הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הסרת_שיער_בלייזר

להתראות לשיערות המיותרות


"בשביל להיות יפה צריך לסבול". לא עוד! למה לעבור להסרת שיער לצמיתות בלייזר כבר היום.
כולנו חוות יום יום את התהליך המייגע שכרוך בלהיות חלקות ונעימות. עד לפני כמה שנים שלטו השעווה המלכלכת והכואבת וסכין הגילוח שתרומתה היא סך הכל ליום אחד עליה משלמים מחיר כבד תמידית של צמיחה מהירה, גסה וכהה. כשפרץ שוק הסרת השיער בלייזר אורח חייהן של עשרות אלפי נשים בארץ ובעולם השתפרו פלאים ותרמו לביטחונן העצמי, לחיסכון בזמן, אנרגיה ואף בכסף. 

השיטה מבטיחה תוצאה סופית של צמצום השיער בגוף עד כשמונים אחוזים, כשניתן לראות תוצאות של דילול השיער כבר אחרי מספר בודד של טיפולים. בנוסף השיער הקיים צומח בצורה איטית לאחר הסרתו, ושורשו נחלש עד כדי פלומתיות ואף מתבהר, פתרון נהדר לאותן בנות שבמשך שנים גילחו את רגליהן. העובדה המשעשעת היא שדווקא בנות ששיערן הוסר תמיד בגילוח עתיד להביא תוצאות טובות ומהירות יותר מבנות שהשתמשו בשירותי השעווה. כמו כן השיטה עוזרת בצורה מצויינת לבנות עם בעיית שיעור יתר בשילוב עם גלולות שניתנו לטיפול בבעיה מרופא נשים. השיטה מתאימה כבר לבנות מגיל הנעורים, כמובן באישור ההורים ובהמלצה של רופא או המכון. 

בשיטה מבטיחים כי התהליך אינו כרוך בכאב אלא במן חוסר נעימות קל ורגעי, ואכן נשים בפה אחד הסכימו שה"כאב" הוא סך הכל מעין תחושה של צריבה ואינו משתווה לכאבי מריטת פינצטה או הסרה בשעווה. בנוסף אין צורך בהכנות מיוחדות מראש חוץ מגילוח האיזור לפני הטיפול וגם כאן בכל המכונים ישנה אסיסטנטית שמבצעת את הפעולה בשבילך בסכין חד פעמית רפואית.
לשיטה אין תופעות לוואי אלא במקרים מסויימים של אדמומיות באיזור שנעלמת לאחר מספר שעות ועד יום. כמו כן כדאי לדעת שנשים עם עור בהיר במיוחד אינן מתאימות לשיטה זו. 

כיום ישנם לא מעט מכונים שמתעסקים בכך ומציעים חבילות טיפולים במחירים הוגנים וטובים עם שיטות לתשלום שנוחות לכולן ומבצעים אטרקטיביים. ישנם את המכונים הגדולים המוכרים ואף קוסמטיקאיות פרטיות. חשוב מאוד לבצע סקר שוק מחירים לפני והכי חשוב לברר המלצות חיוביות או ביקורות שליליות על המקום לפני שבוחרים בו. מקום שאינו מקצועי עלול לעשות נזק בלתי הפיך לעורך. מכון שמכבד את עצמו יבקש ממך לבוא קודם לפגישת ייעוץ ויבדוק את סוג עורך ושיערך וימליץ לך על האיזורים המומלצים(בהתאם לסוג השיער וצבעו באותו איזור) ומספר הטיפולים המינימלי הנדרש לכך. 

ישנן עוד שיטות להסרת שיער לצמיתות שפועלות על אותו רעיון של שידור קרני אור הנקראות IPL ואינפרא אדום אותן בדרך כלל מבצעות קוסמטיקאיות פרא רפואיות. יתרונן הוא בכאב פחות מורגש ואף מטפלות בבעיות עור, אך חסרונן הוא בתוצאות הסופיות ובתדירות הטיפולים. מחקרים עדיין מוכיחים כי שיטת הסרת שיער בלייזר היא השיטה הטובה ביותר להשגת התוצאות הטובות ביותר. 

אז למה אתן מחכות? wink


מה דעתך על להתראות לשיערות המיותרות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהסרת שיער בלייזר, הסרת שיער לצמיתות, הסרת שיער, IPL, אינפרא אדום.