הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הצגות_ילדים

הצגות ילדים – כיצד נבחר הצגה מתאימה עבורם?


דמיונם המפותח של הילדים, הוא זה שנותן לסופרים ומחזאים להעשיר יותר את דמיונם. הצגות ילדים, הן יצירות אמנות שמאפשרות להם לחוות שמחה, עצב, מתח והנאה. במאמר זה, אני אמנה כמה קריטריונים חשובים בבחירת הצגה טובה לילדכם.
כשאנו רוצים לבחור עבור ילדנו הצגה, יש לנו תמיד את אותן ההתלבטויות איזו הצגה נבחר להם והאם היא מתאימה עבורם. כדאי לכם לשאול חברים או הורים לחברים שראו הצגת ילדים שבטח ימליצו לכם עליה, האינדיקציה הכי טובה הם הילדים בעצמם, שאלו אם הם נהנו ומה הרושם שהיא עשתה עליהם. כיום, יש היצע גדול בשוק הצגות הילדים, אך אל תתפתו ותחשבו כי שחקנים מפורסמים ותפאורה גרנדיוזית, היא ערובה להצגה טובה, אתם, ההורים יכולים להישאר עם חור בכיס, והילדים יהיו מאוכזבים. בואו ואתן לכם טיפים, כיצד לבחור הצגות ילדים טובות.
הליכה משותפת של  הורים וילדים להצגת ילדים, יכולה להיות חוויה מהנה עבור שני הצדדים ואף לקרב ביניהם ע"י כך שתוכלו לדבר עם ילדכם על ההצגה לאחר שתצפו בה. כשאנו רואים הצגות ילדים עם ילדינו אנו נהנים איתם מאוד כי באיזה שהוא אופן, זה מחזיר אותנו אל הילדות...במיוחד הצגות מוכרות שתמיד הן מומלצות כמו למשל:  שמלת השבת של חנה 'לה, הפיל שרצה להיות הכי ע"פ ספרו של פאול קור, גוליבר בארץ הגמדים ועוד. הצגות הילדים, מורכבות בדרך כלל מנושאים רכים וחיוביים, כמו אלה שהילדים מכירים בגן ובבית הספר,   וודאו כי ההצגה מובנת להם בהתאם לגילם. ישנן הרבה הצגות ילדים "שרצות" במשך שנים, וזה אומר שההצגה היא מאוד מוצלחת, נסו ללכת איתם לאחת כזו וכך תהיו סמוכים ובטוחים כי אכן בחרתם הצגה שילדכם יוכל ליהנות ממנה.
תתפלאו, אבל דווקא התיאטראות הקטנים שבהם משחקים בוגרי בית הספר למשחק, הם הכי מומלצים לילדים, השחקנים מעוניינים להיחשף ולהופיע מול כמה שיותר קהל צעיר כמו הילדים. השחקנים לא "קונים את הילדים" בתפאורה מפוצצת או בבגדים מפוארים, אלא בזכות כשרונם למשוך ולרתק את קהל הילדים. אם כבר אתם רוצים לראות הצגות ילדים  טובות, כדאי שתבחרו הצגה על פי ספר שילדכם קרא ואהב, או אולי הצגת ילדים המשלבת תיאטרון בובות, הצגת ילדים עם עלילה או מוסר השכל, יכולה להיות מסר חינוכי עבור ילדכם.
 .
 אם תראו עם ילדכם, הצגת ילדים שאף אתם ראיתם בילדותכם, תוכלו להעביר להם רשמים ולהשוות בין שתי ההצגות, זו שראיתם בילדותכם וזו העכשווית- בת ימינו.  תמיד תזכירו לילדכם, כי גם הם בבוא העתיד, ירצו לצאת עם ילדיהם להצגת ילדים ואף ייהנו ממנה כשם שאתם נהניתם איתם היום!
 


מה דעתך על הצגות ילדים – כיצד נבחר הצגה מתאימה עבורם? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת aliza_abc ב 05/02/2013 10:17 ( הפרופיל שלי ) מסכימה איתך!תגובה לתגובה