הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יום_הולדת_לשחרר_את_הלב

יום הולדת לשחרר את הלב


רציתי רעיון מקורי ליום הולדת שישלב בתוכו את נושאי הנסיכה / פייה האהובים על הבנות וזה מה שעלה... (-:
חיפשתי רעיון ליום ההולדת של הבת השנייה שלי. דבר ראשון היה לי ברור שאני מפעילה את יום ההולדת גם בגלל שלדעתי זה בזבוז כסף להביא מפעילה ליום הולדת של גיל 4, מלבד זאת בימי ההולדת שהייתי בהם הרגשתי שמפעילה שהיא גורם חיצוני שלא מכיר את הילדים ועושה את אותה הפעלה פעמים רבות ובלי רגש היא דבר שלא מתאים לימי הולדת ומנסיון שלי ראיתי לא פעם שהרצון שהכל יילך טוב עלה על הצורך ביחס לילדים וכדו'.  (זו דעה שלי יש כאלה שלא מתאים להם להפעיל בעצמם אז...)
קודם כל בחרתי שלמסיבה יוזמנו רק ילדות הגן משתי סיבות לפחות. הראשונה מסיבה רק של בנות זה חצי גן בערך וכך קל יותר להשתלט ולהעביר הפעלה, מלבד זאת רציתי מסיבה עם צבעי ורוד - אדום וכתרים ושרביטים כמו שהבת שלי אוהבת.
קישטתי את הקירות בלבבות גזורים מבריסטולים בצבעי בנות : ורוד, אדום, סגול, לבן ואת התקרה בלבבות כאלו גדולים שהשלתלשלו מהתקרה בעזרת חוטי מתנה.
עשיתי שביל דומה לשביל שעשיתי בעבר בעזרת איזולירבנד וכתבתי עליו רק בצורת לב כשילדת יום ההולדת באמצע על כיסא מקושט. הרעיון הוא שהיא כביכול תקועה והלב חוסם אותה והן יכולות להציל אותה בעזרת הליכה בשביל וברכה, כלומר כל אחת אמורה ללכת בשביל בלי לדרוך על הקווים להיכנס ללב ולברך אותה ואז היא מביאה הפתעה לכל אחת.
אחרי שכולן עברו בשביל קרענו יחד (אני והילדה) את הלב מהרצפה ושיחררתי אותה, אבל עדיין צריך לקלף את הלב שלה שיהיה משוחרר לגמרי. בכדי להמחיש את זה הכנתי משחק חבילה עוברת בצורת לב שבתוכה יש סוכריות בצורת לב. והרעיון היה  שהן שיחררו לה את הלב ועכשיו היא מעניקה מכל הלב. 
אחריי המשחק ואכילת הפיצה מהפיצריה.... גם אני נשענת על עזרה לפעמים (-; אמרתי להן שאני מכתירה אותן לפייה נסיכה שיודעת לפתוח את הלב, כי הן הצליחו לפתוח את הלב של הבת שלי והן הכינו כתר ושרביט עם לב מרצועות ולבבות בריסטולים שגזרתי מראש עם מקלות שקניתי עבור השרביט.
הבנות נהנו והילדה היתה מאושרת... וכבר קיבלתי בקשה מהגדולה ליום הולדת דומה אז מבחינתי עשיתי את שלי (-;


מה דעתך על יום הולדת לשחרר את הלב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה