הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לייזר

הסרת שיער בלייזר


אני נולדתי עם מלא שיער. על הראש. ובכל זאת, עם השנים, גם השערות העדינות ביותר שצומחות בכל מיני מקומות בגיל ההתבגרות מפנות את מקומן לשערות יותר ויותר עקשניות.
הרי רובנו רוצים להיות חלקים, או לפחות דלילים יותר. ובקצב החיים של ימינו, למי יש זמן או כוח לגלח, למרוט, לתלוש וחוזר חלילה כל כמה ימים. 
הסרת שיער בלייזר נשמעת כמו פתרון קסם לעניין. אפשר להסיר שיער בלייזר ברגליים, ידיים, חזה, גב, שפם ועוד ועוד.... יש אפילו בנות שמורידות גבות בלייזר ומציירות גבות במקום! (ורק הן יודעות למה הן עושות את זה...)  
זה גם לא עולה כל כך הרבה. הסרת שיער בלייזר אפשר לעשות היום לא רק בחברה פרטית אלא גם בקופות החולים ואצל רוב הקוסמטיקאיות. אפשרות נוספת היא לקנות מכשיר ביתי ולעבוד לפי הקצב והנוחות שלך. 

אבל רגע לפני שאנחנו רצים לשים סוף לשערות הסוררות, כמה דברים שחשוב לדעת:

זה כואב!
ושלא יספרו לכם אחרת. 
בנות- לא מומלץ לקבוע טיפול שבוע לפני מחזור או בזמן מחזור. 
​ב​נים (כן! זו לא בושה! אני בעד גברים שמודעים לעצמם ומטפחים את עצמם). כולנו יודעות שאתם לא מסוגלים לסבול כאב כמונו, אז תחשבו טוב לפני שאתם סוגרים עסקה. 

18+!
זה לא שאסור לעשות הסרת שיער לקטינים. אני בטוחה שבאישור הורה וכרטיס אשראי מתאים יצרפו אתכם למעגל הלקוחות בשמחה. אבל חשוב לזכור שלפחות עד גיל 18 הגוף חווה הרבה טלטלות הורמונל​יות 
שיכולות להשפיע על יעילות הטיפול. 

כמה זה עולה?
תלוי. יש חברות שעובדות יחד עם קופות החולים ועבור ביטוחים מסויימים תינתן הנחה. יש הנחות לחיילים, חיילים משוחררים, סטודנטים וכו'...
יש גם את הקוסמטיקאית האהובה עליכם, היא בטח יכולה לסדר לכם מחיר. 
זה גם תלוי באזור שבו מטפלים ובמספר האזורים שבהם מטפלים. 
​בד​רך כלל מוצעת עסקה של תשלום עבור עשרה טיפולים. מי מאיתנו בעלי מזל ולא יצטרכו את כל הטיפולים, לאחרים עשרה טיפולים לא יספיקו. אלה יצטרכו להחליט אם לעבור טיפולים נוספים בתוספת תשלום או להסתפק במה שיש. 
יש אזורים שבהם השיער תמיד ימשיך לצמוח. אבל, אחרי חצי דרך אני מרשה לעצמי לחלוק שגם באזורים האלו מרגישים את ההבדל. 

אז מה זה בעצם הסרת שיער בלייזר?
כשעשיתי סקר שוק בעניין הסרת שיער בלייזר, קיבלתי הרבה הצעות מחיר. אבל בחברה אחת עוד לפני שדיברנו על מחירים קיבלתי הסבר על התהליך עצמו. הפתיע אותי שדווקא על זה לא חשבתי לשאול, ואולי רבים מאיתנו שוכחים שחשוב לא פחות לדעת לקראת מה אנחנו הולכים. לבסוף נשארתי עם החברה הזאת, גם אם שילמתי יותר. במקרים כאלה טוב שיש על מי לסמוך. אז ככה- בלי הרבה מילים מסובכות, המכשיר מאתר את השורש של השערה ושורף אותה, כל טיפול קצת (דיברנו על כואב לא?). בסופו של דבר שורש השערה יפגע באופן קשה כל כך ששערה לא תוכל לצמוח ממנו. 
בניגוד לגילוח שעובד רק על החלק של השערה שנמצא מחוץ לעור, או שיטות מריטה אחרות שאמנם תולשות את השערה מהשורש אבל לא פוגעות בו, אנחנו מדברים על שיטה שפועלת מתחת לעור, באופן ממוקד, וזו הסיבה שזה עובד. גם אם ימשיך לצמוח שיער הוא יהיה מאוד עדין וחלש, ולפעמים צבע השערה יתבהר. 
את הטיפול מתאימים לכל מטופל, לפי עובי השערה, צבע השערה וצבע העור. 
​חשוב לא להשתזף לפני טיפול כי אתם גם ככה באים לצרוב את העור מה גם ששיזוף מוריד מיעילות הטיפול. 
חשוב לא לעשות את הטיפול באיזור מקועקע, השיטה שבה מסירים קעקועים לא רחוקה מזו שבעזרתה מסירים שיער....
 
אז איך זה עובד בעצם?
יש שני סוגים של מכונות-
*לייזר- קרן לייזר ממוקדת שמאתרת כל שורש בנפרד וצורבת אותו. זו השיטה הכואבת יותר, אבל לדעתי היעילה יותר. 
*אינפרא IPL- זו המכונה הנפוצה יותר, בעיקר אצל קוסמטיקאיות. כאן מדובר על מספר קרניים שנשלחות מהמכשיר, ומה שפוגע פוגע (מצטערת, אני קצת משוחדת בעניין הזה).  
כמובן שבשני המכשירים עוברים מספר פעמים על האזור המטופל, ככה שהשאלה היא באמת על מי אתם סומכים. 
לגבי הוראות מיוחדות לפני או אחרי טיפול, זה כבר כל מטפל לפי שיטת העבודה שלו והמכשיר שברשותו. אני ממליצה להקשיב למה שהם אומרים, זה עוזר למנוע כוויות ופריחות וכל מיני דברים לא נעימים. 

אם יורשה לי להוסיף נימה אישית, זה שווה את זה- גם התשלום וגם הכאב. אני מקבלת תמורה מלאה להשקעה שלי, ומי שמרגיש/ה כמוני שנמאס כבר מכל השיער המיותר הזה, מומלץ לבדוק ולנסות. אפשר להתחיל עם אזור אחד, ולהחליט אם זה בשבילכם. 
​וש​יהיה בהצלחה. 


מה דעתך על הסרת שיער בלייזר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהסרת שיער, לייזר, ipl