הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לפחד_ממשכנתא_זה_טעות!!!

לפחד ממשכנתא זה טעות!!!


חושש מלקנות דירה?חושש ממשכנתא? יש לי נקודה למחשבה בשבילכם! נקודה חשובה מאוד! ואולי קריטית דווקא לכם!!!
כפי שכולנו יודעים היום במדינת ישראל לקנות דירה זה לא פשוט בכלל, עולה הרבה כסף והרבה מאוד!
 
האפשרות העיקרית לישראלי הממוצע לקנות דירה היא משכנתא,אין לו את הסכום המלא לקנות את הדירה לבד,הוא משלם מקדמה לבנק והבנק משלם בשבילו את הדירה וגובה ממנו בתשלומים במשך הרבה שנים (בד״כ),כמובן שהבנק לוקח ריבית,ולעיתים בסופו של דבר יוצא ששילמנו פעמיים ומעלה את הדירה.
 
יש אנשים שכן היו רוצים לקנות דירה אבל לבנתיים גרים בשכירות ודוחים את הקנייה בתקווה שיום אחד אולי יהיה להם את הסכום המלא לדירה (דבר שקשה מאוד בזמננו לישראלי הממוצע).למה זה ככה?למה הם מתעכבים? התשובה היא פשוטה,יש להם פחד ממשכנתא,הם נעולים בראש שבמשכנתא משלמים לבנק הרבה יותר ממחיר הדירה וחבל על הכסף,או שיש להם פחד מהתחיבויות וכדו׳, ובמקום זה הם מעדיפים לדחות ולדחות את הזמן בהרגשה שכאילו הם עושים את הדבר הנכון,מה שבעצם ממש לא נכון.
 
למה זה לא נכון?? אז ככה...
זה נכון שבסופו של דבר משלמים לבנק הרבה יותר ממחיר הדירה אבל...
במדינת ישראל מחירי הדירות רק עולים ועולים (אפשר לבדוק מחירונים של כמה שנים אחורה ושל עכשיו) נניח שעוד עשר שנים הצלחת לחסוך ולהגיע לסכום המלא של הדירה (דבר שבד״כ לא קורא כי גם ההוצאות האחרות יקרות במדינה וקשה מאוד לחסוך סכומים כאלו) הדירה שתיקנה בכסף הזה היתה שווה היום (שבעצם זה עשר שנים אחורה מהקנייה הרבה הרבה פחות,ואת ההפרש של עשר השנים הללו אתה בעצם משלם סתם וחבל.״ככל שהזמן עובר המחירים עולים!״תזכרו את המשפט הזה. אז מה אני מציע בעצם? תחסכו כסף למקדמה (סכום לא גדול ביחס לסכום המלא של הדירה),תקנו דירה,תיקחו משכנתא ואת הכסף שאתם משלמים בד״כ לשכירות (שלשלם שכירות זה כאילו לזרוק כסף לפח) תשלמו אותו למשכנתא שזה בעצם לדירה שהיא שלך,ואת הכסף שהתכוונת לחסוך ולקנות דירה בעתיד תכניס מידי פעם למשכנתא ובכך תוריד את מחיר הקרן,ומימלא גם הריביות יורדות.
 
אתם פוחדים מהאחריות? לא כדאי,כי גם במיקרה הכי גרוע שאתם לא יכולים לעמוד בתשלומים תמיד אפשר למכור את הדירה,וגם כאן ככל שעבר יותר זמן מהקנייה ככה המחיר שלה יהיה יותר גבוה,והרווח כולו שלכם.והריביות ששילמתם לבנק עד למכירת הדירה גם ככה היה הולך על שכירות מה שאומר שאין פה הפסד אלא רווח בלבד.
 
בסופו של דבר מה שיוצא שאתם קונים דירה,ואתם יודעים שהיא שלכם (יכולים להשקיע בה ולשפץ אותה איך שתירצו),לא משלמים כסף לשכירות אלא למשכנתא שהיא לדירה ש ל כ ם,חוסכים כסף ומורידים מהקרן של המשכנתא.
 
מה הרווחתם מזה??
1. הרווחתם את סכום ההפרש בין המחיר הקיים למחיר הדירה אם הייתם מחכים.
2. הרווחתם את מחיר השכירות שהייתם משלמים אם הייתם מחכים (הכסף הזה הולך למשכנתא).
3. הרווחתם דירה שזה נכס לכל החיים.
 
                                                                               ב ה צ ל ח ה
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לפחד ממשכנתא זה טעות!!! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת דודי ב 17/04/2014 22:59 ( הפרופיל שלי ) כל מילה - פנינה!תגובה לתגובה

ידוע כלפחד ממשכנתא זה טעות!!! משכנתא,