הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לפיד_והקואליציה

לפיד והקואליציה


הבאת הדברים הקורים במדינה האירונית .. או שלא ?

לפיד אתה והקואליציה המרשימה שלך מהכנסת,תכנסו לעזה לפגישה עם איסמעיל ענייה,תשבו אצלו בבית.. אתה תוציא קצת מהחומר שאתה מעשן ממנו, תניעו כל אחד ייתן שאכטה של החיים, כל המכובדים. בזמן שביבי הפלצן מקשקש במוח אתה תשרוט את כולם, תצחק על ביבי שחסר לו אשכים, הוא יצחק עלייך שאתה חזיר ונרקומןושניכם יחד תצחקו על איסמעיל ענייה שדודה שלו בגבס בגלל חיל האוויר העצום שלכם, בשלב הזה זהבה גלאון מפילה את השאכטה האחרונה מהירוק המשובח.. 

כל אחד יספר איך הוא מצליח לזיין את אזרחיו בצורה אחרתיאיר כלכלית,ביבי בטמטום וחוסר דאגה לאזרחיו כגון:שחרור מחבלים כאילו זה סוכריות,ואיסמעיל ענייה מזיין את תושבי עזה אותנו את ביבי ואת יאיר פיזית ,כלכלית וכל מה שעולה לכם לראש..יגמר החומר לעשן תיגמר הסטלה, ענייה יקבל עצבים יהרוג אותכם ואת כל השפוטים שלכם מהכנסת המושחטת והמושתנת. מה אז?

אז, אני יעלה לממשלה בעקבות סטטוס מרשים שהעלתי, כי זאת המציאות בה אנו חיים, עידן מודרני ופגום!

אני יתקוף עם שלוש חטיבות חיר, שתי חטיבות שיריון הנדסה קרבית ועוד כמה כוחות מיוחדים. את המבצע הזה יכין לי כבר בני גנץ ועוד כמה אנשי צבא קרי רוח,שלא יודעים לחייך.

נכנס לעזה עם כוח עצום שכמובן יביא אבדות. נכבוש אותה נמחק את החמאס עד היסוד, נשמיד, נהרוג נרמוס-פעיל פעיל. מגדול ועד קטן מהחייל הפשוט עד לקצין הבכיר.

ואני בשונה מכולם לא ייתן למבצע הזה עוד שם פלצני. כגון:״עופרת יצוקה״,״עמוד ענן״וכדומה.. ייתן לו שם תכלס! השמדת החמאס עד היסוד. (די לפלצנות) סחים מגעילים.

כמובן שאובמה יעשה עליי ברוגז וישלח לי הודעה בוואטספ שהוא לא מדבר איתי. כל ראשי הממשלות,נשאים,פרלמנטים ואפילו מלכים/מלכות ימחקו אותי מהפייסבוק.. בעקבות היותי רוצח קר

אך אני ימשיך בשלי ויעשה כאן שינוי. ישלוט בעזה ייתן שקט למדינה ובמיוחד לתושבי הדרום. יותר מזה ייתן שקט לאזרחי עזה,ייתן להם את הזכות להיות בני אדם ולא אוגרים בכלובים של החמאס,ייתן להם את חופש הבחירה,את חופש המחייה,ייתן להם שלטון שלא ישתמש באזרחיו כקורבנים,שלטון שלא יוציא להורג מי שעושה רעש אחרי 23:00, שלטון שלא ייתן לילדיהם נשק וילמד אותם לרצוח, שלטון שלא יכפה עליהם שום דבר שאינו ברצונם, שלטון שיניח להם לחיות בשקט ולנו לחיות בשקט. שלטון שימחק ויהרוג ויהרוס וישתה את הדם לכל ארגון טרור רצחני,שלטון שילחם על החופש של כולם.(וגם על הטראנס).

שלטון עם זין וביצים יותר גדולות מלשאקיל אוניל וסנופ דוג ביחד

 דור אח שלי התאום,נחלוואי מפשוטי העם, ימונה כשר האוצר ובהבטחה מלאה ולב שלם- שחטיף הביסלי במבה יהיה כמעט חינם לכל תושבי ישראל.!

בשלב הזה אני מאמין שאובמה יתקשר יחד עם כל ממשלות העולם. בשיחת וועידה מטורפת וישאל דודו יא מסחובק בשישי עושים ישיבה של החיים אלכוהול,בנות,טראנס מאנץ׳ מפגר, ועוד המון הפתעות שאני לא יכול לדבר עליהם בטלפון.. כי המשטרה מאזינה

אך אני יענה לו אובמה היקר אני סוגר שבת. והוא ישאל בתמימותו למה? ואני יענה לו בעצבות כי זה העולם המפגר שאני חי בו.

 


מה דעתך על לפיד והקואליציה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה