הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טמבלויזיה

"טמבל-ויזיה"


איך אפשר לסבול את השטויות שמשדרים בטלויזיה לילדים ולמבוגרים?
בס"ד

   טמבל- ויזיה
 

אי-אפשר יותר לסבול את התכניות השטויות שהילדים שלי רואים וכל הזמן מנסה לפקח שלא רואים תכניות אלימות או לא חינוכיות. מילא הילדים, אבל מה עם הבעל ???
לבעל אין אפשרות לסנן, לבקר ולהעיר. הטלויזיה של היום היא לא מה שהיה פעם. התכניות לא מצונזרות ומראים תמונות מכל הסגנונות והגוונים. הרבה אלימות וחוסר צניעות משוועות עד שצועקים הצילו!!!
החינוך לצערנו כושל היום בעקבות הטכנולוגיה המתקדמת שהורסת כל פינה בלב הילד והאדם.
אחר-כך מתפלאים למה יש כל כך הרבה אלימות בקרב האוכלוסיה בכלל, ובקרב בני הנוער בפרט. כל יום אנחנו שומעים על מקרים מזעזעים ומחרידים ואפילו רואים בחדשות מראות מזוויעות.

דעו לכם - העיינים שלנו הם המצלמה הכי משוכללת בעולם. הכל קולטים ורואים במהירות ובבהירות. העיניים מעבירות את התמונות אל המוח ואל נפש האדם. לכן, חשוב מאוד לשמור עליהן מכל משמר שלא תינזקנה ונשמור על בריאות הנפש שלא פחות חשובה מבריאות הגוף.
אם הייתה לי אפשרות הייתי מסלקת את הטמבלויזיה מהבית לחלוטין. אך למען השלום בית שלי, אני מוותרת לבעלי ומתפללת עליו שבע"ה יתגבר על תאוותיו וילך יותר לשיעורי תורה, שמתקנים את הנזקים ומחזקים את הגוף והנפש. הרי, הסרטים, תכניות הריאליטי ושירי MTV לא תורמים להתפתחות תקינה של המוח ולא תורמים לבריאות הנפש. אלא, ההיפך הוא הנכון, הם גורמים נזק בלתי הפיך ומשאירים צלקות קשות שאח"כ קשה להיפטר מהם. לא תמיד מרגישים זאת בהתחלה אלא רק לאחר תקופה ארוכה וממושכת. כשמתבגרים פתאום יש חרדות ופחדים ולא מבינים למה????

משל למה הדבר דומה:
בן אדם שעובד בזבל לא מריח את הצחנה והסירחון מהאשפה איתה מתעסק. מישהו אחר שהוא נקי ומבושם לא יצליח לנשום אפילו שהוא רק עובר ליד משאית זבל עד שבא לו להקיא .לעומת זאת, הזבלן אף מסוגל לסעוד במקום האשפה ולא מרגיש משהו מוזר כי הוא חי בזבל. כלומר, הזבלן כבר התרגל לזבל ולא מרגיש בסירחון. אותו הדבר לגבינו שהתרגלנו לטמבלויזיה ולמראות האסורים ולשמוע זוועות. אנחנו כבר לא רגישים לזבל שאנחנו רואים ושומעים בטמבלויזיה. כך לצערנו, אנחנו מכניסים טומאה לעצמנו ומתרחקים מהקדושה.

המלצה חמה: אם יש טמבלויזיה אז עדיף לראות ערוץ 97(הידברות) או ערוץ 66(קבלה לעם)-כך תכניסו יותר קדושה לקירות הבית, ללבבות הילדים, לנפש הבעל וכמובן לעצמכם.

 

זיכרו את הסגולה להצלחה:(לומר בבוקר לפני היציאה מהבית ולקבוע זאת חזק בלב)

"השם יתברך
הוא האלוקים האמיתי
אין עוד מלבדו יתברך
שום כוח בעולם
ובכל העולמות כלל
הכל מלא אחדותו הפשוט"



מה דעתך על "טמבל-ויזיה" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת aliza_abc ב 09/06/2013 16:56יש שפע של תכניות בטלוויזיה, חלק מהן לא ראויות, אבל יש גם הרבה תוכניות חינוכיות כמו בטלוויזיה הלימודית, תוכניות טבע מעניינות,ותוכניות דוקומנטריות שאפשר ללמוד מהן המון, ואפילו סרטים שחושפים בעיות חברתיות שקיימות בכל חברה. מה שחשוב הוא לדעת לסנן דברים לצפייה לילדים, ולגבי מבוגרים - יש להם אפשרות ואחריות אישית להחליט ולבחור מה כדאי לראות, ועד כמה זה יכול להשפיע עליהם במציאות. לא כל מי שצופה בטלוויזיה מידרדר לתרבות רעה, וסה"כ גם לפני עידן הטלוויזיה היו אנשים טובים ואנשים שסטו מדרך הישר, או כל מיני בעיות חברתיות ופסיכולוגיות, העקר תלוי בהתנהגות,אחריות אישית ובחינוך.תגובה לתגובהבתגובה לaliza_abc מאת kabesaka ב 11/06/2013 22:30 ( הפרופיל שלי ) מסכימה עם דעתך- אך, לצערנו המציאות שונה וקשה מבעבר הרבה. אחת הסיבות העיקריות זו חשיפה למראות אסורים ובלתי מבוקרים בטלויזיה. חינוך- זו בהחלט מילת המפתח.אך, העניין לא פשוט בהתחשב שיש השפעה גדולה לחברה.
הלוואי אמן שנצליח כולנו לחנך דור מתורבת ונבון להחליט החלטות נכונות בחיים.

ידוע כטלויזיה,טמבליויזיה,הידברות,מצלמה,עיניים משוכללות רואות הכל