הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ייעוץ_לחברות_ועסקים

ייעוץ עסקי לחברות


אודות כדאיות, אופן ההתייעצות ושיקולים. לא רק למצויים בקשיים.
את מה שהחכם יודע הפחות חכם עוד לא מבין, ולעיתים הוא יאחר את הרכבת. יש דברים שלא ניתן לצפות עכשיו ממש בדקות האלה אולם ניתן להבין את הדרך הנכונה לעשותם, כל שכן בנוגע לחברות ועסקים. ומאחר והתנהלות עסקית אינה דבר מובן מאליו מומלץ בכלב שלב של העסק לפנות להתעייצות. וככל שניתן עם בעלי ניסיון.

מובן, שבתור בעל עסק אתה יכול לעצום עיניים ולומר "ניתן לעסק לרוץ מעצמו", הוא כבר יסתדר. זה נכון, אבל לא בטוח שבצורה האופטימאלית. ואין לך ערבים לכך שהדברים יקרו על הצד הטוב ביותר. מובן גם שאתה יכול לומר - עסקים ? זה עניין של מזל. גם זה נכון אבל לא בטוח שהוא יבקר אצלך ודווקא בזמנים שנוח לך. ועוד דבר : נכון יהיה יותר, וגם לעניין, לנסות לבחון את ניסיונם של אחרים ביחס לעסקים מצליחים ואף כושלים שהם הכירו בעבר על מנת להתרשם ממסקנותיהם. בכל אופן, בטוח שיש מישהו שיודע (גם אם לא בוודאות של 100 אחוז אז לכל הפחות בוודאות מסוימת ) מהם הכללים הטובים ביותר להצלחתו של עסק טוב. אם לא יזיק בטח לא יועיל. אתה זה שתוכל להקשיב ולהתרשם ולקחת את הרעיונות הטובים ביותר שמוצאים חן בעינייך, ובהתאם לגישתך העסקית, לתוך עסקך. 

החכם יודע שאין חכם כבעל ניסיון והוא לרוב מקשיב או פונה להתייעצות. הוא מבין כי אין זה אומר שהוא חלש, אין זה אומר שהוא "יודע פחות", אלא זה כלל מקצועי. לשמוע, להאזין, לקבל יותר ידע, זוויות מבט, כלים, ודברים נוספים - עד שיחשוב שהוא שולט בהיבטים רבים של העסק על מנת להצליח יותר טוב. וככל שיותר מוקדם, כן ייטב. גם אם העסק עדיין לא בקשיים וגם אם עדיין הכול עובד לא רע. בעל עסק חכם מבין שזה עסק לא רע לקחת מעט מהתוצאות הריווחיות של העסק ולהשיב אותן לצמיחת העסק על ידי השקעה בייעוץ, פיקוח והגדלת מנועי הצמיחה מבפנים  ומבחוץ.





מה דעתך על ייעוץ עסקי לחברות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כעסק,כסף,הכנסה