הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הסמארטפונים_ועוד

הסמארטפונים ומה שביניהם


רבות נאמר כבר על אותו סמארטפון שהוא ספק מחשב ספק טלפון .. הטכנולוגיה מתקדמת אבל מה עם אותם אנשים שלא בדיוק יודעים איך משתמשים בה ?!
רבות כבר נאמר על הסמארטפון , כן כן אותו טלפון שהוא ספק מחשב ספק טלפון נייד , איך משתמשים בו , והאם אני צריך לקנות את האחרון שיוצא בשוק ?!

כמכורה לטכנולוגיה אני מודה כל עולמי התרכז בקניית הדבר האחרון שיוצא בשוק , אותו גלקסי החדש ביותר בשוק , הטלוויזיה הגדולה ביותר , וכל דבר שהוא הכי - הכי גדול , הכי חדש , הכי ..
את קניותיי הרבות לא אחפור פה , אבל אני תמיד שאלתי את עצמי מה עם המבוגרים , אותם אנשים שלהם הפלאפון "בלטה" היה הדבר שהם הכי ציפו לו - המתנה הכי גדולה שלהם , שמכונת הפקס היא מבחינתם שיא הטכנולגיה , אותם אנשים שלא רצים לקנות את הדבר האחרון שיוצא בשוק , אותם אלה שלא יודעים להשתמש ככ בסמארטפונים החכמים האלה .. 

אותה אמא ששואלת אותי במבט הכי תמים של מה זה סנאפצט ואיך לעזאזאל שולחים תמונה בוואטסאפ ?!
מודה גם לי בהתחלה לא היה סבלנות רציתי שיעזבו אותי בשקט אבל אז לאט לאט גם אני מבינה שפעם אותה אישה ששואלת אותי היום מה זה וואטסאפ ואיך משתמשים בו , היא זאת שלימדה אותי איך אוכלים עם כפית ואיך נועלים נעליים ... אותם אלה שנקראים "הורים" , סבא , סבתא ועוד - אותם אנשים שאנו קוראים להם "המבוגרים" , הם אלה שלימדו אותנו את היסודות , איך מדברים , איך אוכלים , ומהם נימוסים .....

אז אני שואלת אתכם מי אנחנו שנוכל לפקפק בהם ולא לעזור להם שהם מבקשים מאיתנו עזרה ,
אז אני קוראת לכל הצעירים המזלזלים , וכן גם לכל האנשים שמזלזלים באותם מבוגרים - לכו תעזרו להם תעזבו את המקום הנוח שלכם , את המשפט "אמא , אבא עזבו אותי" לכו ותעזרו להם , לכו ותראו להם , תדברו איתם , אפילו המילה הכי קטנה או המילה הכי חשובה "תודה" תגידו להם אותה תעזרו להם , 
תמיד תזכרו הם לא יישארו שם לנצח !

תהיו שם בשבילם כמו שהם היו עד עכשיו בשבילכם ♥

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הסמארטפונים ומה שביניהם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כסמארטפונים, מבוגרים, משפחה, חשיבות המשפחה בתוך עולם הדיגיטלי