הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כסא_חשמלי_לאמבטיה

ויהי מבדיל בין מים למים


עבורי, המקלחת מעבר לתפקידה לניקוי הגוף, משמשת בעיקר לצורכי שיקום תפקודי הגוף והרגעת הכאב. השהות הממושכת תחת זרימת המים על הגוף, ולאורך שעות רבות, הינה רכיב טיפול יומי להרגעת ושיקום התפקוד של גופי ולכן המים עבורי ערכם כתרופה. באמצעות 'טכנולוגיה לשרות האדם' ובאמצעות יוזמה ומחשבה נמצא עבורי הפתרון המושלם: ה'כסא החשמלי' המופעל ע"י בטרייה באמצעות שלט. המשך לקרא.....
"... ויהי מבדיל בין מים למים..."בראשית א' 6
כבר ביום השני לבריאה הובדלו המים לשניים "ויבדל בין המים אשר מתחת לרקיע ובין המים אשר מעל הרקיע..."  עם מערכת יחסים המאפשרת הענקת חיים בדרך של צמיחה ושגשוג, לצד אפשרות של הרס וחורבן על ידי שיטפונות וגשמי זעף.
"תפילת הגשם" הינה בקשה מכוח עליון לכוון את המים לתועלת ולא לנזק. כמו כן, ביהדות קיימת ההכרה בכוחם המטהר של מים. כשם שרחיצת הגוף במים מנקה אותו מלכלוך פיזי, כך מטהרים המים גם את הנפש מטומאה ומחטא כטיהור במצוות נטילת ידיים, טבילה במקווה, הגעלת כלים ומנהג התשליך בראש השנה ומצוות ניסוך המים בשמחת בית השואבה וכו'.
המים מלַווים את האדם עוד משלבּיו העוּבּריים. ברחם אמו נמצא העוּבּר כאשר מֵי השָׁפִיר מגִנים עליו מפני הסביבה ונותנים לו תחושת נועם, רוגע והגנה מפּני פגעים פיזיים ופגעים אחרים. ומשלב זה אנו למדים על ערכם הרב כמרכיב חשוב בהוויית החיים הגופניים, הנפשיים והרוחניים מעבר לתפקידם כנוזל תוך-תאי וכן לניקוי הגוף, הזעה, הלחתו וכו'.
ריתמוס צלילי זרימת המים בין אם הם שקטים ורגועים ובין אם הם סוערים ובעיקר הצלילים השקטים בריתמוס החוזר שלהם, משרים אווירת רוגַע ונועם. כך שצלילי המים הזורמים מוסיפים רוגַע, שלווה במחזוריות שקטה שהיא ממרכיבי החיים הרוחניים החשובים ביותר. כמו כן, קיימים טיפולי תנועה, במגע, פיזיותרפיה ובאמצעות זרמי מים על הגוף המביא לשחרור, רוגע ושיקום תפקודי אברי הגוף.
עבורי, המקלחת מעבר לתפקידה לניקוי הגוף, משמשת בעיקר לצורכי שיקום תפקודי הגוף והרגעת הכאב. השהות הממושכת תחת זרימת המים על הגוף, ולאורך שעות רבות, הינה רכיב טיפול יומי להרגעת ושיקום התפקוד של גופי ולכן המים עבורי ערכם כתרופה. לצורך כך אני משתמשת באמבטיה אשר בעת השהייה בה כל הגוף עטוף בזרמי מים. במבט ראשון ובלי אמצעי עזר, האמבטיה נראית פחות שמישה למבוגרים ולבטח קשישים ונכים מעצם כך שהכניסה אליה, ובעיקר היכולת לקום ממצב שכיבה ולצאת ממנה, מורכבים ומסובכים. אך באמצעות 'טכנולוגיה לשרות האדם' ובאמצעות יוזמה ומחשבה של צוות חדר התצוגה  נמצא עבורי הפתרון המושלם. הכיסא החשמלי הינו כיסא המופעל ע"י בטרייה באמצעות שלט. הכיסא נמצא קבוע בתוך האמבטיה שמושבו בגובה דפנות האמבט עליו אני מתיישבת. באמצעות השלט, מנוע הכיסא המופעל ע"י בטרייה מוריד אותי לתחתית האמבטיה. לאחר מכן מטה את גב הכיסא למצב שכיבה. בעת סיום של שעות זרימת המים על הגוף, באמצעות השלט, מתרוממת המשענת ממצב שכיבה למצב ישיבה. במצב ישיבה הכיסא מרים אותי מתחתית האמבטיה לגובה דפנותיה ומאפשר יציאה פשוטה ממנה כמו כל מעבר ממצב ישיבה למצב הליכה.


מה דעתך על ויהי מבדיל בין מים למים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע ככיסא חשמלי לאמבט,מים,בריאות במים