הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טבעונות_ויתרונותיה

טבעונות ויתרונותיה


ב-5 שנים האחרונות טבעונות שטפה את העולם בסערה. אך מה היא בעצם נותנת לנו ומה הם יתרונותיה?
מהי טבעונות?
בעונות היא דרך חיים והרגל אכילה קפדני במיוחד האוסר בתוכו אכילת בשר, דגים, ביצים, מוצרי חלב ודבש (כל מזון שמגיע מן החי.) והמנעות מליבשת פרווה, עור, נוצות וכו' .
הבחירה בטבעונות מגיע לרוב משתי סיבות עיקריות:
  • טבעונות בריאותית
  • טבעונות אידיאולוגית
טבעונות בריאותית היא  טבעונות שמגיעה מההטבות הבריאותיות שכוללות בתוכן הורדה במשקל, ומאזנת את התזונה ומנקה מרעלים שתעשיות הבשר והחלב דוחפות לנו באוכל. זה מוריד כולסטורול המוצוי בבשר וגם כן שומן רווי.
מחקרים מוכיחים שטבעונות היא הדרך חיים הבריאה ביותר, ודרך הפירסום והשיווק של תעשיות כמו תעשיות הבשר והחלב (שלטי חוצות פרסומות ברדיו ובטלוויזיה) הן מסתירות את העובדות הבירואתיות שעל פני השטח ומוכרות לצרכנים שקר.

טבעונות אידיאוליגית היא טבעונות שמגיע לרוב מההבנה שתעשיות השר והחלב שמתמשות בהתעללות ופגיעה לא פוסקת בבעלי חיים ובוחרים לא להיות חלק שממן את התעשייה הזאת. הצרכנים דואגים להסתיר את רגשות האשמה של הטבעוני המצוי בכך שהם שמים על אריזות גבינה פרה מחייכת והצרכן כמו ילד טיפש רואה את הפרה וזה נותן לו אישור שהכסף שהוא נותן לקופאי לא פוגע באף אחד, אלא להפך, מועיל לו. לפני שנה הוכח על ידי משרד הבריאות שבשר מעובד הוא גורם ישיר לסרטן.
בשנים האחרונות יש יותר ויותר אנשים שבוחרים בדרך חיים טבעונית ובריאה יותר. ומה אתכם?


מה דעתך על טבעונות ויתרונותיה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כטבעונות, טיבעונות, לטבען, טבעוני, טבעוניים, טבעונות בריאותית, טבענות אידיאולוגית, בריאותיות, בריא, אידיאולוגיה, דרך חיים טבעונית, יתרונות טבעונות, טבעונות ויתרונותיה, מאכלים טבעונים, מהי טבעונות, הרגלי אכילה, בשר זה רצח, תנו לחיות לחיות, צרכנות טבעונית, תעשיות הבשר, תעשיות החלב, תעשיית הבשר, תעשיית החלב,