הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חשיבות_הביטוח

חשוב לעשות ביטוח.


אין ויכוח שחשוב לעשות ביטוח. יש הרבה סוגי ביטוחים וכולם חשובים. קיומו של הביטוח מקנה למבוטח ביטחון ויכול להיות עוגן הצלה במקרה של צרה.
אין עוררין על כך שבתקופה המודרנית אדם חייב לבטח את עצמו ואת רכושו. קיימים סוגים רבים של ביטוחים, כולם חשובים ורובם הכרחיים להמשך החיים בקרות מקרה ביטוחי. ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח בריאות ,ביטוח תאונות ,ביטוח נגד מחלות קשות, ביטוח רכב, חובה וגם מקיף, ביטוח משכנתא , ביטוח נסיעות לחו״ל ועוד. 
חלק מן הביטוחים המוזכרים כאן הם חובה והחוק אוכף עלינו לבצעם כמו ביטוח חובה לרכב וגם ביטוח מקיף או ביטוח צד ג׳ בנוסף ביטוח משכנתא לרוכשי דירות הוא סוג של ביטוח שאוכפים עלינו הבנקים לבצע בטרם זיכוי המשכנתא. 
ביטוחים אחרים הם וולונטריים אבל חישבו כמה כדאי לעשותם:
ביטוח חיים למשל הוא ביטוח שאין חובה לעשותו אבל חישבו על מי שישאר אחריכם, ילדיכם שבהעדר ביטוח עלולים חלילה להקלע למצוקה. ביטוח נגד מחלות קשות יכול להיות אותו ביטוח שבקרות מקרה יכול להוות עבורכם את ההבדל בין חיים למוות.
ביטוח נסיעות לחו״ל ישפר את מצב הרוח אם חלילה תלכנה המזוודות לאיבוד וביטוח הדירה יהיה לנחמה במקרה של שריפה או פריצה. 
רבים הסיפורים על מה שקרה לאנשים שלא ביטחו את עצמם ואת רכושם ומאידך על אנשים שהביטוח הציל ושינה את חייהם שאלמלא הביטוח היו הופכים לאומללים וחסרי תוחלת.
כל זאת ועוד לא דיברנו על ביטוח סיעודי שיש לחלקנו באמצעות קופות החולים ועל ביטוח אבדן כושר עבודה שיכול להוות עוגן הצלה גם למבטח וגם למשפחתו בעת אובדן היכולת לעבוד .
להלן מספר מקרים שקרו שימחישו את חשיבותו של הביטוח.
לפני יותר מעשר שנים טילפנה אשתי לחברתה והיא סיפרה לה שעשתה ביטוח לבית אצל אחותה שהחלה לעבוד כסוכנת ביטוח עצמאית אחרי מספר שנים שעבדה כשכירה. ״ תעשי גם״ המליצה החברה ואנו שמעולם לא היה לנו ביטוח דירה הרמנו טלפון לאחות של החברה והבענו את רצוננו לעשות ביטוח דירה. סגרנו על מחיר ואשתי אמרה שתוך יום יומיים תשלח לה שיקים.  באותו לילה נשרפה דירתנו עוד בטרם שלחנו את השיקים. סוכנת הביטוח וחברת הביטוח שילמו את כל הנזק עד לפרוטה האחרונה. אינני יודע מה היינו עושים ללא הביטוח. מאז ועד היום אנחנו מבוטחים אצל אותה הסוכנת וממשיכים להיות מרוצים.
מקרה אחר : מכר שלי ביטח את העסק שלו אצל סוכן ביטוח משך שנים רבות. יום אחד הוא פגש ברחוב חבר טוב והם ישבו בבית קפה ודיברו.הבין היתר סיפר לו המכר שלי על כך שהוא כבר שנים מבטח את ביתו ואת העסק שלו אצל אותו סוכן ביטוח . ״כמה הוא לוקח לך״? שאל החבר וכששמע את המחיר אמר שיש הרבה יותר זול וכדאי לו למכר שלי לבדוק. עברו מספר ימים , מועד חידוש הביטוח הגיע והמכר שלי מצא הצעה יותר זולה. החל משא ומתן עם הסוכן הותיק שהסתיים בריב. הביטוח הסתיים בחצות  ולא חודש. המכר שלי חשב ש״ מה כבר יכול לקרות״? העסק  עלה באש בשעה 6 בבוקר והמכר שלי הפסיד את העסק שלו. 
תסיקו משני המקרים את אשר תסיקו. על דבר אחד בודאי תסכימו, אין עוררין על חשיבותו של הביטוח וכל דקה קובעת , על כן אני מציע לקוראי למען עתידכם ובטחונכם, בטחו את עצמכם, את בריאותכם ואת רכושכם למענכם ולמען היקרים לכם ויפה שעה אחת קודם.


מה דעתך על חשוב לעשות ביטוח. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כלקנות ביטוח, מקנה ביטחון, כדאי לבטח, ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא, ביטוח רכב.