הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לחזור_לגור_איתם

לחזור לגור איתם


באמת ??? לחזור לגור בפארק היורה עם הדינוזאורים??? למה גם העונש הזה מגיע לי???

לחזור לגור איתם

חשבתי שאחריי הגירושים זה יהיה יותר קל , סליחה התכוונתי יותר מהנה , דירת רווקים , ארוחות אמצע לילה , וכשמתחשק יין אדום ושוקולד ברקע מוזיקה שקטה נעימה , והכי חשוב סקס סקס סקס, מתי שבא לי איך שבא כמה הרבה שבא לי.

איך הכל התהפך עליי ,קראתי מאמר שמדענים קבעו כי הדינוזאורים נכחדו במתקפת מטאורים על כדור הארץ.אני חושבת שהם טעו , "בקטנה", זוג דינוזאורים שאני מכירה אישית שרד את המתקפה , ההורים שלי, ואני עומדת עם המזוודות מחוץ לפתח בית הוריי , כמה שלא בא לי לחזור אבל נאלצת, כשהייתי ילדה היה לי כיף לישון חדר צמוד להורים הייתי מיד כשמתחשק לי עוברת אליהם כמה שזה פתאום הפוך והם לא מפסיקים לעבור לחדר שלי הביקורים נעשים תקופים יותר ויותר , אני מרגישה כמו מאושפזת בבית חולים שכל הזמן מבקרים אותה  עם המגש של האוכל , על מגש האוכל אין תלונות שיביאו כל הזמן אוכל בייתי של אמא עד למיטה , אבל עד כאן כן?, אני רוצה שקט אני רוצה להתייחס לגוף שלי אני רוצה לאונן כשבא לי שהוויברטור יעבוד שעות נוספות כי גבר לפה אני לא אוכל להביא ובית ריק לעשות "מסיבה" פרטית כבר לא יקרה.

לעולם לא יצא לי לשקר להורים כשהייתי נערה אולי שקרים קטנים לבנים כאלה. היום השקרים נערמים בגודל של שקים של מלט כולם שקרים מפלילים. רק שלא יחדרו לי לחיים לפרטיות .  הערב אני יוצאת לקבל את מנת האורגזמה שלי , חייבת להתכונן ויש הרבה על מה , למרות נוצות מהרגליים , לסדר גבות , להסיר את השפם (מעניין למה אף אחד בעבודה לא שם לב שיש לי אולי חשבו שאני אנריקו), וכמובן לסדר את תיק הפארמה שלי, קונדום בכיס נסתר גלולות מכל מיני צבעים שהמחטטים למינהם יתבלבלו ולא ידעו מה זה (אני רק מקווה לזכור מה כל צבע אומר), נשאר רק לצאת רק שמהחדר ועד הדלת, היציאה ארוכה מלאה מכשולים עצירות ומוקשים כמו סוכנת במשימה בלתי אפשרית ,טירונות של השייטת ??? הצחקתם אותי , נראה אותם מתגנבים מתחת לרדאר של ההורים שלי , כולכם יתפסו שבויים.

אני רק צריכה לעשות פליק פלק גלגלון בורג וזהו אני בחוץ, יש!!! . " לאן את יוצאת בתי?" . נתפסתי הלך הסקס הלך החשק קדימה חקירות שב"כ, בטח אבא יוציא את ערכת הC.S.I ויקח לי דגימה מהתחתונים.

נאלצת להישאר עכשיו זה הפך מאשפוז לכלא , לפחות האוכל טעים.

חזרתי יום אחד וראיתי את אמא שלי יושבת בחושך " אמא מה קרה לחשמל? והיא ענתה "יש קצר רק רציתי להכין כוס תה וראיתי שיש לך מזלג חשמלי בחדר אבל הוא לא תקין ילדתי ",ומסננת לי הערה " את יודעת שיש לנו קומקום חשמלי כבר לא משתמשים בכאלה דברים", ואני בתוך תוכי צועקת אמאאאא חשמלת לי את הוויברטור .

ושוב אני מוצאת את עצמי בחזרה לפארק היורה.


 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לחזור לגור איתם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה