הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
למי_כדאי_יבוא_אישי

למי כדאי יבוא אישי


כלי רכב ביבוא אישי
על פי החוק במדינת ישראל רשאי כל אזרח לייבא לשימושו הפרטי. החוק מאפשר לאזרח לרכוש מדי שנה לכל היותר 2 כלי רכב. למעשה, קניית רכב ב יבוא אישי הינו חלק ממימוש הזכויות כאזרח במדינת ישראל. באופן כללי יבוא אישי של כלי רכב מחו"ל כדאי לסוגי האנשים הבאים:

המעוניין ברכב שאינו מיובא ארצה
כאשר אזרח מעוניין לקנות רכב שאינו מיובא ארצה ביבוא סדיר על ידי יבואני הרכב הרשמיים כדאי לו לבחור ביבוא אישי. שכן תהליך היבוא אישי מסייע לאזרחי המדינה לייבא כלי רכב מגוונים המאובזרים ברמות שונות. כאלה שהיבואנים הרשמיים של המותגים השונים אינם בהכרח מציעים אותם, והם לא מיובאים לארץ בצורה סדירה.
ביבוא אישי ניתן לייבא כלי רכב ממדינות נפט"א (ארה"ב, קנדה, מקסיקו) בתנאי שיוצרו במדינות נפט"א, וכן לייבא כל כלי רכב מאירופה. זאת בתנאי שליצרן הרכב יש הסכם עם יבואן מורשה בארץ לצורך שירות ותמיכה ברכב.

המעוניין לחסוך כסף משמעותית
נוסף לכך האזרח מעוניין לחסוך כסף ו/או לקבל מפרט ואבזור עשירים יותר ביחס לעלויות בארץ של רכב המיובא על ידי יבואני הרכב הרשמיים כדאי לו לבחור ביבוא אישי. עלויות קניית רכב בייבוא אישי הינן נמוכות באופן משמעותי מהמקובל בארץ, עד לחיסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים (!) בהשוואה לרכישת רכב דומה בארץ. יבוא אישי מאפשר לכל אחד לשלם את מחיר הרכב כפי שהוא בחו"ל וליהנות ממנו כאן, על כבישי ישראל. ביבוא אישי הלקוח יקבל מכונית זולה בהרבה, גם לאחר ששילם הובלה, מס ושכר טרחה. כך הופך להיות הרכב המפואר והמאובזר, רכב חלומותיו של האזרח, בהישג ידיו.

אדם בעל צרכים מיוחדים או נכות
רכישת רכב ביבוא אישי מתאימה גם מאד לאדם בעל צרכים מיוחדים או נכות. אדם כזה יוכל לרכוש רכב רפואי המתאים לצרכיו, שכן הוא זכאי לכך מטעם בטוח לאומי או משרד הביטחון, עפ"י דרישות כל אחד מהגופים הנ"ל. במקרה זה יש לשים לב שערכו של הרכב המסופק לא יפחת מערך הרכב שאושר ע"י משרד הביטחון או בטוח לאומי, וכך תנוצל זכותו לקבלת רכב באופן המקסימלי. 


מה דעתך על למי כדאי יבוא אישי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת לידור ב 17/04/2023 12:30 ( הפרופיל שלי ) תודה על הידע. הצעת ייעול - אפשר להפנות את הקוראים גם לסוכנות רכבי יוקרה שמתעסקת בייבוא ואולי זה יתן ערך מוסף כמו לדוגמא - https://breman.co.il/תגובה לתגובה

ידוע כיבוא אישי לרכבים