הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ירושה

דודה עשירה נפטרה במדריד!


מכתב מעו"ד בספרד מגיע לאנשים ומודיע להם שדודה קשישה מספרד נפטרה והותירה ירושה שמנה. קיראו והיזהרו!!!

בס"ד

דודה עשירה נפטרה במדריד!

בשורה משמחת לזוג שעובד קשה לפרנסתו: דודה קשישה ועשירה, שהם לא מכירים כלל, נפטרה בספרד והותירה ירושה שמנה לזוג.

אמת/שקר?
מה דעתכם?

שקר וכזב, שטויות במיץ עגבניות. אל תאמינו להם כלל וכלל!!!!!
התרמית נקראת :"העוקץ הניגרי" והכל כדי לסחוט כסף מה"יורשים" שכביוכל הם אנחנו. העקיצה נעשית בכמה אופנים: מכתב מע"וד/פקיד בנק, מייל , הודעה בפייסבוק ועוד.

הזהרו, הזהרו!

כמה עצות חשובות כדי לבדוק אם הירושה אמיתית:
- לשלוח מייל אליהם ולבקש מסמכים שמעידים על הנתונים. כמובן, שהם גם אלופים בזיוף מסמכים וחתימות.

-ליצור קשר טלפוני איתם ולנסות לזהותאת המבטא. בנוסף, לשאול כמה שיותר שאלות אודות הדודה (ת.ז+שמות הורים,תאריך פטירה מקצוע...), הכסף ואודותיו. הרבה פעמים הם מגמגמים ולעיתים הנתונים שמוסרים לא הגיוניים.

-ליצור קשר עם שגרירות המדינה ולוודא אם קיים עו"ד בשם______+מס' רישיון.

-אל תתנו, בשום פנים ואופן, את פרטי הבנק ובטח שלא להעביר אליהם כסף כדי לשלם את המס להעברת הכסף. - הכל סיפורי סבתא, או אולי דודה!


- תציעו שיעבירו בצ'ק בנקאי את הכסף אליכם -ונראה אותם! את המס תבקשו שישלמו בעצמם כי אין לכם בכלל אפשרות. ותבטיחו שאחרי שתקבלו את ה"ירושה" תחזירו להם.


שיהיה תמיד בהצלחה והלוואי שהירושה האמיתית תגיע ותגאל אותנו.


תזכרו תמיד לקבוע בליבכם ולומר כל בוקר לפני היציאה מהבית:
"השם יתברך
הוא האלוקים האמיתי
אין עוד מלבדו כלל
שום כוח בעולם
ובכל העולמות כלל
הל מלא אחדותו הפשוט". (סגולה להצלחה בכל )

 

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על דודה עשירה נפטרה במדריד! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מירי ב 17/10/2014 22:27ביתי גם קיבלה מכתב דומה , והיא מתכוונת לנסוע לספרד לוודא את אמיתותותגובה לתגובהמאת מילי ב 19/08/2014 19:34היום קיבלתי מכתב כזה. הרמתי טלפון לעורך הדין. ניסיתי לברר פרטים. עורך הדין ג'ון סאטון לא היה מוכן למסור מידע. הוא היה נשמע מאוד קצר רוח וחסר סבלנות ובטח שלא נעים )בייחס לאיד שהולך לקבל כמה מאות אלפי יורו). אמרתי לו שאני צריך לבדוק את הנושא עם עורך הדין שלי ואז הוא אמר שזה אסור בגלל שזה פגיעה בדיסקרטיות. בקיצור נוכל. הישמרו לכם.תגובה לתגובהמאת נדב ב 06/06/2013 23:44אני קיבלתי הודעה דומה מחברת "גוגל" שזכיתי בכמה מאות אלפי דולרים, וכמובן שכדאי שאשמור את העניין בסוד אני רק צריך לשלם על ההעברה הבנקאית - בקיצור כשזה מריח כמו הונאה זו הונאה.תגובה לתגובהבתגובה לנדב מאת kabesaka ב 07/06/2013 10:59 ( הפרופיל שלי ) בס"ד
חייבים להפיץ את זה כמה שיותר שבאמת אף אחד לא יפול, חס ושלום!
מאת kabesaka ב 06/06/2013 15:40 ( הפרופיל שלי ) אם מישהו קיבל הודעה בסגנו ןאשמח שתשתפו אותנו כדי שניווכח שהדבר מסוכן ויש להיזהר !תגובה לתגובהבתגובה לkabesaka מאת kabesaka ב 15/09/2013 21:33 ( הפרופיל שלי ) קראתי לצערי על אנשים תמימים שנפלו בפח הזה.בתגובה לkabesaka מאת היורש ב 13/09/2013 15:42אני קיבלתי הודעה על מישהי ממדריד שנפטרה והורישה לי כמה מיליונים, חחחח. האמת שזה דיי מצחיק לקבל כזאת הודעה לא כזה נורא. כמובן שאף אחד לא ייפול בחרא הזה.

ידוע כירושה, עצות,אמת, עוקץ, רמאות,כסף,שקר,ספרד,ע"ד