הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טרקטורונים_-_מכת_מדינה

טרקטורונים עליך ישראל


סוף סוף התינוק נרדם, שקט ושלווה, אפשר לשוחח, להאזין למוסיקה בווליום נמוך, ובדיוק אז הוא עובר, מפר את השלווה. הרעש מחריש אוזניים ואתם חורקים שיניים. רע הכרחי? אין מה לעשות? הנה התשובה הפשוטה.
אם אתם מתעצבנים נוכח התופעה, ויש לכם תחושה של חוסר אונים, אז גם אני הרגשתי כמוכם. כמדי סוף שבוע, איזה פרחח שבא לו לעשות דאווינים חרש את הרחוב הלוך וחזור, שיגע אותנו עם הטרקטורון שלו. היום עוד היה טוב יחסית, כי לפעמים חבורה שלמה עושה לנו את המוות. אז מה לעזאזל עושים? איך אפשר לעצור את העבריינים, כשהם דוהרים הלוך וחזור ועד שאתה יוצא החוצה מהבית כבר נעלמו מעבר לאופק. חוץ מזה, בימינו אם תעיר לאחד כזה, לך תדע אם תצא מזה חי.

אין פתרון? אז דווקא יש. ניסיתי וזה עבד.

מה עשיתי? פשוט מאוד, התקשרתי למשטרה, 100.

התלוננתי, מסרתי את הפרטים שלי, את הרחוב והכתובת, וכעבור כעשר דקות פתאום נהיה שקט. עברו עוד כעשר דקות וקיבלתי אס אמ אס מהמשטרה: "פנייתך למוקד 100 טופלה ע"י המשטרה. לשירותך בכל עת, משטרת ישראל".

זה הכל.

אז גבירותיי ורבותיי, אל תתעצלו, אל תקטרו, אל תתאוננו שהמשטרה לא עושה כלום.
אם כל אחד מכם יתקשר למשטרה ויתלונן בכל פעם שאיזשהו פרחח מתגרה בחוק ומפר ברגל גסה את זכותכם הבסיסית לשקט ושלווה בדלת אמותיכם, התופעה תמוגר.

אגב, אמנם לא ניסיתי אבל אני מבטיח לכם שזה עובד גם עם אופנועים.

שבוע טוב.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על טרקטורונים עליך ישראל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת האלכימאית ב 29/06/2013 14:59 ( הפרופיל שלי ) מסכימה איתך מאוד ידידי, לאנשים ישנה נטיה לחשוש להתקשר למשטרה ולמסור פרטים אישיים אך בפועל אם לא מתקשרים לא מנסים! מניסיון אישי, רק לאחר שהתקשרתי כמה וכמה פעמים למשטרה החפלה בבניין ליד הושתקה, אם כמה שיותר אנשים יתקשרו גם המשטרה תדע להתייחס למקרים יותר ברצינות.תגובה לתגובהבתגובה להאלכימאית מאת להביור ב 30/06/2013 17:16 ( הפרופיל שלי ) תודה על תגובתך. הבעיה היא שהרבה פעמים בלילה אין חשק לקום מהמיטה ולגשת לטלפון, ומקווים ששכן אחר יעשה את זה. אני מודה ומתוודה שגם לי זה קורה. :)

ידוע כטקרטורונים,רעש של שכנים,מתי להתקשר למשטרה,למה כדאי להתקשר למשטרה,לחייג למשטרה,משטרה,רעש,מטרד,הפרעה
נכתב ע"י להביור
בתאריך: 03/08/2013
יואל ירון בן 84

32 מאמרים | 101266 כניסות
מאמר זה נקרא 2754 פעמים 2 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
56%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!