הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הישראלים_והמשחקים_האולימפיים

המשחקים האולימפיים והקונספירציה נגד הספורטאים הישראליים


אם נתמקד במקרים הפרטיים של אריק זאבי, אלכס שטילוב ולי קורזיץ, לא נתקשה להגיע למסקנות מרחיקות לכת על הקונספירציה של אויבינו המתממשת שוב ושוב כנגד מדינת ישראל. האם העם היהודי לא סבל מספיק?

סוף סוף עליתי על הקונספירציה !
 
לדוגמא, קחו את אריק זאבי. אלוף עולם, אלוף אירופה, אלוף כל דבר שזז. מגיע למשחקים האולימפיים ו... טראח! היריבים שלו קורצים הצידה לחבריהם בהתחכמות מרושעת, ותוך שניות מפילים את אריק על הזירה, גורמים לו לדמוע, חבוט ומושפל.
 
אותו הדבר אלכס שטילוב. אלוף האלופים, התקווה הלבנה הגדולה. אבל פעם בארבע שנים, באולימפיאדה, הוא ממש קרוב, אך שוב הקריצה הנוראה הזו של אויבי ישראל, והקריסה של הישראלי, והוא חוזר בלי מדליה. ועל גלישת הרוח שמעתם? על לי קורזיץ האהובה שלנו? בדיוק אותו הסיפור.
 
עתה הכל מתבהר. המנוולים עושים יד אחד נגדנו, משחקים אותה כאילו הם מפסידים לנו בתחרויות בעלות שמות מפוצצים, אך בלי משמעות אמיתית, כדי שנתייהר ונתנשא ונהייה באשליות. ואז, ברגע האמת, פעם בארבע שנים, הם מושכים את השטיח מתחת לרגלינו, וחוגגים את עליבותנו.

או, הגורל היהודי...

אריק


מה דעתך על המשחקים האולימפיים והקונספירציה נגד הספורטאים הישראליים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת יוסי יניב ב 25/05/2013 16:56הקונספירציה הזו היא בת הדודה של "השופט בן זונה"...תגובה לתגובהמאת אטיוד5 ב 25/05/2013 16:20הקונספירציה האמיתית היא שלא פתחו עדיין את ענף הדיבורים. הרי ברור לכל שבענף הזה אנחנו לוקחים בגדול, אפילו באולימפיאדה לא יוכלו עלינו, עם או בלי קריצה. בגלל זה הענף הזה לא נפתח!!תגובה לתגובהמאת שרמנטי ב 25/05/2013 11:01כן באמת הבדיחה על חשבוננו. אנטישמים כולם. אבל כולם. והקונספירציה זועקת לשמיים. במיוחד שמשתתפים בה וקורצים גם זאבי שטילוב, קורזיץ. דמעות תנין אני אומר לך. הכל כאילו!תגובה לתגובהמאת שוש צ ב 25/05/2013 10:31משעשע!!!תגובה לתגובה

ידוע כהמשחקים האולימפיים, אריק זאבי,קורזיץ,שטילוב,קונספירציה