הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טיפים-לניקיון-הבית

טיפים לניקיון הבית בצורה שוטפת


הבית הוא מקום הבילוי המועדף עלינו אחר יום עבודה מפרך, אבל משום מה הוא לא מקבל מאתנו את היחס הראוי לו
הבית הוא מקום הבילוי המועדף עלינו אחר יום עבודה מפרך, אבל משום מה הוא לא מקבל מאתנו את היחס הראוי לו. כך, לא אחת אנו מזניחים את ניקיונו של הבית הפרטי שלנו, ונזכרים לנקות אותו ביסודיות לקראת חגים גדולים כמו פסח או ראש השנה. או אז אנו מגלים שמחכה לנו עבודה רבה, כי האבק שהצטבר מתחת לרהיטים והשטיחים עולה על גדותיו והרצפה אינה נקייה כמו שחשבנו. על כל פנים, כדי לחסוך מעצמנו את העבודה המפרכת, נוכל לשמור על ניקיון הבית שלנו באופן שוטף.

אז איך אפשר לנקות את הבית?


אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם לנקות את הבית בנחת, כך שלא תצטרכו "להילחץ" מכל ניקוי גדול הפוקד אתכם לקראת אירועים גדולים כמו חגים, ימי הולדת או מסיבות קיץ:
  • לקרוא לחברת ניקיוןחברת ניקיון מומלצת יכולה לסייע לכם לתחזק את הבית הפרטי שלכם. אז אם אתם מעוניינים להתחיל ולסדר את הבית, אך אין לכם קצה חוט מהיכן להתחיל, תוכלו לקבל טיפים מצוות של עובדים מקצועיים שיודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. בתחילה הם ינקו את ביתכם מתחילתו ועד סופו, כדי להקל עליכם בהמשך. לאחר מכן, הם יתנו לכם כמה טיפים משמעותיים לתחזוקה שוטפת של הבית.
 
  • מנקים ספות ושטיחים – ספות ושטיחים הם מקומות מועדים לפורענות, שכן הם נוטים לאסוף לכלוכים מכל רחבי הבית, ובייחוד שערות ושאריות פרווה של בעלי חיים. משום כך, עשו לכם הרגל ונקו אחת לשבוע את השטיחים והספות. לאחר הניקוי תגלו שלא רק חומי הכלב אשם בכל השערות שהצטברו, אלא גם שיער ראשכם.
 
  • מנקים את החלקים הקטנים – אחת הפעולות המורכבות יותר היא ניקוי הצעצועים של הילדים, בייחוד צעצועים קטנים כמו חלקי לגו שאותם אוהבים הילדים להרכיב דווקא לאחר שטבלו את ידם בצלחת ריבה או בתוך שקית של במבה. עם זאת, אינכם מוכרחים לנקות את החלקים אחד אחד. די בהכנסת כל חלקי הלגו וצעצועי הפלסטיק הקטנים לתוך סלסילה המיועדת לכביסה ולהכניס למכונת הכביסה. מסיום התהליך תקבלו צעצועים נוצצים ונקיים.
 
  • מסירים את השומנים מרהיטי המטבח – לא כולם אוהבים להודות בכך, אך ארונות המטבח והשיש נוטים לצבור שומנים כתוצאה מפעולות הבישול הרבות המתבצעות בכל עת. כאשר דיירי הבית אינם יכולים להתעלם יותר מהכתמים, הם מנסים להסיר אותם ללא הצלחה. אחת מ"תרופות הסבתא" במקרה זה היא לערבב כף של שמן צמחי עם 2 כפות של אבקת אפייה ולנקות באמצעות התערובת הזו את הכתמים השומניים הסוררים.

חברת הניקיון כבר בדרך


חברת ניקיון מומלצת תגיע אליכם כדי לנקות כל לכלוך בעייתי שנוצר בביתכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את החברה המתאימה לכם, לקבוע תאריך ושעה מתאימים ולחכות עד שהצוות המיומן יגיע לביתכם. כבר לאחר פעולת הניקוי הראשונית תוכלו להבחין בתוצאות מרהיבות.


מה דעתך על טיפים לניקיון הבית בצורה שוטפת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת פרופסור לניקיון ב 03/01/2019 23:23 ( קישור לאתר שלי ) מאמר מעולה עם חברה מעולה תגובה לתגובה