הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
זיכרון_מהאופנוע_הראשון

זיכרון מאופנוע ראשון


אדום... פדלים... מגושם... וכיף !!! זהו הזיכרון הראשון שלי מההתאהבות בדו-גלגלי.
האופנוע הראשון שלי, יותר נכון הטוסטוס של אחי הגדול.
הכל התחיל מהפוסטר עם הדגמים של סוזוקי על הקיר בחדר של אחי עם הסוזוקי TS/W והסוזוקי WOLF וכמובן ה-DR האגדי. זה היה כשעוד גרנו בקיבוץ הייתי בן 9 כולם רכבו על אופניים אבל אותי הם כבר שיעממו אז רכבתי על הטוסטוס של אחי הגדול הוא קיבל אותו ליום הולדתו ה- 18 מההורים.
טוסטוס מבית היוצר של פיאז'ו דגם SI או בספרדית סי (;
הוא היה בצבע אדום עז,פנס ראש עגול ומרשים, המאפיין הכי בולט שכנראה גרם לו להתאים לקיבוץ הם הפדאלים והסבל הכסוף שמאחור.
מכאן לשם אחי מלמד אותי לרכב כשישבתי מלפנים והנחתי את ידיי על ידיו הגדולות שאחזו את הכידון הגבוהה שהביא לישיבה זקופה שגרמה לשרובלה (תסרוקת/שיער) להתנזנז (להנוסס) ברוח ולאחר מכן כשכבר הרגשתי ביטחון אחזתי את הכידון לבדי ולאט לאט הפגנתי ביטחון ואחי סמך עליי בעיניים עצומות ונתן לי לרכב לבדי.
אחי גר בדירה נפרדת בקיבוץ ונהגתי להישאר לישון איתו בדירה ולראות סרטים כל הלילה, בוקר אחד חזרתי הביתה רכוב על הטוסטוס כשאמא תלתה את הכביסה וראתה אותי צוציק בן 9 נכנס לחנייה עם ה"מפלצת" האדומה (10 כ''ס) הלבינה כמו הכביסה שתלתה ואני בשיא הטבעיות הרמתי אותו על הרגלית, כיביתי מנוע ונכנסתי הביתה בבוקר טוב אמא.
כל סוף שבוע היינו רוכבים יחדיו בשדות הקיבוץ ובסיבובים בשטח אחי היה נוהג וצועק בזמן הנסיעה הישען ימינה ואנחנו היינו פונים פנייה חדה ימינה לאחר מכן אתה בסדר ואני הייתי עונה כן ושוב פעם הישען שמאלה ופנייה חדה שמאלה.
לאחר זמן התחלנו פרוייקט ושיפצנו טוסטוס דומה פרקנו אותו לגורמים,צבענו,שייפנו,ניקינו והרכבנו. בנינו אותו יחדיו בשבילי כדיי שניסע זה לצד זה.
 
אלה הם החוויות שלי מהדו-גלגלי הראשון שלי/של אחי.
מכאן נשאר לי רק להגיד לאחי הגדול תודה רבה לך שהכרת לי את עולם הדו-גלגלי, עולם מדהים !!!
החוויה הכי טובה החרוטה בזיכרוני היא הרוח הנושבת בפנים מרגע פתיחת המצערת לפנים.


מה דעתך על זיכרון מאופנוע ראשון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת arik5 ב 24/12/2014 13:28 ( הפרופיל שלי ) חוויות מהדו גלגלי בניתו והטיול איתו , רצוי סיפור להמחשה לשיקולך.תגובה לתגובה

ידוע כאופנוע,טוסטוס,זיכרון ראשון,חוויה,דו-גלגלי