הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חושבת_לעבוד_במצלמות_סקס

חושבת לעבוד במצלמות סקס


המצב בבית חרא.. מגיע לי נכות ואין לי כוח לדאוג לזה.. ושברתי את הרגל בתאונת פגע וברח ואני לא עובדת כבר חודשיים וחצי בגלל זה בתאונה.. גם לפיצוי הזה אין לי אנרגיות לדאוג..
אני עובדת בדרך כלל בשתי עבודות.. שירות לקוחות ודיילות (בסופרים וכאלה) ומנסה להשלים בגרויות..
המצב הכספי בבית לא משהו בכלל אבל אני לא מצליחה להביא את עצמי למלא את כל הטפסים שאני צריכה בשביל להוציא נכות ולהילחם במדינה בשביל לקבל את מה שמגיע לי לפי החוק..
נראה לי הרבה יותר קל לעבוד כל היום.. אבל עכשיו בגלל ששברתי את הרגל בתאונה אז גם לא עבדתי יותר מחודשיים וזה יהיה גם יותר מ3 חודשים.. שבר לא פשוט כל כך..
אז כניראה שמה שיהיה לי הכי קל לעשות במצב הזה.. זה לעבוד במצלמות סקס.. בלי להראות פנים..
אבל יש לי הרבה פחדים לגביי זה. הפחדים שלי הם-

1. אולי אני ירגיש רע עם זה שאני מוכרת את הגוף שלי.
2. שמישהו שאני מכירה יגלה.
3. אני לא ירוויח מזה מספיק.
4. שלא יקבלו אותי.
5. שמישהו מהלקוחות יהיה מישהו שאני מכירה (אפילו אם הוא לא ידע שזאת אני).
6. שיהיו תגובות רעות על המראה שלי  (למרות אני נראת טוב).
7. שאולי אני לא ידע מה ואיך לעשות והלקוחות לא יהיו מרוצים.

ובטוח יש עוד מלא סיבות..

והסיבות שכן הן שאני נראת טוב ואני אמורה להרוויח שם הרבה יותר מבעבודה רגילה בזמן קצר יותר ואז יהיה לי יותר קל עם הלימודים ובבית וכל מה שמסביב..
ואפשר בלי להראות פנים אז מה הסיכוי שיזהו אותי?

זאת עבודה מהבית עם שכר גבוה אז אולי בכל זאת שווה..

אז לא יודעת.. רוצים ליעץ לי?

כמובן שהכוונה היא לאחרי שיורידו לי את הגבס :)

אז תגובות בבקשה..


מה דעתך על חושבת לעבוד במצלמות סקס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת asaf18 ב 10/08/2014 21:46 ( הפרופיל שלי ) לא ממליץ! מרוויחים שם סכומים יחסית גבוהים, בזמן קצר, מה שגורם מייד להעלעת רמת החיים ( בילויים כפיצוי על התקופה שלא היה כסף, רכישת מכונית או שאר טכנולוגיות). אחרי שמעלים את רמת החיים, זה כמעט בלתי אפשרי לרדת מזה מרצון, ואז התחזוק של אותה רמת חיים מחייב להמשיך להרוויח את אותם סכומים, מה שגורם שבעצם מאבדים את הבחירה אם להמשיך לעבוד בזה, וזה נעשה כפייה, וכפייה על סוג עבודה כזה, שהנפש מרגישה בו השפלת צלם האדם, גורמת נזק נפשי. זה לא כמו לעבוד במשהו שאת מרגישה בו יוצרת בעולם. בעבודה שתיארת הדימוי העצמי הולך ויורד היות ולאנשים שמולך בעצם לא אכפת ממך בכלום, הם מתעלמים מה כשרונות שלך, מהדעות שלך, מה הרגשות שלך, ומתחייסים רק לצד החיצוני שלך- הגוף, בתור ספק לצורכיהם. דימוי עצמי והערכה עצמית נבנית כתוצאה מהערכה למי שאת בפנים בנפש.תגובה לתגובהבתגובה לasaf18 מאת sodsod ב 06/09/2014 21:09 ( הפרופיל שלי ) תודה על התגובה מאת ענת רון ב 01/07/2014 09:44כנראה לא תפגשי במצלמה אף אחד שאת מכירה אבל מה שבטוח הוא שתרגישי רע עם עצמך אחר כך, הכסף כנראה יספיק לקופסת סיגריות והיא תגמר בצ'יק אך הרגשת הגועל תלווה אותך כל החיים, אני ממליצה לך לקחת רגע לעצמך ולחשוב במה את טובה ולהפוך את זה לקריירה מוקדמת, עוד 10 שנים תסתכלי על הצומת הזו בחיים שלך בתור התחלה של צמיחה או שקיעה.תגובה לתגובהבתגובה לענת רון מאת sodsod ב 01/07/2014 12:52 ( הפרופיל שלי ) תודה :)

ידוע כמצלמות,סקס,עבודה מהבית,כסף,המלצה