הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ההתנתקות_של_מדינת_תל_אביב_ממדינת_ישראל

ההתנתקות של מדינת תל אביב, ממדינת ישראל.


התנתקות מוחלטת בין תושבי "מדינת תל אביב" לבין שאר תושבי מדינת ישראל, קווים כלכליים, חברתיים ומדיניים.
ההתנתקות המוחלטת של השמא במדינת ישראל
הבחירות שנערכו במרץ 2015, הראו את הפער הבילתי נתפס בין מדינת תל אביב לשאר מדינת ישראל.
ולא רק ביחס לשלטון. קטונטי מלתת ציונים למתמודד כזה או אחר. אבל דיברתי עם מספר אנשים ששייכים לשני צידי המתרס. ונדהמתי עד כמה הפער גדול בינהם.

הברונים השודדים מגוש דן
בעבר הקרוב ואני מדבר על שנות ה70-80 בהם המדינה השקיעה קרוב למאה אחוז מהמשאבים בתוך גוש דן. בניית נתיבי איילון והמחלפים הענקיים בתל אביב רבתי לקחו קרוב למאה אחוז מכל התשתיות שנבנו במדינת ישראל, גם בתחום התרבות, הקומפלקסים של הקמרי ברחוב שאול המלך, היכל התרבות והבימה. עלו מאות מיליונים. לאומת אפס השקעה בתרבות בפריפריה. החגיגות של צ'יץ' בתל-אביב על חשבון כל תושבי מדינת ישראל. גרמו שתושבי הפריפריה קשי היום היו צריכים לסבסד את הנהנתנות התל אביבית. פגשתי בצבא אנשים מישראל השנייה והשלישית. הם מעולם לא ראו הצגה בהבימה, מעולם לא ראו מופע מחול של להקת "בת שבע" ומעולם לא ישבו בהיכל התרבות לשמוע קונצרט של הפילהרמונית. אבל במיסים שלהם הם ממנים את הכפייה התרבותית הזאת. אבל בלי תרבות אפשר לחיות. מה בקשר לבתי החולים. האם ניתן להשוות בין רמות בתי החולים כמו איכילוב או תל-השומר. לבין הציוד והמומחים שיש ב"פוריה" או ב"רבקה זיו". מה שהראיתי בתשתית הכבישים, התרבות והבריאות נכון היה גם לגבי שאר התחומים. כמו חינוך והשכלה גבוהה. ותעסוקה.
הנקודה החשובה היא שבעבר, המרכז שדד את כל התקציבים והפריפריה לא קיבלה כמעט כלום.

הפצצה החברתית

כל פובליציסט בגרוש יודע על החלוקה האכזרית. ישנם אנשים עשירים וישנם עניים. ובינהם קיים מעמד ביניים שאמור לשלם מיסים במקום העניים שאין להם ממה לשלם, ובמקום העשירים שמתחמקים מתשלום מיסים.
. בעבר החלוקה הייתה יותר פשוטה. היא הייתה קשורה במוצא אתני גזעי. ובזיכה לדת. היום המצב הרבה יותר מורכב. אבל עדיין ישנם קבוצות מיעוט שיש להם סוכן בממשל שדואג להם. ויש את כל השאר. 
היום ישנם קבוצות אוכלוסיה שתומכות בשלטון הימין הקפיטליסטי והמחושב, וקבוצות שמתנגדות לשלטון.
מרבית מתנגדי השלטון נמצאים בגוש דן. ומרבית תומכי השלטון נמצאים בפריפריה ובסביבת ירושלים.
אני מתעלם מתנועות אנומליות כמו התנועה הקיבוצית השבעה. בה כל חבר מקבל דירה , השכלה, סל בריאות אינסופי (כולל טיפול שיניים וסיעוד) ובקיצור את כל צרכיו.בזמן שרוב תושבי המדינה אפילו לא יכולים לחלום להגיע, למה שכל חבר קיבוץ רואה כמובן מאליו (וזה לא כולל מדשאות אינסופיות, בריכת שחייה בחינם, בתי ילדים, ושאר ירקות)

האם באמת קיים משבר דיור?
שאלה טיפשית אבל ממש במקום. במדינת ישראל לא חסרות דירות. כל סריקה של אתרי הנדל"ן ברשת תראה שמוצאים למכירה מאות אלפי דירות. ישנה רק בעיה קטנה, שרוב מחוסרי הדיור לא מסוגלים לקנות דירה. כן זה באמת שקר של התקשורת. ישנם המון דירות ריקות. הקבלנים לא מצליחים למכור, והלקוחות לא מצליחים לקנות.  מחירי הנדל"ן הכפילו את עצמם מאז 2007. כולם אשמים. סטנלי פישר נגיד בנק ישראל ומחליפתו קרנית פלוג עם מדיניות של ריבית אפס. אולמרט שהחליט לא לבנות בין גדרה לחדרה. משבר הסאב פריים מעבר לים שגרם לבנקים להקשות במתן אשראי לקבלנים, ובמתן משכנתאות לאוכלוסיות חלשות. מדיניות שרי הכלכלה והשיכון למנוע כניסת עובדים זרים מסין רומניה ושאר העולם השלישי. אפילו ארדואן מנהיג תורכיה, שכיום מספקת כחמישית מכמות המלט, והברזל לבנייה. וצינון מערכת היחסים שלו איתנו. תוסיפו אינתיפאדה, טרור וסגר על הקו הירוק ותקבלו מחסור בעובדים. ואני ממש לא מתחיל לתת ציונים.

