הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
למה_אונסים_יותר_נשים_מגברים

למה אונסים יותר נשים מגברים


חשבתי על זה ולא היה לי כייף לחשוב להגיע למסקנה כזאת אבל חשבתי בכל זאת.. אני חושבת שאונסים יותר נשים מגברים כי גברים פחות מתנגדים.
אני יודעת שיכול להיות שתחשבו שזאת חשיבה מעוותת ושאני לא צריכה לחשוב ככה אבל יש לי בעיות נפשיות מאובחנות גם ככה אז לא אכפת לי.

אני יתן לכם דוגמה-

אם שתי נשים יציעו לגבר שלישיה מה הסיכוי שהוא יתנגד? 1%? 5%?
ואם שני גברים יציאו לאישה שלישיה מה הסיכוי שהיא תתנגד? 99%? 98%?
תתקנו אותי אם אני טועה..
אז אולי בשביל לא לעבור אונס או הטרדה מינית עדיף פשוט לא להיתנגד?

ולכל אלה שחושבים שאני אומרת שהנפגעות אשמות ושהן לא צריכות להיתנגד- אין לכם מושג מה עברתי ולמה אני חושבת ככה אז לא לשפוט!

אתם יכולים להגיד מה דעתכם אבל לא לשפוט אותי..

אני חושבת שאם אני לא מסוגלת להגן על עצמי כבר עדיף לא להתנגד..

אני לא יכולה להגיד שזה בגלל שגברים יותר סוטים כי יש גם נשים כאלה וגם לא יותר חזקים כי לא חסר גברים שאני יותר חזקה מהם, או אכזריים יותר או חסרי רגשות כי זה דבר לא יפה להגיד. אז מה הסיבה?


מה דעתך על למה אונסים יותר נשים מגברים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 30/12/2014 01:40 ( הפרופיל שלי ) אני באמת לא יודע מה עברת, והאם כתיבת המאמר עוזרת לך לפרוק איזשהו סוד שמכביד עלייך, אבל עם כל הרגישות והכבוד הראוי, זו האשמה מעט חמורה כלפי גברים אומללים, שלא רק שחוו טרגדיה אישית, אלא שכלל הציבור מייחס להם חלק מהאשמה, כי 'ברור שהם לא התנגדו מספיק' וכדו', והפועל היוצא מזה הוא, שגברים שחוו הטרדה מינית, מהרבה בחינות, סובלים יותר מנשים שעברו חוויה דומהתגובה לתגובהמאת yoos ב 28/09/2014 20:06 ( הפרופיל שלי ) אני מנסה לדמיין לעצמי אישה אונסת גבר ואיכשהו לא יוצא לי... לגבי הטרדה אז האמת היא שאני חושב שאת צודקת לגבי הסיבה. לא לגבי המסקנה. זה ממש לא אומר שלא צריך להתנגד. כמו שאמרת אין לי מושג מה עברת, אבל אשמח מאד אם תשתפי אותי (פשוט בהודעה אישית מהפרופיל שלי) אודה לך מאד. תודהתגובה לתגובהמאת sodsod ב 11/07/2014 10:13 ( הפרופיל שלי ) אם לא מגיבים אז אני צודקת?תגובה לתגובה