הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
השתתפו_בדמוקרטיה_הישראלית

השתתפו בדמוקרטיה הישראלית


מאמר זה יציג את חשיבות ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות

לפני כתשעה חודשים הלכו אזרחי ישראל להצביע בבחירות לכנסת ה-19. תוצאות הבחירות ידועות לכולנו, בנימין נתניהו הוא שהרכיב את הממשלה - חלק מהמפלגות הלכו לקואליציה והיתר יושבות באופוזיציה.
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת ומחמירה של ירידה באחוזי ההצבעה ובשיעורי ההשתתפפות בבחירות לכנסת. ניתן לומר שחלק מהגורמים לכך הם חוסר אכפתיות, חוסר מודעות ואף ייאוש מהתהליך הדמוקרטי. יותר ויותר אזרחים אינם מקדישים חשיבות לתהליך ולהשפעה שיש לכל אחד מאיתנו על התהליך הדמוקרטי במדינת ישראל. 
עתה אנו עומדים מספר ימים לפני הבחירות לרשויות המקומיות; פוליטיקה בכלל ידועה כעולם אשר לא תמיד מתנהג ביושרה ובדרך ארץ. אין זה סוד שלעיתים  מועמדים רבים העומדים בפני בחירות מבטיחים דברים מסוימים אך לא דואגים לקיים אותם לאחר מכן.
יחד עם זאת, וחרף הביקורות הרבות שיש לרבים מאיתנו על הממסד השלטוני ועל גורמים פוליטיים - אין זה אומר כי אני פטורים מהשתתפות בתהליך הדמוקרטי.
עלינו לצאת ולהצביע בבחירות ולהשפיע על גורל ועתיד העיר שלנו או המקום שבו אנו גרים. בעיניי, המשמעות של הצבעה בבחירות לרשויות המקומיות והמשמעות של הצבעה בבחירות לכנסת היא אותה משמעות - השתתפות פעילה שלנו, של האזרחים, בתהליך הדמוקרטי במדינת ישראל.
לכו להצביע!



מה דעתך על השתתפו בדמוקרטיה הישראלית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהתהליך הדמוקרטי,השתתפות בבחירות,בחירות לרשויות המקומיות,מועמדים,פוליטיקה,