הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ליהנות_מחופשה_מפנקת_ממש_ליד_הבית

ליהנות מחופשה מפנקת ממש ליד הבית


חושבים שאתם צריכים לטוס עד ליוון כדי ליהנות מחופשה קיצית עם ים כחול בהיר ויפה? רבים מאיתנו שוכחים עד כמה ישראל היא מדינה קיצית נפלאה עם רצועת חוף ארוכה... ארוכה..
יציאה לחופשה מביאה עמה לא מעט התרגשות וציפייה, אך היא גם עולה לא מעט. אילת בדרום גם לא פותרת לנו את הבעיה התקציבית ולפעמים היא גם עולה עליה, והצימרים בצפון לא תמיד מצדיקים את הטרחה. אז מה אפשר לעשות? אפשר גם לצאת לחופשה בת כמה שעות!

רישיון יאכטה - האפשרות להיות ספונטניים בכל פעם מחדש!

אם לרגע פספסתם את הידיעה המרעישה, ישראל ממוקמת על רצועת חוף מקסימה וארוכה. לאורכה של רצועה זו ניתן למצוא מגוון בתי ספר לשיט המאפשרים ללמוד את כל מה שצריך לקראת בחינות משרד התחבורה לצורך הוצאת רישיון משיט 30. מדובר בקורס המסמיך את בוגריו להשיט כלי שיט באורך של עד 24 מטרים. כלים אלו ממונעים על-ידי מנוע ועל-ידי מפרש ובכללם ניתן להכליל גם יאכטות.

הקורס הוא מעשי וכולל גם לא מעט תכנים תיאורטיים חשובים הנדרשים לצורך מעבר הבחינות. עם תום הלימודים ולאחר קבלת הרישיון הנכסף, ניתן לגשת לכל אחד ממועדוני היאכטות ולשכור יאכטה יוקרתית לנופש בן מספר שעות. תוכלו לעשות על האש בלב הים, לחגוג, לשבת עם חברים ואפילו להעביר את הלילה על היאכטה.

מדובר בפתרון מעולה לסופי השבוע ובישראל עם מזג האוויר הנוח, הים מאפשר שיט נוח באופן יחסי ונטול סופות. כדי להתקבל לקורס סקיפרים מקצועי חשוב לדעת כי עליכם להיות בני 18 ומעלה ולהגיש אישור בריאות מטעם רופא הכולל עיוורון צבעים ובדיקת ראייה ושמיעה. 


מה דעתך על ליהנות מחופשה מפנקת ממש ליד הבית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה