הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טיול_ברמת_הגולן

טיול ברמת הגולן- יער אודם


טיול בצפון רמת הגולן, יער אודם מקום לכל המשפחה.
ביום שבת האחרון התעוררנו בבוקר ראינו שמש מבצבצת ומבשרת שהולך להיות יום נפלא בחוץ, בלי שום תכנון מוקדם ארזנו כמה דברים בתיק, ארגנו את שתי הילדות שלנו ונסענו לרמת הגולן.
עכשיו אחרי הגשמים הרבים יש המון נוף ירוק, הכל פורח והנחלים מלאים בזרימה של מים. אזור רמת הגולן הוא אטרקציה של ממש לכל מטייל ובעיקר למשפחות שמחפשות בילוי מהנה עבור הילדים בשילוב של טבע, מים, חיות בר ושלל פעילויות.
אז חיפשנו מקום שבו נקבל את כל מה שהאזור מציע ואחרי בדיקה קצרה החלטנו לעלות ליער אודם בצפון רמת הגולן, כמצופה לא התאכזבנו. במקום ישנם שפע פעילויות עבור המשפחה.
התחלנו בקטיף של תות שדה, הבנות מאוד התלהבו שכן הם מאוד אוהבות תותים. לאחר מכן המשכנו אל יער האיילים שממוקם גם הוא ביער אודם בתוך היער חיים איילים, צבאים, תאו, יעלים וחיות אחרות, עשינו מסלול לא ארוך במיוחד ולאחר מכן עצרנו למנוחה ולאחרות צהריים והבנות התפנו לפינת ליטוף ולג'ימבורי שישנם במקום. עוד מציע המקום מסלולים אתגריים, רכיבה על פוני, מתנפחים ועוד.
מאוד נהנינו וכבר שהגענו חזרה הביתה הבת הקטנה שלי שאלה מתי ניסע שוב ללטף את היעלים....
יער אודם טיול מומלץ לכל המשפחה.


מה דעתך על טיול ברמת הגולן- יער אודם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מ. ב 12/03/2013 07:11ושני מטר משם הג'ובה הגדולה, לא להחמיץ.תגובה לתגובהמאת עדי ב 13/02/2013 08:35מקום מקסים מומלץ למשפחות עם ילדיםתגובה לתגובה