הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חף_מפשע

זכאי עד אשר הוכחה אשמתו


מה גורם לאנשים מוכי עיוורון בגין הערצה להפוך להיות עדי אופי בנוגע לאשמה שנעשית בחדרי חדרים.
זכאי עד אשר תוכח אשמתו

 
האמירה שכל אדם חף מפשע עד אשר לא הוכחה אשמתו נכונה וצודקת ובהחלט כך צריכים להתנהל המשפטים בטרם חורצים דינו של אדם.
יחד עם זאת כאשר ועוד בטרם מתנהלים הליכי משפט, כאשר מתפרסמים האשמות, ופיסות פיסות מחדרי החקירה משתרבבים לאתרי אינטרנט ואל כל המדיה התקשורתית, כאשר כבר נראה שהאמירה "אין עשן בלי אש" שרירה וקיימת במקרה זה, והשאלה היחידה היא המידה שתקבע אם יש או אין אשמה חוקית עומדת יחידה באוויר.

בדויוק כאן על קו התפר קמים להם עדים נחרצים הקובעים חד משמעית בדבר חפותו של האשם, בעיניי הם דומים לאלו הטוענים חד משמעית שהוא כן אשם. כפי שהאחרונים לא יכולים לטעון באופן חד משמעי כך גם מסנגריו.
על אותן טועני החפות שטוענים שמבוצע בחשוד לינץ אינטרנטי עליו צריך להטיל מגבלות, משתמשים במרחב האינטרנטי ככר נוח לפרסום ולקידום מכירות ורכילות כשזה נוח להם אך  נושא זה הוא למאמר אחר. אני מדברת על אותם אנשים סלאש מעריצים שיוצאים חוצץ נגד האשמות שפורסמו וממפנים אצבע מאשימה כלפי המשטרה וגורמים נוספים וטעונים לרצח אופי. המדהים הוא שאותם אנשים הם לא יותר ממעריצים וכאלו שמכירים אותו באופן שטחי למדי. הבטחון שהם מפגינים נובע מהערצה לשירותו ואולי מכך שהוא נראה להם אדם נחמד, שעוזר לאחרים ונראה תומך בנוספים.


אני שואלת את עצמי מניין הם שואבים את הבטחון הזה? האם שירתו היפה וקולו המתנגן שיקפו על המסך את הדקות המדוברות? האם הן ראו על אותו מסך את רצף האליבי שלו לאותו היום המדובר?
האם אדם מסתובב ברחובות עם הילה שניתנה לו משמיים המאשרת  את טוהר מידותיו ? הרי לא פעם והרבה יותר ממאות פעמים המציאות היכתה בפנינו כאשר נוכחנו לדעת שאנשים שאחזו במשרות רמות ואנשים אשר יושרם לא הוטל בספק עד ש. ..  
מה גורם לאנשים שאוהבים לשמוע זמר כלשהו ואוהבים את שירתו להפוך להיות עדי אופי? האם הם חיים איתו. ? מודעים לחולשותיו? לנטיותיו המיניות? לפנטזיות שלו? האם בקולו הם רואים עדות לאופיו עד לרמות אנליטיות?

מאחר ואנחנו יודעים שלא כך הם הדברים אני לא יכולה שלא לזעום על אותם אנשים שהיו חורצים דין על כל אזרח מן השורה שהיה נאשם בעבירה דומה. זאת היו עושים בלי למצמץ לשנייה  ועוברים לכתבה הבאה בעיתון. מה הופך אדם מפורסם לחסין בעיני ציבור מעריציו , האם חדל הוא להיות אדם שגם עליו אמור לחול החוק?  מדוע הם נוטים להיות סלחנים כלפי מושא הערצתם? כמה טמטום יש באותו עיוורון ומדוע בכלל קיים העיוורון הזה?. בואו ניתן למשטרה לעשות עבודתה  ואני בטוחה שאם הוא חף מפשע אזי לצידו יעמדו כל ההוכחות והאמת תצא לאור.    
 


מה דעתך על זכאי עד אשר הוכחה אשמתו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אביגד ב 10/01/2016 14:59 ( הפרופיל שלי ) ראי מה שכתבתי במדור "דעות".תגובה לתגובה

ידוע כמפורסמים, אישומים, קטינות, משפט,זמרים,מזרחי