הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לאלדיאטות

לוותר על דיאטות לתמיד כדי לרדת במשקל


האם היית רוצה לרזות ומהר? האם ניסיתי דיאטה אחרי דיאטה אך תמיד חזרת שוב למשקל הקודם ואף הוספת כמה קילוגרמים? הגיע הזמן להפסיק לעשות דיאטות ולהתחיל לרדת במשקל בצורה יעילה, מכבדת ולתמיד.
לוותר על דיאטות לתמיד
דיאטות לא עובדות לטווח הארוך. אנחנו אומרים, רק עוד דיאטה אחת ומתרגשים וחושבים שהדיאטה הזאת תעבוד וסוף סוף נצליח לרדת את כל המשקל העודף במהירות ואז מגלים שקשה לנו לעמוד בה ויש לנו כל הזמן השתוקקויות למאכלים ה"אסורים" ובולמוסי אכילה.

להיות במשקל יתר זה סימפטום לבעיה חמורה יותר. דיאטות מטפלות רק בסימפטום ולא בבעיה האמיתית.
הבעיה האמיתית תגרום לך מתישהו לחזור שוב לאכילת יתר ולעלות שוב פעם את כל המשקל שהורדת בדיאטה.
את מחליטה לאכול לפי דיאטה מסוימת או לא לאכול מזונות מסוימים אבל בשלב מסוים את לא עומדת בדחף ואוכלת מהמאכל האסור ואז את לא מסוגלת להפסיק ואת אוכלת עוד ועוד ואז את מתחילה להרגיש רע עם עצמך ואת חושבת לעצמך:
שוב הרסתי הכל, מה לא בסדר איתי?
מדוע אין לי שליטה עצמית?
האם אי פעם אני אוכל לאכול נורמלי?
אני פשוט כישלון!

אולי אפילו תיזכרי בכל הפעמים שבהם הרסת את הדיאטות שלך בעבר. כדי להתמודד עם האשמה ועם הכאב הרגשי והמנטלי את אולי פשוט תמשיכי לאכול ולאכול כדי להקהות את הרגשות שלך כדי לא להרגיש. או שתחליטי לפצות על כך עם פעילות גופנית מוגזמת, הרעבה או הקאה.

בשלב מסוים את תמעדי ותאכלי מהמאכלים שאסרת על עצמך וזה יתחיל שוב את מעגל אכילת היתר שגורם לך להרגיש רע, להישאר עם המשקל העודף ולאכול יותר מידי.

מעצם היותנו בני אנוש, אנחנו לא אוהבים שאוסרים עלינו דברים ואנחנו לא אוהבים קיפוח או הרעבה ולכן דיאטות לא עובדות לטווח הארוך.
החליטי לוותר עוד היום על דיאטות ועל חוקי אכילה הנוקשים ובמקום צרי לעצמך הנחיות אכילה אוהבות, מכבדות, אשר מתאימות לך באופן אישי וזאת בדרך ניסוי וטעיה. 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לוותר על דיאטות לתמיד כדי לרדת במשקל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה