הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הפרדס_הקסום_בכפר_מעש

הפרדס הקסום בכפר מעש


מקום קטן וקסום במרכז הארץ, לא צריך לסוע רחוק כדי ללטף חיות וליהנות מקצת טבע.

האביב הגיע ומזג האוויר מתחמם, הזדמנות נהדרת עם המעבר לשעון קיץ והשמש החמימה לצאת קצת יותר מהבית. אז יצאנו, לאן? ל"פרדס הקסום" ממש ליד הבית, ב"כפר מעש" נמצא לו "הפרדס הקסום" המציע חוויה נעימה להורים ולילדיהם הקטנים.

מה יש בפרדס הקסום?

הפרדס הקסוםפינת משחקים עשירה, פינת ליטוף לחיות ביניהם ארנבות, שרקנים, עיזים וכבשים, תוכים ומגוון קטן של מיני עופות, במקום הקטנטנים ייהנו מסחיטת מיץ מתפוזים שנקטפו בפרדס וכן מהכנת פיתה בטבון שתהיה טעימה יותר עם שוקולד כמובן.

למקום לא יזיק צילון כלשהו על פינת המשחקים אם כי במזג אוויר נעים של האביב השמש נעימה מאוד, אך  אם חם יותר החוויה עלולה להיות מעיקה. במקום קפטריה קטנה להורים לשתייה קלה וחטיפים.

מקום קטן וקסום במרכז הארץ, לא צריך לסוע רחוק כדי ללטף חיות וליהנות מקצת טבע.

המחיר:
30 ₪ לילד
20 ₪  למבוגר

בנוסף במקום ניתן גם לערוך קטיף תפוזים בליווי מדריך, אסור להסתובב בפרדס לבד, מה שקצת מאכזב אבל כולם רוצים להרוויח וגם על שק התפוזים הקטן שתקטפו תשלמו עוד 20 שקלים, התפוזים יש לציין, טעימים ועסיסיים במיוחד.

המקום פתוח בשבתות. טלפון לבירור פרטים: 050-2660206
 


מה דעתך על הפרדס הקסום בכפר מעש ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שרון ב 20/04/2013 12:13המקום מאוד נעים, נחמד ורגוע. מתאים לילדים עד גיל 10 לכל היותר חבל שמבוגרים צריכים לשלם 25 ש"ח על ישיבה בלבד. על הקטיף משלמים בנפרד. חוץ מזה העברנו שלוש שעות בכיפתגובה לתגובהמאת נילי ב 28/05/2012 15:23הייתי שם מומלץתגובה לתגובה

ידוע כאטרקציות לפעוטות,מקומות בילוי עם הילדים,מקומות בילוי שפתוחים בשבת,מה עושים בשבת,בילוי עם ילדים,בילוי,קרוב לבית,אטרקציה,מה עושים בחופש,אטרקציה לחופש,קטיף תפוזים,פינת חי,אטרקציה במרכז