הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
להפסיק_לעשן

להפסיק לעשן- אפשרי


נכון שזה קשה, נכון שאולי נשמין מזה ונכון שניהיה יותר עצבניים אבל זה משתלם. גמילה מעישון אינה דבר פשוט ןלעיתים מצריכה תהליך ארוך, אבל בסוף הדרך עוד תיהיה מאושר.
מרבית מהמעשנים בין אם הקלים יותר ובין אם המסיבים יותר שואלים את עצמם את השאלה איך מפסיקים עם ההרגל הרע?  מרבית הם מוצאים עצמם מנסים להיגמל אך ללא הועיל. גמילה מעישון אינה דבר פשוט וקל, כמעט כל אחד שהצליח להיגמל יוכל להעיד שהקושי המנטלי הנפשי לפעמים מהווה אתגר גדול יותר מהקושי הפיזי הגופני. כך שבעצם אדם שנמצא בתהליך של גמילה מעישון מוצב בפני שתי מכשולים, הנפשי והפיזי.
בחיפוש מהיר באינטרנט ניתן למצוא מודעות פרסום רבות ומגוונות של שיטות וסדנאות של גמילה מעישון המציעות שירותים בהתחייבות מלאה על הפסקת העישון. ישנם אינספור פטנטים שהומצאו כמו מדבקות ניקוטין, פילטרים שגורמים לגמילה, אבקות, סיגריה מדומה ואף כדורים תרופות המבטיחות גמילה. לא משנה באיזה דרך אתם בוחרים על מנת להשיג את המטרה הכי חשוב וקודם כל אתם צריכים לרצות זאת.
בסקרים ומחקרים שנערכו ניתן לראות כי בקרב אלו שהצליחו להיגמל מעישון 71% מהנשאלים אמרו שממש רצו זאת ועבורם להפסיק לעשן היתה מטרה בסדר עדיפות ראשון, ואילו היתר העידו שאין זה היה בסדר ראש העדיפות אך שמחים שהצליחו להיגמל. אז כמובן שלפני שנתחיל תהליך לגמילה מעישון ולא משנה באיזה דרך נבחר בין אם מפגשים, סדנאות, קבוצות תמיכה, או טיפול תרופתי קודם כל והכי חשוב צריך לרצות את זה ולמקם את התהליך בסדר ראש העדיפות.
נכון לשנת 2012 עומד מספר אחוז המעשנים הבוגרים בישראל על 20.6% זהו המספר הנמוך ביותר אי פעם בישראל שנמדד ע"י משרד הבריאות. ניתן לראות כי אכן ישנה ירידה בכמות המעשנים בשנים האחרונות בישראל וזאת בעיקר בשל עלייה במודעות הבריאות שחלה בשנים האחרונות, סביבה ירוקה הפכה לטרייד חיובי לעולם נקי יותר. סעיפי חוק שנכנסו לתוקף בחוק איסור העישון במקומות ציבוריים דחפו את המודעות צעד אחד נוסף והתוצאות החיוביות מעידות על כך.
אמנם קשה להפסיק לעשן אך בהחלט אפשרי, לא לשכוח רצון עז והרבה מוטיבציה לאורך כל התהליך ובסופו של דבר הדרך משתלמת.


מה דעתך על להפסיק לעשן- אפשרי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה