הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לקראת_לידה

לקראת הלידה


אני אמא לילד מקסים בין 6 ובימים הקרובים עומדת ללדת את ילדתי השניה . אני מגלה שרמת החרדות לא פחתה ורשימת הדאגות גדלה .
היינו חושבים שהנסיון מפחית את הפחדים לא ?
היינו מצפים שחוויה שחווינו כבר פעם אחת תהיה פחות מרגשת כאשר נחווה אותה בפעם השניה ....
אך שום דבר מזה לא רלוונטי במקרה של לידה.
אני מוצאת את עצמי ימים או שעות לפני לידת ביתי השניה מהרהררת בכל מה שיכול להשתבש בדיוק כמו שהרהרתי לפני הלידה הראשונה - אפילו יותר .... היום אחרי שכל החברות מסביבי ילדו וכל אחת דאגה לעדכן את סביבתה בכמה סיפורי זוועה שהיא מכירה , מאגר הפחדים רק עלה !.
היום האינטרנט מלא באתרים ומידע ובדרך הכלל המקרים שנדונים בהם הם מקרי הקיצון כאלה שלא מצאנו עליהם תשובה בסביבתנו המיידית . אם אנחנו לא נשנן לעצמנו כל הזמן שמדובר במקרי קיצון אז בהכרח יוולד לנו ילד עם מוטציות רבות בעיות התפתחותיות ובהכרח גם הפרעת קשב וריכוז קשה שחייבים לטפל בה עם רטלין - שזה הנושא החם היום .
כאשר אנו נמצאות לפני לידה רמת ההגיון יורדת ומפלס החרדות עולה . מחשבות שלא היינו מעלות על דעתנו בעבר פתאום תופסות את חלומותינו בין אם בהקיץ ובין עם בשינה .
חשבתי לעצמי איך אני אמורה להירגע ? אולי ביקור אצל הרופא המטפל יביא איתו את השקט המיוחל - הגיוני לא ?
הוא יבדוק הכל יעשה אולטרסאונד ויוודא שלעובר יש רק  2 ידיים עם כל 10 האצבעות ללא שפה שסועה וללא מומים נוספים .
 אז קובעים תור והולכים לבדיקה - הרופא צוחק ומרגיע אף מראה שהכל תקין .
אז אפשר להירגע ?
אז זהו שלא !
לקראת סיום הבדיקה מיידע אותי הרופא כי השיליה נמוכה מאוד ואף מחסה את הפתח .
מה זה אומר ? אני שואלת בדאגה , ואז מיידע אותי הרופא על סט שלם של פחדים שעד היום לא חשבתי עליהם כלל .
 ישנה אפשרות לניתוח קיסרי, או חס וחלילה להפרדות שיליה או ללידה בה העובר יחנק מהשיליה - להיט !
כן כן שוב אני בלחץ פונה אל האינטרנט ומתחילה את החיפוש אחר כל מקרי הזוועה שקרו ואף מדמיינת שבטוח שזה יקרה אצלי , אני כמובן שוכחת שלפני רגע ידעתי את כולם שבאינטרנט מדובר רק על מיקרי הקיצון .
מיד אני מספרת לכל חברה שרק מוכנה לשמוע איזו קטסטרופה עוברת עלי והפלא ופלא כולן מכירות מישהי שעברה כזה דבר הכל נגמר טוב .
אבל אני בשלי , אצלי המקרה הוא הכי בעייתי הרי קראתי על כך באינטרנט , אצלי יכול להיות סיבוך כזה , ואם לא כזה אז בטוח אחר .
ושוב אקבע לי ביקור אצל הרופא על מנת לשאול את השאלות שלא שאלתי בביקורי הקודם עת הייתי בהלם מוחלט מהמידע החדש , הרופא ירגיע , יעשה אולטראסאונד והכל יהיה תקין - חוץ מעניין פעוט של ......


מה דעתך על לקראת הלידה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת Bagira ב 14/04/2013 02:00אני מבינה את החרדות שלך, למרות שעברת את החוויה הזאת כבר, אני אישית עדיין לא ילדתי ולא היתי בהריון, אבל מפחדת מאוד, ממה? לא יודעת להסביר.... פשוט מפחיד ונראה מסוכן וגם משהו שלא נשלט ע"י האישה.... אבל מאחלת לך לידה קלה ובריאות לך ולתינוק שלך! תגובה לתגובהמאת shira ב 04/04/2013 16:35אצלי החרדות התחילו אחרי הלידה, אני בטוחה שאת זוכרת את המחשבות והפחדים בזמן השינה שלהם, אם יקרה משהו בלילה ואני לא אשמע... אני מניחה שמידה מסויימת של דאגות זה בריא אחרי הכל הטבע צריך איך שהוא לגרום לנו לדאוג לילדים שלנו, כל עוד זה לא מוגזם כמובןתגובה לתגובהמאת דני ב 04/04/2013 16:32שתהיה לך לידה קלה ונטולת פחדים שההיריון יסתיים בהצלחה והרבה בריאותתגובה לתגובה

ידוע כלידה