הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דעותיו_של_מנחם

אמונה בדמוקרטיה מס' 1


אם נתבונן בתקופות שקדמו לנו נראה שללא סוף אמונות היו היו כאלה שהאמינו באלילים והיו זמנים שהאמינו בעליונות של גזעים מסוימים, ובתקופות היותר מאוחרות האמינו בכל מיני סוגי שוויון. מה שברור שכל תקופה היו בטוחים בדעותיהם לפעמים אפי' עד כדי הרג, ותמיד אחזו שהדור הקודם טעה. ובימינו מאמינים בדמוקרטיה, השאלה האם היא קיימת בכלל???
האמנם נכון הפתגם שמליון אנשים לא טועים??
 אם נחשוב קצת נבין שבדור הבא יגידו שהם צודקים ואנחנו טעינו. ומכיוון שקצת חשבתי רציתי לכתוב על האמונה של היום שנקראת דמוקרטיה- שלטון הרוב.
בתור אחד שמעניין אותו שישמעו את דעתו, חשבתי איזה רוב שומעים את דעתם, ראשית מפלגת השלטון הם לא הרוב ואפילו אפשר לומר מיעוט (ביחס לכלל האוכלוסייה), ואפילו להם לא שומעים לא לדעתם ולא לחוקים שהם היו רוצים לקדם,  כי צריך קואליציה ולכן צריך להגיע להסכמים וכמובן שהאזרח הקטן לא קיבל כלום מהצרכים שלו, אלא בחר למי יהיה מעמד ומשכורת. כל תקופה אפשר לקדם כמה חוקים פעוטים לפי ההסכמים (במקרה שהם מקוימים נדיר? לא). ואח"כ השלטון או ההסכמים מתחלפים והאזרח מה שנותר לו להבין שהוא עובד בשביל מי שהוא בחר, ולעולם הוא לא יקבל את מה שהבטיחו לו. כששומעים שיש מדינה שלא הולכת רשמית בתלם מטילים סנקציות, למה בשביל שהם גם יעשו כאילו הם דמוקרטים, לסיכום כנראה שאפילו מיליארד אנשים טועים.  
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על אמונה בדמוקרטיה מס' 1 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת m.d.r ב 10/02/2021 21:18מפחידתגובה לתגובה

ידוע כדמוקרטיה, מדינה, פוליטיקה, שלטון, התקופה האחרונה,