ואיפה נמצא בינימין נתניהו ?
ראש ממשלת ישראל עסוק בכיבוי שרפות, היה לו גנון של שותפים מוזרים בקואליציה. אם פערים אינסופיים בהשקפות העולם. היה לו מבצע צוק איתן. והיו לו מלחמות עם אובמה הנשיא הגרוע ביותר של ארצות הברית.

וביבי החליט להשקיע תקציבי ענק בפריפריה, הוא בנה מסילת רכבת ותחנה בדימונה, בשדרות ובנתיבות, והכפיל את הקו לבאר שבע. הוא בנה מחלפי ענק , וכבישים אדירים. כמו כביש מכבית בפתח תקווה. את כבישי 22 + 23 בקריות ובמפרץ חיפה. והרחיב את כביש 70.
תקציבי הענק מושקעים מחוץ למדינת תל אביב. התל אביבים לא מבינים למה בונים רכבת בין חיפה לבית שאן. זה לא קרוב לדיזנגוף סנטר!!!  מה שקרה הוא שהפריפריה המקופחת קיבלה תנופה של השקעות על חשבון המרכז. התקשורת השמאלנית מתל-אביב לא הפסיקה לתקוף את נתניהו. אבל התקשורת שיקרה, היא שיקרה יותר מדי. היא לא סיפרה שהתקציב בנה רכבת בעפולה, היא סיפרה שהכסף הגיע להתנחלות. תושבי מודיעין ראו שהרכבת המהירה לנתב"ג עוברת אצלם אז הם הצביעו לביבי והפסיקו להאמין לשקרים של עיתון ידיעות אחרונות. תמנוני מוזס באמת אכל אותה. התקשורת תיארה את כל הציבור שאינו תל אביב מסומם ושמאלני בתור פרימיטיבים מנשקי קמיעות. הזילזול והצביעות עשו את שלהם.
כל מי שלא היה חלק ממדינת תל אביב התחיל לשנוא אותם. אני שומע כל הזמן קריאות זילזול ב"טיפשים". כן אלה שמרוויחים מעט, אבל משלמים ששת אלפים שקל בחודש על דירה מתפוררת בתל-אביב. אלה שאין להם כסף לאוכל. אבל מוציאים על בילוי ליילי בפאב שלוש מאות שקל. ועל כל אלה שנוסעים ברכב של העבודה, אבל מקטרים שאין תחבורה ציבורית בשבת.

דת מסורת ומה שביניהם
רוב תושבי מדינת תל אביב אינם דתיים, ורובם מתעבים את המסורת היהודית. אני לא נכנס לדת הליבראלית , ולתרבות האינדודואלית בתור דת. מבחינה זאת ניתן להגדיר את המערכה הפוליטית כאל מלחמת דת. השמאלנים הליבראלים של מדינת תל אביב, נלחמים נגד יהודים בעלי זיקה למסורת ישראל. וזאת מלחמת דת לכל דבר. שאלת קדושת ירושלים אינה מעניינת את התל אביב המצוי הוא כבר שונא את ירושליים הוא שונא חרדים, שונא עניים , ושונא את אוהדי בית"ר. אני לא מסנגר על אף אחד מהצדדים. המימסד הדתי בארץ מסואב ומושחת כמו כל דבר בשרות הציבורי. עובדי המדינה ממשרד הדתות. מושחתים לא פחות מעובדי המדינה ממשרדי הבטחון והתחבורה. אבל יותר קל לשנוא יריב פוליטי, כאשר אתה הופך אותו לדמוני. וכן שני הצדדים רואים את היריבים שלהם באופן דמוני.

הסודות הסטטיסטים של הדמוגרפיה
ישנו גידול חיובי באוכלוסיה של מדינת ישראל. וישנו גם גידול באוכלוסיה של תל אביב.
אבל הגידול במדינת ישראל הרבה יותר גדול. ולכן מדינת תל אביב קטנה, והפריפריה מסיגה יותר ויותר עמדות מפתח.

סיכום
התל אביבים מרגישים ובצדק שהם מקבלים פחות ופחות מהעוגה. התקשורת שברובה עדיין נשלטת על ידי התלאביבים מתבכיינת ומשמיצה. בסקרים אנשים משקרים כי בא להם לדפוק את המערכת. הימין מתחזק כי לרוב הציבור פשוט נמאס מהתקשורת, לא רוצים לשמוע על גדעון לוי מהארץ. תל אביב הופכת להיות עיר פחות ופחות חשובה. בכל עיר שדה נפתח פארק תעשיות היי טק. בכל עיירה ישנו קניון, וכל שאר השרותים. הם לא צריכים את תל אביב. יש לנו הכל בפריפרייה. עדיין ישנם המון עמדות כוח בתקשורת, בצבא במשפט ובאקדמיה, שמוחזקות על ידי אנשי הדת השמאל תל אביבית. אבל זה רק עניין של זמן עד שהם יעלמו. כבר ניצחנו אותם. הם פשוט עוד לא קלטו את המציאות.
 


מה דעתך על ההתנתקות של מדינת תל אביב, ממדינת ישראל. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהתנתקות, סוף מדינת תל אביב,מדינת ישראל ניצחה
נכתב ע"י pony11
בתאריך: 22/03/2015
בני א בן 50

7 מאמרים | 16405 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לpony11
אתה באמת רוצה שאני אפסיק ?
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!