך הוא יוכל לתכנן ולארגן את מהלך הערב בהתאם לכל המוזמנים המשתתפים.

אירוע לדוגמה

לאחר שערכתם היכרות עם הדי ג'יי, בקשו להגיע לאחד מהאירועים הקרובים שהוא צפוי לנגן בהם. כך תוכלו לראות את ביצועיו בזמן אמת במהלך אירוע, וכיצד הוא מצליח להשאיר את רחבת הריקודים מלאה כל הערב. העדיפו להגיע לאירוע בר מצווה  לדוגמה כמו שאתם חוגגים ולא אירוע אחר כמו חתונה, כי אופי המוזמנים של כל אירוע הוא שונה לחלוטין.



מה דעתך על איך לבחור נכון די ג'יי לבר מצווה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה